Se voi ärsyttää kun tämä on keskustelu ja mielipidepalsta eikä poliisin sisäinen tietoverkko,niin jotkut ovat koko ajan niskalimassa ja pää punaisena ulisemassa jos toisten mielipiteet tai teoriat ei kelpaa,kun se vaan on niin että me emme tiedä mikä on oikeasti faktaa ja mikä ei jos tietäisimme niin täällä ei kenenkään tarvitsisi kirjoittaa enään yhtään mitään.Matula kirjoitti:Mikä siinä voi noin ärsyttää, jos Marsalkka pyytää kirjoittamiinne viesteihin perusteluja ja lähdeviitteitä. Ilman Marsalkkaa tämä palsta olisi tasoltaan toinen Suomi24.
Katsokaa peiliin ja vaatikaa omilta viesteiltänne asiallisuutta ja edes hieman objektiivisuutta.
Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )
Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ei Marsalkka kulje ainakaan millään moderaattorin viralla täällä (virallisesti), joten mielestäni olisi oikeutettua, että samat säännöt koskisivat häntä. Jos hän olisi moderaattori, niin ei meillä olisi tarvetta täällä vikistä asioista ja Marsalkan linjasta, silloin Marsalkka tekisi virallisesti sitä asiaa, mitä hän nyt luulee tekevänsä. Ei marsalkka tämän palstan tasoa nosta yhtään.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mitkä palstan säänöistä eivät koske minua?loneliness kirjoitti:Ei Marsalkka kulje ainakaan millään moderaattorin viralla täällä (virallisesti), joten mielestäni olisi oikeutettua, että samat säännöt koskisivat häntä.
Minä aika ajoin kyselen perusteita ihmisten väitteille. Onko se jotenkin ongelmallista? Jos joku esittää tietyn väitteen faktana, niin kai hänellä pitäisi jonkinlaisia perusteita väitteelle olla?Marsalkka tekisi virallisesti sitä asiaa, mitä hän nyt luulee tekevänsä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tulisit Marsalkka PuudomilleMarsalkka kirjoitti:Minä aika ajoin kyselen perusteita ihmisten väitteille. Onko se jotenkin ongelmallista? Jos joku esittää tietyn väitteen faktana, niin kai hänellä pitäisi jonkinlaisia perusteita väitteelle olla?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Mm. seuraavia pykäliä rikot toistuvasti:
2,4,6,7,9 ja 16.
Enkä aio käyttää aikaani perustellessani jokaista pykälää, nuo ovat mielestäni kaikki pykäliä, joita rikot usein. Lisäksi jätät puuttumatta palstan oikeiden trollien viesteihin, mikä on aika kummallista, kun omien sanojesi mukaan pyrkimyksesi on puuttua paskaan palstalla. Ylläpito puolestaan rikkoo toistuvasti sinun kohdallasi pykälää numero 18.
2,4,6,7,9 ja 16.
Enkä aio käyttää aikaani perustellessani jokaista pykälää, nuo ovat mielestäni kaikki pykäliä, joita rikot usein. Lisäksi jätät puuttumatta palstan oikeiden trollien viesteihin, mikä on aika kummallista, kun omien sanojesi mukaan pyrkimyksesi on puuttua paskaan palstalla. Ylläpito puolestaan rikkoo toistuvasti sinun kohdallasi pykälää numero 18.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Eli et siis aio esittää faktaa väitteellesi. Asia selvä...loneliness kirjoitti:Mm. seuraavia pykäliä rikot toistuvasti:
2,4,6,7,9 ja 16.
Enkä aio käyttää aikaani perustellessani jokaista pykälää,
Ah! Kyse olikin mielipiteestäsi!nuo ovat mielestäni kaikki pykäliä, joita rikot usein.
Mielipiteitä on aina hyvä esittää. Ja toit hienosti esille, että kyse on mielipiteestäsi! Jatka samaan malliin!
Minä keskityn heihin, jotka esittävät kackelsbergia faktana.Lisäksi jätät puuttumatta palstan oikeiden trollien viesteihin,
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Resurssini eivät riitä...Mariacka kirjoitti:Tulisit Marsalkka PuudomilleMarsalkka kirjoitti:Minä aika ajoin kyselen perusteita ihmisten väitteille. Onko se jotenkin ongelmallista? Jos joku esittää tietyn väitteen faktana, niin kai hänellä pitäisi jonkinlaisia perusteita väitteelle olla?.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Trollit eivät siis ole lainkaan pahasta, onelinerit ja muut asiattomuudet? Eikös asiattomuuksien poistaminen ole moderaattorien tehtävä?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Minä kun en ole moderaattori, niin tyydyn vain pyytämään perusteluita väitteille jotka esitetään faktana, mutta jotka eivät välttämätää faktaa ole.
Sinä myös pyydät faktaa siinäkin tapauksessa, kun joku esittää oman mielipiteensä vaikka ei sitä faktana väitäkkään, lyhentelet toisten kirjoituksia ja vastaat niinkuin oikeasti olisit viisaampi kuin muut. Milloin itse tuot faktaa palstalle, etkä vaan huomauttele toisten kirjoituksia? Yksi hyvä aloitus johonkin rikokseen tai ei edes hyvä, vaan vain aloitus + linkit niin sinusta oikeasti olisi jotain hyötyä täällä. Nyt näyttää siltä, että enemmänkin ärsytät tahallasi toisia. Se,että saat siitä nautintoa, niin kuin tässäkin ketjussa olet kertonut, on sääli uusia jäseniä kohtaan joita ehkäpä jännittää kirjoittaa yhtään mitään sinun sanomisiesi jälkeen, mutta jos tämä on ainoa paikka missä koet itsesi isoksi ja mahtavaksi, niin voi voi sääliksi käy.Marsalkka kirjoitti:Minä kun en ole moderaattori, niin tyydyn vain pyytämään perusteluita väitteille jotka esitetään faktana, mutta jotka eivät välttämätää faktaa ole.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Tämä ei ole tarkoitukseni. Saisinko näistä esimerkkejä?v-a-45 kirjoitti:Sinä myös pyydät faktaa siinäkin tapauksessa, kun joku esittää oman mielipiteensä vaikka ei sitä faktana väitäkkään,Marsalkka kirjoitti:Minä kun en ole moderaattori, niin tyydyn vain pyytämään perusteluita väitteille jotka esitetään faktana, mutta jotka eivät välttämätää faktaa ole.
Keep on doing the great job, Marsallka.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Marsalkka myös jättää näppärästi vastaamatta kysymyksiin ja vastaan vaan niihin mihin voi nopeasti heittää onko faktoja, anna esimerkki. Esimerkki muutamaa viestiä ylempänä v-a-45:sen viestissä.
Tähän en viitsinyt vastata, koska kysymys oli turha:qos1 kirjoitti:Marsalkka myös jättää näppärästi vastaamatta kysymyksiin ja vastaan vaan niihin mihin voi nopeasti heittää onko faktoja, anna esimerkki. Esimerkki muutamaa viestiä ylempänä v-a-45:sen viestissä.
Milloin itse tuot faktaa palstalle, etkä vaan huomauttele toisten kirjoituksia?
Tässä kackelsbergiä Aili Sarpio-ketjusta!mineraalimies kirjoitti:
Se nyt on ihan täysi fakta että yksikään hoitaja tai lääkäri ei ala ruumista hävittämään epäillyn hoitovirheen vuoksi.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller