joey kirjoitti:rosamarine kirjoitti:
Vapaa keskustelu ja rikosten maailma, eikös ne ole kaksi eri asiaa?

Ovat. Mutta kuten muuan palstalainen muinoin ennusti, Vapaan keskustelun lisääntyessä palstan taso
RIKOSPALSTANA tulee laskemaan, kun palstalle rekkautuu uusia käyttäjiä mielenkiintoisen Vapaan keskustelun takia ja käyvät sitten siinä sivussa sotkemassa asiallisia rikoskeskusteluita. Itse olen sitä mieltä, että jos ei ole mitään muuta asiaa kuin esim. avata Vapaan keskustelun puolelle kerran päivässä luoja ties mistä aiheesta ketjuja, saman homman voi hoitaa jollakin toisellakin palstalla. Tämä on edelleen rikosaiheinen. Ja minusta on erikoista, että ylläpito ei puutu sellaisiin käyttäjiin, jotka eivät palstan rikosaiheisesta sisällöstä ole kiinnostuneita, vaikka ylläpidolla olisi siihen sääntöjenmukainen oikeus.
Tiukkaa asiaa kieltämättä. Mutta (tyhmä kysymys) onko Waja sitten sotkenut rikoskeskusteluita tai onko Waja keskustellut pelkästään vapaassa keskustelussa?
Muoks. Piti ihan käydä katsomassa Palstan tarkoitus osiossa, onko niin, että vapaa keskustelu/uudet topikit siellä olisi jotenkin huono juttu. Löysin tämän, päätelkää itse.
YLLÄPITO kirjoitti:On hyvä myos listata mitä varten tämä keskustelupalsta EI OLE.
1. Palsta jossa levitellään juoruja.
2. Olla niin viranomaisten kuin myöskään rikollisten puolella.
3. Tarkoitushaluisesti huomiota etsivä tai provosoiva.
4. Keskenkasvuisten tirkistely/Leikkipaikka.
5. Chattimesta.
joey kirjoitti:Mutta kuten muuan palstalainen muinoin ennusti, Vapaan keskustelun lisääntyessä palstan taso RIKOSPALSTANA tulee laskemaan, kun palstalle rekkautuu uusia käyttäjiä mielenkiintoisen Vapaan keskustelun takia ja käyvät sitten siinä sivussa sotkemassa asiallisia rikoskeskusteluita
Tämä on täysin jonkun yksittäisen kirjoittajan oma henkilökohtainen mielipide. En usko tähän. Jokainen aikuinen ihminen osaa valita palstansa, missä kirjoittelee. Luulen, että tälle palstalle tuskin kukaan rekkautuu, jos ei rikokset kiinnostaisi yhtään? Viestien kirjoitusmäärä ei kerro, että kirjoittaja on ansioitunut kirjoittaja, se kertoo jostain aivan muusta.
Eri asia on, jos henkilöllä ei ole mitään annettavaa sinne toisellekin puolelle (rikosten puolelle). Silloinhan jos vaan käy provoilemassa ja asiattomuuksia laukomassa yp tiputtaa rauhoittumaan/laittaa bannit. Kyllä tämän palstan taso laskee nimenomaan sillä, että kirjoittajia tulee päivä päivältä lisää ja mielipiteet ja ilmeisesti henkilötkin riitelevät toistensa kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä, vapaan osion kanssa.
( pahimmat ja naurettavimmat ketjut Madeleine, Ulvila, BODOM) Siinä niitä tämän paikan "helmiä", missä tasosta ei ole kuultukaan.