Kippis sullekkin, lasillinen Hannibalia!
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Ei jo, kun vasta
Tuli oltua viikonloppu töissä, joten nyt sitä saa ottaa!
Nanika ga tooku matteiru to
Koska on pikkulauantai, niin otetaan sen kunniaksi klassinen whiskey on the rocks!
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ja onhan Canariksen whiskey myöskin laatuwiskiä? Saanen suositella Highland park 21 vee ja tietty single maltCanaris kirjoitti:Koska on pikkulauantai, niin otetaan sen kunniaksi klassinen whiskey on the rocks!
Mulle punaviiniä, onpa Unohtumaton päivä tänään
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ööö pyysin kyllä halvinta mahdollista litkua, koska on tuo budjetti vähän tiukka. Mutta jospa joku hyväntahtoinen sielu tarjoaisi minulle parempaa juotavaa.Ja onhan Canariksen whiskey myöskin laatuwiskiä? Saanen suositella Highland park 21 vee ja tietty single malt
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
-
rosamarine
- Adrian Monk
Tokihan mie tarjoon vaikka tuplana. onkos noi kenraalin natsat takinliepeessä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Heh, kiitos! Kerran näinkin päin, että kauniimman sukupuolen edustaja juomaa tarjoaa. Laivaston poikia olen; amiraali. Pitääkin kertoa pojille tästä Pub Prisonista ja sen sievistä neitokaista heti kun pääsen takaisin miinalaiva Pohjanmaalle.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Mä en irkkua juo, skotchia sen olla pitää tai sitten jack danielsia
Vois alottaa kyllä Ardbegilla niin kauan kun vielä maistaa jotakin ja siirtyä sitten tuttuun ja turvalliseen JDhen. 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Koska torstai on toivoa täynnä, niin matka johtaa taas Prisoniin. Tie vaikka onni suosis rohkeaa...
Yksi GT, kiitos!
Yksi GT, kiitos!
Thomas Fuller
Thomas Fuller
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tää vois nyt aloittaa jonkunmoisen mielikuvaharjoittelun huomisiltaa varten... on meinaan semmoiset synttärikemut luvassa, että ainaskaan booli ei taatusti lopu ja niitä terävämpiäkin takuulla tarjotaan seurojentalon nurkan takana

Niin ja piti vielä sanomani, että maija ei ole tällä kertaa kuskina
Niin ja piti vielä sanomani, että maija ei ole tällä kertaa kuskina
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tasasiako täyttää hän? Täällä on kans huomenna myöhäisillasta ainakin jotain herkkua syömistä, mutta vain meille kahdelle, kun ens ma:na tulee ne 20 aviovuotta täyteen, joista joskus oli puhetta. On siinä kuitenkin vähän jo juhlinnan aihetta, kun teinitkin perheessä ihmettelee että melkein kaikkien kamujen vanhukset on eronneet ja karanneet. No, ei siihen ole omaa ansiota, päätettiin kun lapsia alkoi tulla, että erota ei. Ruoho ei ole näyttänyt vihreämmältä aidan tuolla puolen, ainakaan tähän mennessä
Olen muutenkin sitä mieltä, että saman katon alla asuvien parien pitäisi kerran viikossa/kahdessa laittaa yhdessä ja kahdestaan jotain molemmille mieluisaa ruokaa ja nauttia se yhdessä ilman kiirettä ja lasten kitinää tai muuta häiriöitä, siinä on mukava purkaa turhaumia. Ilman fileointiveistä tietty. Ja illalla tietty.
Nyt maistuisi lasi valkkaria, kiitos.
Olen muutenkin sitä mieltä, että saman katon alla asuvien parien pitäisi kerran viikossa/kahdessa laittaa yhdessä ja kahdestaan jotain molemmille mieluisaa ruokaa ja nauttia se yhdessä ilman kiirettä ja lasten kitinää tai muuta häiriöitä, siinä on mukava purkaa turhaumia. Ilman fileointiveistä tietty. Ja illalla tietty.
Nyt maistuisi lasi valkkaria, kiitos.
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Enhän mä itse suinkaan ole synttärisankari, mutta päätettiin vaan kerrankin, että joskus voidaan ajaa vaikka taksilla kotiin, kun matka ei ole ihan hirvee ja tuttu taksimies on ikäänkuin buukattu ko. juhlavieraita kuskaamaan
Onnee vaan teillekin, vaikka pari vuotta meistä olettekin jäljessä...
Onnee vaan teillekin, vaikka pari vuotta meistä olettekin jäljessä...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Onko Casablancan loppu fiasko?
Jossain kotimaisessa biisissä vaan niin sanottiin..
Edit: Niin se oli näemmä Scandinavian Music Group - Casablanca
http://www.youtube.com/watch?v=vll8iTMCFvk
Ainiin.. Iltaa vaan , istun taas tänne nurkkapöytään, jukeboxin viereen.
"Tarjoilija!! .. Yksi GT kiitos."
Jossain kotimaisessa biisissä vaan niin sanottiin..
Edit: Niin se oli näemmä Scandinavian Music Group - Casablanca
http://www.youtube.com/watch?v=vll8iTMCFvk
Ainiin.. Iltaa vaan , istun taas tänne nurkkapöytään, jukeboxin viereen.
"Tarjoilija!! .. Yksi GT kiitos."
"Yöperho on koteloitunut"
Kiitos maija t. Perässähän me hiihdellään teidän konkarien jälkeen...
Haluaisin nyt vahvan kahvin sekaan jotain portviiniä vaikka tilkkasen, vain kyyneleen verran.
Haluaisin nyt vahvan kahvin sekaan jotain portviiniä vaikka tilkkasen, vain kyyneleen verran.
Nothing is quite what it seems
Mulle kahvii ja sit vasta viskii ja sit... öööh... kaljaa 
Mä istuksin tohon Solmun ja jukeboxin viereen, ja kun se menee vessaan, siis Solmu ei jukeboxi, niin laitan tulemaan tän:
http://www.youtube.com/watch?v=Pgum6OT_VH8

Mä istuksin tohon Solmun ja jukeboxin viereen, ja kun se menee vessaan, siis Solmu ei jukeboxi, niin laitan tulemaan tän:
http://www.youtube.com/watch?v=Pgum6OT_VH8
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
^
Vilahtikos tuossa se Arctic Sea?
Vilahtikos tuossa se Arctic Sea?
Thomas Fuller
Thomas Fuller