Rosa, don't tempt me! Nyt mennään - vesileilit syrjään:rosamarine kirjoitti:Canaris tanssitaan ny sit, oot aika epeli viemään
http://www.youtube.com/watch?v=-tAgg5wGTak
Rosa, don't tempt me! Nyt mennään - vesileilit syrjään:rosamarine kirjoitti:Canaris tanssitaan ny sit, oot aika epeli viemään
hups..rosamarine kirjoitti:Sä olet varmasti buracee sen ansainnut, katsoppas yksäriäsi, siellä on asiallinen viesti minulta..khöhöm...
Olen kuullut, että konjakki tyhjään vatsaan häätää sinnikkäimmäkin vatsapeikon. Todennäköisesti kyse on vain kaupunkilegendasta, mutta saanen silti tarjota yhden mukin Monopolia?Hexan kirjoitti:Tuun tänne nurkkapöytään nyhjöttämään... Töissä kamala kiire tällä viikolla, ja nyt sain mahataudin... Ja tulin tartuttamaan sen teihin kaikkiin! No ei vais, ehkä baarimestarilla ois joku salainen ase vatsan pöpöjä vastaan, muuten olen tässä ollut vähän niin kuin kurinpalautuksessa viimeisimmän darra from hell -kokemuksen jälkeen...
En oikeestaan, aika sama tukkoinen olo ku eilenkin. Kuumetta ei oo ollut joten en ole possunuha-testiin hakeutunut.Canaris kirjoitti:Jokos Solmu on tervehtymään päin? Otapa hömpsyt konjakkia sinäkin?
No, hyvä, ettei ole tätä rajumpaa tautia. Annan muuten vinkin tulevia lentsuja silmällä pitäen; valkosipulikapselit. Niitä kun napsii niin pysyypi pöpöt loitolla. Tehoavat myös vielä siinä vaiheessa, kun tauti on iskemäisillään päälle. Hyväksi havaittu keino, jolla olen itse lukuisia basiliskoja selättänyt.Solmu kirjoitti:En oikeestaan, aika sama tukkoinen olo ku eilenkin. Kuumetta ei oo ollut joten en ole possunuha-testiin hakeutunut.
Ja en nyt possunuhaksi tätä luulekaan.. ihan perus lentsu iskenyt oletan.
Ja toki aina konjakki maistuu.