Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Korvakipuun ja flunssaan auttaa perinteisesti valkosipuli 
Nanika ga tooku matteiru to
^Mutta sitä ei voi laittaa korvaan, se polttaa ihon. 
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
On se ...kele kumma, millaista OT-löpinää täällä taas on harrastettu jo useamman viestin verran
Kiitos silti kaikille huolestuneille ja tiedoksenne, että kivusta on jo päästy
Kiitos silti kaikille huolestuneille ja tiedoksenne, että kivusta on jo päästy
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
rosamarine
- Adrian Monk
On mulla kyllä hyvä näkö
Hups, sorry ot =) Kiva, että olet voiton puolella kivuissa!
Mua ärsyttää mun avautuminen huu haassa, mutta meni jo...ei paluuta, hu0h...
Mua ärsyttää mun avautuminen huu haassa, mutta meni jo...ei paluuta, hu0h...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
No vittu se kun herää naapurissa pidettäviin jatkoihin kaksi tuntia ennen kuin olisi tarvinnut nousta ylös!
MINÄ VIHAAN NAAPURIANI! Joka on luopio, sospummi, juoppo, ääliö, luulee olevansa jotakin ja ihan vitun ruma kamala äijä! Sais painua helvettiin asumasta täältä. Ei tajua et kukaan ei häntä tässä talossa jäis kaipaamaan!
On se nyt helvetti et ei aikuinen ihminen tajua et viiden aikaan aamulla suurin osa vielä nukkuu, ja vaikka hänen ei tarvitse nousta töihin/kouluun niin meidän muiden tarvitsee!
Köyhä aivokääpiö. Sais jo sen maksakirroosin tai jonku muun vastaavan. Menis katkolle tai tekis edes jotain elämällään et muut sais elää rauhassa.
FUCK OFF!
MINÄ VIHAAN NAAPURIANI! Joka on luopio, sospummi, juoppo, ääliö, luulee olevansa jotakin ja ihan vitun ruma kamala äijä! Sais painua helvettiin asumasta täältä. Ei tajua et kukaan ei häntä tässä talossa jäis kaipaamaan!
On se nyt helvetti et ei aikuinen ihminen tajua et viiden aikaan aamulla suurin osa vielä nukkuu, ja vaikka hänen ei tarvitse nousta töihin/kouluun niin meidän muiden tarvitsee!
Köyhä aivokääpiö. Sais jo sen maksakirroosin tai jonku muun vastaavan. Menis katkolle tai tekis edes jotain elämällään et muut sais elää rauhassa.
-Tuuli käy heidän ylitseen...
^Ei muuta kun valitus kehiin. Kolmesta lentää pihalle.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
A(H1N1)-epäilyn takia nyt täytyy huilia kotona eristyksissä jonkin aikaa. Töissä olisi just kriittiset hetket ja viikonloppuna ois kivat sukulaiskekkerit, harmillista. Itse kyllä epäilen koko lentsuani vaan normaalia äkäisemmäksi syysflunssaksi, mutta kaipa nämä täytyy vakavasti ottaa.
Vähän OT:
Tietäis vähän, että onko itseenkin iskenyt toi pirun virus. Saitko muuten mitään lääkettä vai oletko käynyt lääkärissä ollenkaan?
Millaiset oireet sulla on? Onko sulla kuumetta, entä korva- ja pääkipua?HBIC kirjoitti:A(H1N1)-epäilyn takia nyt täytyy huilia kotona eristyksissä jonkin aikaa. Töissä olisi just kriittiset hetket ja viikonloppuna ois kivat sukulaiskekkerit, harmillista. Itse kyllä epäilen koko lentsuani vaan normaalia äkäisemmäksi syysflunssaksi, mutta kaipa nämä täytyy vakavasti ottaa.
Tietäis vähän, että onko itseenkin iskenyt toi pirun virus. Saitko muuten mitään lääkettä vai oletko käynyt lääkärissä ollenkaan?
Porvoon pyöräilijät !! Opetelkaa noi liikennemerkkit... (ellen itse ole väärässä
) Yahoon UK chatin eliitti tyypit jotka eivät juttele muiten kun brittien kanssa... Grrrrr.... ja sitten itse valittavat kun huone on hiljainen....
Blah sanon minä.
Be like water
Mulla iski nopealla tahdilla nuha ja kurkkukivut ja nosti äkkiä yli 38:n kuumeen. Lisäksi oli helvetillisiä selkä- ja muita lihaskipuja. Terveyskeskukseen ei ohjeiden mukaan saanut mennä, eli soittelin sinne vaan; hoitaja jo maalaili melkoisia kauhukuvia viikon eristyksestä, jne. Sain sitten kuitenkin vielä soittoajan lääkärille (tarvitsin poissaolotodistuksen töihin), ja lääkäri oli sitten tosi maltillinen, sanoi ettei suurin osa näistä kuitenkaan ole sikaa, vaan ihan normaalia flunssaa. Kolme päivää nyt sitten vaan kotioloissa (ei sen kummempaa lääkitystä) ja mikäli olo pahenee, niin yhteydenotto uudelleen puhelimitse. Olo itse asiassa on jo vähän parempi, eikä kuumettakaan oo kovin paljon. Tietenkin A(H1N1):ssa on jo lievempiäkin versioita, mutta luultavasti mulla on/oli vaan rajumpi flunssa. Testeihin todennäköisesti joutuu, mikäli on riskiryhmässä, eli raskaana, diabeetikko, ylipainoinen, jne.Ailar kirjoitti:
Millaiset oireet sulla on? Onko sulla kuumetta, entä korva- ja pääkipua?
Pyykkipäivä (ei suju kyllä ihan noin iloisella naamalla..)
Mutta onneksi on sitten taas yöaikaan aikaa keskittyä tärkeämpiin juttuihin...

Mutta onneksi on sitten taas yöaikaan aikaa keskittyä tärkeämpiin juttuihin...

ELÄ ja anna toisten elää
Ärsyttää masentunut ja saamaton olo.
Koko päivä mennyt pelkäksi pyörimiseksi. Toivottavasti en putoa johonkin masennuksen syövereiden pidemmäks aikaa...
Paniikkipäivä töissä ja nyt yhtäkkiä illalla kesken vanhempainillan iski kurkkukipu ja tosi uupunut olo. Se parin tunnin miitinki oli ihan tekemisessä että jaksoin. Mutta kun olen ollut hetken kotona, on jo vähän parempi olo, vaikka kurkkukipu ja hikiaallot jatkuvat. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hu0h...Mistäs alottais...läppärin kovalevy hajos ja nyt sit taiteilen vanhalla läppärillä, enkä oo yhtään sinut tän kanssa. On se kumma ketjureaktio, kun yks asia mättää, niin eiköhän sit mee kaikki muukin siinä sivussa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ärsyttää kun jotkut puhuu korvat niin täyteen p..kaa toisista ihmisistä joiden kanssa joudun päivittäin tekemisiin, että joudun ihan psyykkaamaan itseni että voin aloittaa niiden viattomien kanssa puhtaalta pöydältä. Suuri osa panettelusta johtuu silkasta laiskuudesta ottaa asioista selvää. Eli nähdään vain seuraus joka sekin on kovasti liioiteltu. Syystä ei niin väliä.