Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

loneliness
Jessica Fletcher

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Marsalkalla on tällä palstalla oikein oma huorahaareminsa, joka koostuu sekä miehistä että naisista. En vaan tajua miksi kukaan jaksaa tota vitun paskaa tsiigailla ja fiilistelee himassa sipsien kanssa, vittu kuinka nokkela hemmo tuo marsalkka. Jos joskus tuntuu että on itte ihan no-life niin kattoo marsalkan tekstejä niin huomaa että jollain on asiat kanssa vituillaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Jahas. Lonelinesskin on tukevasti niskalenkissä. Juuri näistä saan voimaa!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
loneliness
Jessica Fletcher

Marsalkka kirjoitti:Jahas. Lonelinesskin on tukevasti niskalenkissä. Juuri näistä saan voimaa!
Ja tuo kommenttisi kertoo kaiken oleellisen sinusta, pyrit vaan vittuilemaan ja sotkemaan ketjuja kaiken aikaa, mutta oletko silti kertaakaan ollut bannissa? Luuletko etteivät palstalla jotkut ala tajuamaan miksi sinä saat jatkaa toimintaasi? Tasa-arvoinen palsta, ja paskat. Ei mua vituttaisi samalla lailla ollenkaan jos sinulle napsuisi noita banneja samalla tavalla kuin muille mokailijoille, mutta ei näytä mistään tulevan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti: mutta oletko silti kertaakaan ollut bannissa?
Mitä luulet?
Luuletko etteivät palstalla jotkut ala tajuamaan miksi sinä saat jatkaa toimintaasi?
Luulisin tämän johtuvan siitä, että kirjoitan varsin asiallisesti.
Ei mua vituttaisi samalla lailla ollenkaan jos sinulle napsuisi noita banneja samalla tavalla kuin muille mokailijoille, mutta ei näytä mistään tulevan.
Mitä olen mokaillut?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

No onhan Marsalkka banneissa ollut joskus kaaauuuan aikaa sit. Ilmeisesti kuitenkin oppinut jotain, eikö? :wink: (ainakin sen, miten välttää bannereita 8) )
Kirjoittaja Kyöpeli päivämäärä Ma Loka 08, 2007 3:19 pm
Marsalkalle annetaan viikon loma siviilissä pykälien 4 & 9 rikkomisesta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
loneliness
Jessica Fletcher

Et todellakaan kirjoita asiallisesti, ai missä todisteet? No about jokainen kirjoittamasi "kirjoitus" asiaketjuissa.

Ai mitä olet mokaillut? Trollailua, vittuilua, tahallista ketjujen väärille teille ajamista, onelinereita, lista on loputon.

Saisiko ylläpidolta vastausta Marsalkan kohteluun silkkihansikkain? Tarvitsee lukea sääntöpykälät ennen kuin rohkenen kirjoittaa olettamukseni tänne.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti:Et todellakaan kirjoita asiallisesti, ai missä todisteet? No about jokainen kirjoittamasi "kirjoitus" asiaketjuissa.

Saisinko muutaman esimerkin?
loneliness
Jessica Fletcher

Arvasin ton. Tsekkaapa itte ja funtsi. Mitä sisältöä sä olet tälle palstalle tuonut muuta kuin vittuilua?

Veikkaan seuraavaa: Marsalkka sanoo: mitä sinä olet tuonut palstalle?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti:Mitä sisältöä sä olet tälle palstalle tuonut muuta kuin vittuilua?
Olen mm. puhdistanut palstaa kackelsbergista.

Arvasin ton. Tsekkaapa itte ja funtsi.
Tsekkasin jo, eikä oikein löytynyt kuin varsin asiallisia kommentteja ja kysymyksiä.
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

rosamarine kirjoitti:No onhan Marsalkka banneissa ollut joskus kaaauuuan aikaa sit. Ilmeisesti kuitenkin oppinut jotain, eikö? :wink: (ainakin sen, miten välttää bannereita 8) )
Kirjoittaja Kyöpeli päivämäärä Ma Loka 08, 2007 3:19 pm
Marsalkalle annetaan viikon loma siviilissä pykälien 4 & 9 rikkomisesta.
Minusta ei ole oppinut mitään juuri noiden pykälien suhteen. Mut tää olikin vaan mun mielipide.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Marsalkka
Horatio Caine

Mielipiteitä on aina hyvä esittää. Ja toit hienosti esille, että kyse on mielipiteestäsi! Jatka samaan malliin!
qos1
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja qos1 »

Marsalkka tuntuu olevan niitä ihmisiä jotka saa jotain tyydytystä kun pystyy ärsyttämään ihmisiä ns. asiallisuudellaan ja olemalla itse helvetin "cool" koko ajan. Tämä oli vain minun mielipiteeni. Kiinnostaisi myös tietää onko Marsalkka tehnyt tuota testiä oletko psykopaatti ja jos niin tuliko korkeat pinnat? Itse olen 45% psykopaatti, tuon testin mukaan.
Tosin nyky-yhteiskunnassa tuo psykopaattiisuus lasketaan vissiin pikemminkin hyveeksi kuin paheeksi.
Tietysti tuo testikin on ihan leikkimielellä tehty, eikä sitä pidä kovin vakavasti ottaa. :wink:
Marsalkka
Horatio Caine

qos1 kirjoitti:Tämä oli vain minun mielipiteeni.
Mielipiteitä on aina hyvä esittää. Ja toit hienosti esille, että kyse on mielipiteestäsi! Jatka samaan malliin!
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

Mikä siinä voi noin ärsyttää, jos Marsalkka pyytää kirjoittamiinne viesteihin perusteluja ja lähdeviitteitä. Ilman Marsalkkaa tämä palsta olisi tasoltaan toinen Suomi24.
Katsokaa peiliin ja vaatikaa omilta viesteiltänne asiallisuutta ja edes hieman objektiivisuutta.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
rosamarine
Adrian Monk

... muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Matula kirjoitti:Katsokaa peiliin ja vaatikaa omilta viesteiltänne asiallisuutta ja edes hieman objektiivisuutta.
Ah Matula Matula...Niin. Sitä asiallisuutta 8)
Matula kirjoitti:Holmes on ottanut yliannoksen laksatiivia.... kackelsbergia vain valuu ja valuu..
Matula kirjoitti:Jonkun toisenkin anaali vuotaa seulana..
Matula kirjoitti:Ei hitto, ota Holmes jo yhteys laakariin, suolistolaakariin.....
Matula kirjoitti:Tosi valuvaa tavaraa...
Matula kirjoitti:Ulostevana ulottuu jo Holmesin nilkoista piiiiiiiittttkkkkkaaaaaalllllllleeeeee .....
Matula kirjoitti:Holmes on kylla kehittynyt Kackelsbergissa alansa huipuksi ...
Matula kirjoitti:AAAAAHAHHAHAHHAAAAHHAHAHHAHAAAA..... KOPS... PUTOSIN JO TUOLILTA
:D :D
Alan olla huolissani MissHolmesista.
Onko sun missio hukuttaa murha.info peräsuolesta tulevaan tavaraan? :lol:

Miksi olet huolissasi Miss Holmesista? Minä olisin huolissani sinusta, niin komeassa kaaressa lensit tuolilta :mrgreen: Toivottavasti ei sattunut rectumin yläpuolella olevaan luuhun?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin