Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Hö, kyse ei ollut siitä mikä sen juoman pohja on vaan se, mille se maistuu. Esimerkiksi mansikka-vanilja tuskin maistuu enää mansikka-vanilja-omenalle? Ja niiden etiketissä ei ole näkynyt kuvaa omenasta. Sen sijaan tuossa Kopparin mustikkasiiderissä on kuva omenasta.
Ja, puhuin mustikkalonkerosta. Vissi ero :lol:

Mulle toinen, tämä menee kyllä ihan punkusta! Nam.
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Clyde kirjoitti:Mulle toinen, tämä menee kyllä ihan punkusta! Nam.
Muista pestä hyvin hampaat illalla :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Clyde
Axel Foley

Kielet ulos! Kuka on juonut eniten? :twisted:
rosamarine
Adrian Monk

:roll: Emmää ainakaa eeeh... :P Kun ekaa punkkulasia vasta...hei! Canaris! Se on juonu kaikkien edestä :mrgreen: Paitsi ehkä tänään on laskeutunu krapulan puolelle :lol:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^^Niinku Asterix Olympialaisissa. Kielet ulos niin nähdään kuka on nauttinut dopingia värjätyn taikajuoman muodossa.
Vastasit just mun ajatukseen kysyä että oliko se sidukkaa vai lonkeroa se hyvä merkki. En siis löytänyt ketjusta millään sitä. Hoah.
Nothing is quite what it seems
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Chopper kirjoitti:
Maybrick kirjoitti:^ Solmu, niin oli ennen, toisin on nyt. Omenasta tai päärynästä ne ennen tehtiin. Käypä vilkaisemassa missä tahansa ruokakaupassa sitä makujen määrää, et usko!
Käsittääkseni ne tehdään edelleen omenamehusta käymismenetelmällä mutta maustetaan sitten erilaisilla muilla maulla.Eli kaikki siiderit ovat joko omena/päärynämehusta alkuisin vaikka maistuisivat ananakselle.
Nimeomaan tuota tarkoitin, eli siidereiden pohjana on omena/päärynä-viini, jonka jatkeeksi sitten tehdään ties minkämakuisia siidereitä.
"Yöperho on koteloitunut"
Clyde
Axel Foley

Maybrick, et voi löytääkään kun en ole sitä sanonut :D Mutta, jos joskus nähdään niin tarjoan tiedät kyllä mistä hyvästä sulle semmosen ;)
rosamarine
Adrian Monk

Siellä kartanossa pelaillen cluedoa. Vaikka Katisten kartanossa...kertoillen kummitusjuttuja ja ratkoillen murhamysteereitä ;) Tai sit Baarissa a' la Teerenpeli...

*kunhan huutelen ehdotuksia* :oops:
Maybrick
Perry Mason

^^Ok Clyde. Mutta kuka sen sitten sanoi? Mun viestissä jonka deletoin turhana olikin että Clyde tai joku toinen suositteli mustikka-öh-juomaa ja etsin sitä. Mutta mulla ei nyt mikään tahdo onnistua.
Nyt lasissani killuu karpalo-lime -siideri. Ei pöllömpää. Parempaa odotellessa :wink:
Clyde
Axel Foley

Minä suosittelin mustikka-sitä, tarkemmin siis mustikkalonkeroa. Joku suositteli Kopparia, en minä.
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Mitä, mitä! Miksi te oikein juotte siideriä tai lonkeroa? Liian miedot on teillä eväät!
Kyyppari, kaikille whiskey on the rocks!

Onneksi juomat on parempia kuin musiikki:

http://www.youtube.com/watch?v=DA3E2X3kQNQ
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Clyde
Axel Foley

No juodaan siks koska huomenna on tietenkin palkallisilla työpäivä! Mutta, se merkitsee vain sitä, että mulla on VIHDOIN viikonloppu vapaa!! Bileet huomenna :lol:
Mulle vielä kohii ja sitten painun petiin.
Maybrick
Perry Mason

Canaris on nyt tipahtanut kärryiltä kun on sortunut johonkin oikeaan (?) baariin välillä. Eikai me nyt tavallisena to-iltana niin vahvoja juomia, tai en minä ainakaan sellaista pysty, Canaris kyllä tietää sen :wink:
Täällä ei nyt kaikki erota siideriä ja lonkeroa toisistaan, joten back to the basics.
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

On kyllä ihan pakko sanoa että Long John on sen verta jaskaa että teen siitä jatkossa lähinnä whisky-kolia :? Distillery perustettu 1824, mutta intuitio oli silti oikeassa, pullon ulkonäöstä näkee aika hyvin mikä on taso.. Valitettavasti mulla ei tule olemaan jatkossakaan fyhveä ostaa Laphroaighia Kieltolan hinnoilla, 48 e/pullo, jumalauta valtio mihin ne rahat menee! :evil: :!: :?:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Clyde
Axel Foley

Laphroaighhan on nyt halpaa, kun joskus sen on maksanut 50e ja risat ;) Täältä löytyy aina vähintään yksi pullo kyseistä parhautta.
Lukittu