Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Canaris
Frank Drebin

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Canaris »

C'mon everybody! Dj Canaris is back in town!

http://www.youtube.com/watch?v=ts1mz6G9 ... L&index=78
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin

Hautausmaalla on puoliyön aikaan vilkkaampaa kuin tiistai-iltana Prisonissa.

http://www.youtube.com/watch?v=XHOirPdbAiM
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Minä ainakin olen täällä, tosin siellä pimeässä nurkkapöydässä kun en jaksa/halua hytkytellä. Kahvi kiitos.
Nanika ga tooku matteiru to
Canaris
Frank Drebin

Clyde kirjoitti:Minä ainakin olen täällä, tosin siellä pimeässä nurkkapöydässä kun en jaksa/halua hytkytellä. Kahvi kiitos.

OK Clyde, eihän sitä aina tarvitse hytkytellä, mahakinhan se menee sekaisin liiasta vatkaamisesta! Hiljaisuus vallitkoon! Toisaalta ovathan nuo amiraalin kappalevalinnakin vähän sitä sun tätä, mutta ei niitä ole niin tosissaan valittukaan.

Kyyppari, vahva kahvi ja Clydelle myös.
Thomas Fuller
Clyde
Axel Foley

No, oikeasti se oli tuo sun musiikkivalinta, mutta en halunnut olla ilkeä :twisted:
Äsken katselin ympärille ja ihmettelin kun et ollut paikalla. Mutta taisit huussissa käväistä, kun kerran nyt oot jo tullu takaisin.
Toinen kahvi! Ja Canarisille 4cl tekiilaa, josko se olis sitte hiljaa :lol:
Canaris
Frank Drebin

Clyde kirjoitti:Ja Canarisille 4cl tekiilaa, josko se olis sitte hiljaa
Clyde don't push me! Tekila saa minut vain vauhtiin ja siitä se riekkuminen taas alkaa... :P
Thomas Fuller
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kai täällä Pubissa on darts-taulu?
Muistu tänään mieleen koko harrastus.. joskus tuli aika paljonkin heiteltyä tikkaa, mutta muuton jälkeen (5vuoteen) ei ole tullut kaappia ja taulua asennettua seinään, ei ole oikeen sopivaa paikkaa.

Aattelin jos täällä vois viisnollaykköstä heitellä 8)
"Yöperho on koteloitunut"
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Mä en tiedä muita viisnollaykkösiä kuin Leviksen farkut... mutta heittele toki, kunhan ne tikat päätyy tikkatauluun, eikä kenenkään naamatauluun :lol:

Kahvia, kiitos, antibioottikuurilaisena en saa sen väkevämpää ottaa, vaikka mieli tekisikin.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Solmu
Adrian Monk

maija turjukka kirjoitti:Mä en tiedä muita viisnollaykkösiä kuin Leviksen farkut... mutta heittele toki, kunhan ne tikat päätyy tikkatauluun, eikä kenenkään naamatauluun :lol:
Juu en minä kenenkään naamaan.. mitä nyt joskus häränsilmään lipsahtaa.
Ja tarkennus, en tarkoittanut Elviksen farkkuja :lol: mahtaaks levis 501 käyttää enää kuin Nykänen? Eikös se ollut se malli, jossa farkkujen yläosa oli niin korkea, että meni kainaloihin asti.
Clyde
Axel Foley

^Jos oli, niin mulle kelpaisi semmotteet kans. Vihaan näitä nykyajan pajatso-housuja :evil:
Solmu
Adrian Monk

Mä en oo farkuja käyttänyt muuten vuosiin, jotenkin olen ajautunut reisitaskuhousu-mieheksi. Kätevät taskuineen, ja notkeemmat jalassa kun farkut.

Ja nyt yks GT.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Yritin löytää sitä mustikka-siideriä jota täällä kehuttiin, mutta Lidlissä oli mustikka-sitruuna tai joku lemoniin viittaava versio. Onko se eriä, tietääkö kenkään? Ja varsinkin onko hyvää? Sanokaa tyhmälle tarkkaan se valmistaja ja merkki että ei mene harhaan. Ukkokin oli ihan yhtä ymmällä, ei sitte viittitty ottaa sitä.
Otan nyt sitte täällä Prisonissa sellaisen mustikka-siiderin, kiitos, mutta juon sen hattu silmillä, joten tarvin edelleen tarkan selostuksen merkistä 8)
Nothing is quite what it seems
Solmu
Adrian Monk

^^ Oliskos tarkoitettu KopparBergin Mustikka-siideriä ?
http://www.kopparberg.fi/baari/index.ph ... p=1&part=4

Löytyy ainakin K-kaupoista täälläpäin... Cittareista yms siis. Mutta varmaan ihan muistakin Prismista yms. Lidlin valikoimiin nuo ei kuulu.

EDit:Niin mausta en osaa sanoa..en oikein siidereitä juo.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Jaa Kopparbergiä - tuttu nimi,tuttu nimi! Kiitos tiedosta. Varmaan tiedonhankinnassani on jotain vikaa kun joskus ei sitten millään löydy yksinkertaista asiaa. En minäkään niitä (siidereitä) juuri harrasta, mutta kokeillahan aina voi. Kippis - ei kun pirskis.
Nothing is quite what it seems
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

*lampsii sisään pubin ovesta elektroninen dartsitaulu kainalossaan*
Otetaanks skabat Solmu? Mä olen haka nimenomaan 501:ssä :D Mutta loppu voi mennä räiskimiseksi, kun yleensä mulle jää aina joku vaikee (esim.1) ja ne tikat sit menee niin kaakkoon että :?

Joo juomista, vaikkapa kuumaa mustaherukkamehua, taivaallinen flunssa edelleen...mutta aina yks dartsi menee täs sivussa =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Lukittu