pomollakin napsahti pinna meidän musavalintoihin, se toi kotoaan jonkun linnunlaulu-cd:nesmes- kirjoitti:työkaveri on soittanut 90-luvun eurodancea tällä viikolla 8h/5pv.
se väittää että toi on 8:n levyn kokoelma parhaita ysärihittejä, mut mä oon vahvasti sitä mieltä et se on vaan kopsannu kahta "paskinta jumppa-musaa ikinä"-kokoelmalevyä neljälle cd:lle.. ensi viikolla soitan kostoksi repeatilla beethovenin yhdeksättä sinfoniaa joka päivä aamusta iltaan
Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Vapaapäivän suunnitelmat meni yllättäen ihan uusiksi

-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Helppo ratkaisu: Kuulokkeet.esmes- kirjoitti:pomollakin napsahti pinna meidän musavalintoihin, se toi kotoaan jonkun linnunlaulu-cd:nesmes- kirjoitti:työkaveri on soittanut 90-luvun eurodancea tällä viikolla 8h/5pv.
se väittää että toi on 8:n levyn kokoelma parhaita ysärihittejä, mut mä oon vahvasti sitä mieltä et se on vaan kopsannu kahta "paskinta jumppa-musaa ikinä"-kokoelmalevyä neljälle cd:lle.. ensi viikolla soitan kostoksi repeatilla beethovenin yhdeksättä sinfoniaa joka päivä aamusta iltaannyt ollaan looppina kuunneltu koko aamu käen kukkumista ja tiaisten viserrystä. onneks ens viikolla alkaa loma, saavat toimistolla keskenään jatkaa tappelua tästä..
Sataa vettä ja on kylmä. Töitä pitäisi valmistella huomiseksi. 
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Niinpä näyttää satavan täälläkin. Mutta siitä huolimatta otan riskin ja lähden sateenvarjon kanssa opastetulle hautausmaakävelylle meidän vanhallae hautuumaalle. Luvassa kuitenkin mielenkiintoisia tarinoita ja kauniita vanhoja muistomerkkejä.
Kirjoitin just äsken pitkän ja perusteellisen vastauksen yksityiseen viestiin, niin se hävisi olemattomiin enkä jaksa ruveta väsäämään uutta vastausta. Parempi ja pakkokin järjestää oikea tapaaminen kys. henkilön kanssa.
Nothing is quite what it seems
Voi saakeli!!
Sain just kuulla että yks tuttu on lauantaina ollu pahassa moottoripyöräonnettomuudessa, ei hengenvaaraa enää. mutta jalat, kädet.. lantio jne aika säpäleinä.
jaksamista J. !
Edit: tässä viel uutinen juttuun, luin tuon jo lauantainakin, mutta ajattelin toki ettei se kukaan tuttu ole:
http://www.ts.fi/online/lahialue/67883.html
Sain just kuulla että yks tuttu on lauantaina ollu pahassa moottoripyöräonnettomuudessa, ei hengenvaaraa enää. mutta jalat, kädet.. lantio jne aika säpäleinä.
jaksamista J. !
Edit: tässä viel uutinen juttuun, luin tuon jo lauantainakin, mutta ajattelin toki ettei se kukaan tuttu ole:
http://www.ts.fi/online/lahialue/67883.html
"Yöperho on koteloitunut"
Vituttaa.
Yksin tänne tullaan, yksin täältä lähdetään. Silti vituttaa huomata että ihminen johon tuhlasit parhaat vuotesi ei koskaan todella sitoutunut sinuun, ei halunnut opetella tuntemaan sinua koska etsi koko ajan jotain parempaa. Ja olet vielä niin saatanan tyhmä ettet tajunnut lähteä kävelemään ajoissa. Aisankannattaja.
Yksin tänne tullaan, yksin täältä lähdetään. Silti vituttaa huomata että ihminen johon tuhlasit parhaat vuotesi ei koskaan todella sitoutunut sinuun, ei halunnut opetella tuntemaan sinua koska etsi koko ajan jotain parempaa. Ja olet vielä niin saatanan tyhmä ettet tajunnut lähteä kävelemään ajoissa. Aisankannattaja.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Kovasti pahoillani. Tiedän tuon tunteen.Hexan kirjoitti:Vituttaa.
Ei se ole tyhmää, että uskalsit avata sydämesi toiselle ihmiselle. Rakastuminen/ sitoutuminen on aina riski, mutta ilman sitä rohkeutta ei koskaan voi löytää mitään pysyvää hyvää toisen ihmisen kanssa.
Se toinen on tyhmä. Ja väärä. Nyt nuolet haavasi ja painelet pää pystyssä eteenpäin kohti onneasi.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hmm...kauniisti sanottu. Jäin ihan miettimään...Juliet Jones kirjoitti:Kovasti pahoillani. Tiedän tuon tunteen.
Ei se ole tyhmää, että uskalsit avata sydämesi toiselle ihmiselle. Rakastuminen/ sitoutuminen on aina riski, mutta ilman sitä rohkeutta ei koskaan voi löytää mitään pysyvää hyvää toisen ihmisen kanssa.
Se toinen on tyhmä. Ja väärä. Nyt nuolet haavasi ja painelet pää pystyssä eteenpäin kohti onneasi.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kiitos Juliet. Tällaista tää elämä on. Olen alkanut pitää yksinolosta vanhemmiten aina vaan enemmän, luulen että olen irl jatkossa itseni seurassa aika paljon.Juliet Jones kirjoitti:Kovasti pahoillani. Tiedän tuon tunteen.Hexan kirjoitti:Vituttaa.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
OT: ^Tsemppiä, Hexan, kyllä se siitä joskus helpottaa. (tai jos ei helpota, niin opit ainakin kätkemään sen muilta)
OT ohi:
Tänään ärsyttää se, että antibioottikuuri tuntuu auttavan kovin hitaasti mun korvatulehdukseeni, pakko kai ottaa vielä särkylääkettä, että saa yön edes jotenkuten nukutuksi
Minäkin mietin, että ehkä tuo J.J. on sen oman oikeansa löytänyt ja siksi hänen on niin helppo sanoa noin kauniisti. Kunpa me muutkin voitaisiin olla yhtä varmoja siitä, että riskin ottaminen kannattaaHmm...kauniisti sanottu. Jäin ihan miettimään...
OT ohi:
Tänään ärsyttää se, että antibioottikuuri tuntuu auttavan kovin hitaasti mun korvatulehdukseeni, pakko kai ottaa vielä särkylääkettä, että saa yön edes jotenkuten nukutuksi
- Juliet Jones
- Axel Foley
Riskinotto ihmissuhteissa voi hyvinkin kannattaa, jos vain uskaltaa. Mikään ei kuitenkaan ole varmaa. Jos riski osoittautuu turhaksi ja tuottamattomaksi, on toipuminen ja eteenpäin pääsy edelliseen kokemukseen/ edellisiin kokemuksiin nojaten helpompaa.
.. nimim. "Muutaman turhan riskin jo ottanut"
Korvakipu on muuten tosi ärsyttävää. Missään asennossa ei ole helppo saada unta ja kipu säteilee joka paikkaan. Koita kestää, maija turjukka!
Olen ärsyyntynyt aika huonosti viime aikoina, mutta tällä hetkellä ärsyttää ajan puute. Tekemistä ja hoidettavia asioita olisi paljon.
.. nimim. "Muutaman turhan riskin jo ottanut"
Korvakipu on muuten tosi ärsyttävää. Missään asennossa ei ole helppo saada unta ja kipu säteilee joka paikkaan. Koita kestää, maija turjukka!
Olen ärsyyntynyt aika huonosti viime aikoina, mutta tällä hetkellä ärsyttää ajan puute. Tekemistä ja hoidettavia asioita olisi paljon.
^^ Voi kuulostaa pölhöltö, mutta korvakipuun on meillä auttanut paistinpannulla vähän lämmitetty tavallisen sipulin pieni, korvakäytävään mahtuva siivu. Siinä siis pitää olla sitä tuoretta leikkauspintaa ja se lämmitetään, ei kuumaksi tietenkään. Korvan suulle teipinpala, että sipuli ei tipu ennen aikojaan. Auttanut itsellä ja lapsilla, että voi nukkua ennenkuin esim.antibiootti ehtii auttaa. Joskus muuta lääkettä ei ole edes hommattu.
Nothing is quite what it seems
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
^ Kuulostaa niin uskomattomalta, että tuon on pakko toimia. 
Tänään ärsyttää pakkanen. Kyllä, aamulla oli - 2 astetta. Vietin juuri viikon reissussa 30 asteen lämmössä enkä vieläkään tajua, että minkä takia sieltä oli tultava takaisin.
Tänään ärsyttää pakkanen. Kyllä, aamulla oli - 2 astetta. Vietin juuri viikon reissussa 30 asteen lämmössä enkä vieläkään tajua, että minkä takia sieltä oli tultava takaisin.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla