Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Lukittu
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Damien »

^^En toki.Kuten sanoin en ole itse saanut vastausta sähköpostiini joten lienivät hengetönnä jo aikaisemmin. :mrgreen: Voivathan olla myös unehtuneet kesälaitumille.
^Valitettavasti Kyöpelistä ei taida olla kovin tarkkoja tuntomerkkejä mutta kun väsäilee
tuon senssi-ilmoituksen oikein provoilevaan ja hävyttömään sävyyn ja levittää sitä jokaiseen
jo olemassaolevaan ketjuun, uskon että yllöpito löytyy jostain. :wink:
Ja minut raahattiin antenniosastolle tiedottomassa tilassa.Mitään en nähnyt enkä kuullut.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Damien kirjoitti:Ja minut raahattiin antenniosastolle tiedottomassa tilassa.Mitään en nähnyt enkä kuullut.
Taivas, käyttikö moderaattorit nukutusnuolta? :roll:
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Jatketaan vain tätä ylläpidon ihmettelemistä, eiköhän ne pian ärähdä (ja saadaan bannia kaikki)
Toivottavasti muistavat että minä en ALOITTANUT kansanliikettä Kuva

Kakira kirjoitti:
rosamarine kirjoitti:Tänään onkin tullut paljon kysymyksiä ylläpidolle. Koskakohan ylläpito ihan vastaa kaikkiin kyselyihin? 8)
Samaa kyselisin minäkin, vai vastaako ylläpito yksityisesti? Kyselijät? Kuva
ELÄ ja anna toisten elää
Canaris
Frank Drebin

Kakira kirjoitti:Jatketaan vain tätä ylläpidon ihmettelemistä, eiköhän ne pian ärähdä (ja saadaan bannia kaikki)
Banni olisi kyllä uusi ja kiva kokemus! :twisted: Koulussakaan en ikinä saanut edes jälki-istuntoa ja käytös oli aina kiitettävä, vaikka miten olisi yrittänyt häiriköidä. :? Ehkä tämä on nyt minun suuri hetkeni! :mrgreen:
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Oletko Canaris kokeillut tätä keinoa, tepsiiköhän vielä? :lol:
Wagner kirjoitti:Jotain moderoinnin tasosta kertoo sekin, että Karra sai bannia tästä hymiöstä: :?
8)
ELÄ ja anna toisten elää
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Canaris kirjoitti:Banni olisi kyllä uusi ja kiva kokemus! :twisted: Koulussakaan en ikinä saanut edes jälki-istuntoa ja käytös oli aina kiitettävä, vaikka miten olisi yrittänyt häiriköidä. :? Ehkä tämä on nyt minun suuri hetkeni! :mrgreen:
Niinhän sitä äkkiä luulisi mutta eipä tuo parantanut minuakaan yhtään ihmisenä.Sama hippi peilissä tuijottaa edelleenkin takaisin. :x Se oli tosin kumma ettei bannin aikana tullut juuri käytyä minfossa
lukemassa kuulumisia paria kertaa enempää.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Canaris
Frank Drebin

Kakira kirjoitti:Oletko Canaris kokeillut tätä keinoa, tepsiiköhän vielä?
Kiitti vinkistä, testaan sitä heti! :D

yy, kaa, koo, nyt:

:?

Nyt mua viedään linnasta linnaan...

http://www.youtube.com/watch?v=IF69jV8ruck
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin

Damien kirjoitti:Canaris kirjoitti:
Banni olisi kyllä uusi ja kiva kokemus! Koulussakaan en ikinä saanut edes jälki-istuntoa ja käytös oli aina kiitettävä, vaikka miten olisi yrittänyt häiriköidä. Ehkä tämä on nyt minun suuri hetkeni!

Niinhän sitä äkkiä luulisi mutta eipä tuo parantanut minuakaan yhtään ihmisenä.Sama hippi peilissä tuijottaa edelleenkin takaisin.
Niin, ei se varmaan banni pahista paranna. Allekirjoittaneen pahat tavat parantuvat varmaan vasta kun on metri multaa päällä. :wink:
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Canaris, väärä hymiö, se bannihymppä oli ;) tämä näin... Ja kannattaa laittaa se yleensä moderaattorin viestin jälkeen!
Wai mitä ylläpito? :wink:

Terkuin: Tytsä joka istui muutaman kerran jälki-istunnossa :oops:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Canaris, väärä hymiö, se bannihymppä oli ;) tämä näin... Ja kannattaa laittaa se yleensä moderaattorin viestin jälkeen!
Wai mitä ylläpito? :wink:

Terkuin: Tytsä joka istui muutaman kerran jälki-istunnossa :oops:
Aha, siis siitäkö johtuu, että olen edelleen vapaalla jalalla, enkä Abu Ghraibissa?
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

Sori vielä ot, mutta Canaris, toivon tosiaan, ettet edes haaveile Irakin vankiloista, sä et kestäisi sitä ;)
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Sori vielä ot, mutta Canaris, toivon tosiaan, ettet edes haaveile Irakin vankiloista, sä et kestäisi sitä ;)
OT
En haaveile, on tarpeeksi kärsimystä jo siinä, kun aina joudun olemaan Prisonissa seinäruusuna :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=VzdcEtK-ZKc

OT päättyy
Thomas Fuller
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

En yhtään ihmettele ettei ylläpito jaksa selata kaikkia näitä viestejä poimiakseen joukosta ne jotka ketjuun kuuluvat.

Oma kysymykseni: MIKSI CHATTI PERUSTETTIINKAAN?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk

Koska tämä ketju tosiaankin on mennyt yleisen lätinän ketjuksi ja oikeastaan sivulta 8 on jo vaikeuksia saada erotettua kysymyksiä ja chattia, helpotan tulevaa RAIDIA sen verran, että kerään kaikki kysymykset tähän, alkaen huhtikuun 6:sta eteenpäin. On sitten helppo vastailla...(kaikki ne kysymykset ovat kelpuutettu, missä on kysymysmerkki ja selkeästi käy ilmi, että kysymys on kohdistettu ylläpitoon.)
Näytöt kirjoitti:Toukokuun 28.2009, mikä on ylläpidon suosittelema kielipolitiikka täällä? mutta miten paljon siitä saa poiketa? Mutta onko täällä jokin "kirjoittamaton sääntö" siitä miten paljon ja missä olosuhteissa voi ketjuun laittaa ei-suomenkielistä tekstiä?
Blues kirjoitti: Kesäkuun 6.2009. Vastasin threadiin ihan normaalisti, lainasin parin edellisen tekstiä ja laitoin perään omani. Esikatselussa tekstini olikin siellä, mutta ei enää siinä vaiheessa kun vastaus palstalle ilmestyi. Painoin Muokkaa-nappia ja kirjoitin tekstini uudelleen, lähetä-nappia painettuani olikin threadissa kaksi, vain lainausta sisältävää viestiä. Eli aiempi ei muokkaantunut, vaan tuli toinenkin samanmoinen "vajaa" viesti.
Kolmaskerta toden sanoi, lienee siis huuhaata koko juttu, ja vastaus pääsi palstalle asti.
Miksi? Oi miksi näin?
PaulaDrew kirjoitti: Kesäkuun 6.2009. Näyttäisi siltä, että haku löytää tällä hetkellä ainoastaan uudistuksen jälkeen kirjoitetut viestit? Onko näin? Ja onko vanhoja viestejä mahdollista saada samaan hakukantaan uudessa foorumipohjassa? Tietääkö joku muu, kun ylläpito ei tunnu tätä ketjua lukevan?
Wagner kirjoitti: Kesäkuun 9.2009. Niinpä kysyisin, mitä mahdollisuuksia sinne olisi saada henkilöitä, jotka tuntevat Bodom-casen ja jotka ymmärtävät yli kolmisanaisia lauseita ja yli kaksitavuisia sanoja?
Parantaisi melkoisesti palstan mahdollisuuksia asiakeskusteluun, jos ylläpidon tasoa nostettaisiin, eikö vain ?
Kylli kirjoitti:Kesäkuun 15.2009 Ylläpito hei. Mistä lähtien etusivulle on tullut maininta syntymäpäivästä?
Pitbull kirjoitti:Heinäkuun 24.2009 Laitoin ylläpidolle mailia noin 2 viikkoa sitten koskien mun porttikieltoa ja en ole saanut siihen vastausta, olisiko syy siihen ettei vastausta tullut koska banni oli aiheeton? :roll:
Pitbull kirjoitti: Elokuun 3.2009 edelleenkin vastausta kaivataan, josko sen kohta puoleen saisi :roll:
Juliet Jones kirjoitti: Elokuun 19.2009 Olen muutamaan otteeseen kirjoittanut vastauksen johonkin aiheeseen, mutta lähetyksen jälkeen se katoaa. Muistelen jonkun toisenkin maininneen asiasta. Minne se oikein katoaa?
Loneliness kirjoitti:Elokuun 20.2009 Miksei marsalkan erivapauksista kerrota julkisesti?
rosamarine kirjoitti:Elokuun 20.2009 Miksi Markja saa käyttää tosi ala-arvoista kieltä omassa nimetyssä osiossaan? Mun mielestä raja menee jo siinäkin, että nimitellään henkilökohtaisuuksiin menemällä ja uhkaillaan ja kehotetaan tekemään itsemurha jne... Eikös lautamiehissäkin ollut kuitenkin se joku raja?
Damien kirjoitti:Elokuun 20.2009 Tosin ylläpito voisi kerrankin vastata kysymykseen: Miksi Marsalkka saa tehdä, mitä nyt tekeekään?
Marsalkka kirjoitti:Elokuun 20.2009 Haluaisin myös tietää, että onko minulla jotain erivapauksia ja jos on, niin miten/mihin niitä voisi käyttää.
Lydia07 kirjoitti:Elokuun 20.2009 Koska perustetaan ketju Markja vs. maapallon muut 6 miljardia ihmistä?
rosamarine kirjoitti:Elokuun 20.2009 Koskakohan ylläpito ihan vastaa kaikkiin kyselyihin?
papillon kirjoitti:Elokuun 21.2009 Toimiiko " Kyöpeli " pelkän esityksen pohjalta eikä perehdy itse asiaan ollenkaan?
Kakira kirjoitti: Elokuun 24.2009 vai vastaako ylläpito yksityisesti? Kyselijät?
Kylli kirjoitti:Elokuun 26.2009 MIKSI CHATTI PERUSTETTIINKAAN?
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Kylli kirjoitti:En yhtään ihmettele ettei ylläpito jaksa selata kaikkia näitä viestejä poimiakseen joukosta ne jotka ketjuun kuuluvat.

Oma kysymykseni: MIKSI CHATTI PERUSTETTIINKAAN?
Aika ongelmallinen paikka tuo Murha.Infon sätti. IMHO, säteistä ei tule mitään jos palstalla varatut nimimerkit eivät ole sielläkin varattuja palstan käyttäjille. Eihän sitä tavritse "omalla nimellä" esiintyä mutta ettei ainakaan kukaan muu sillä esiintyisi.

Eli oma ehdotukseni: sättiin vain 1 huone ja samanlainen systeemi kuin Suoli24:llä eli rekatut nikit vain käyttäjilleen, muuten voi olla mikä vaan.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Lukittu