Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Hexan
Agentti Scully

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Eipä taida tuo perinteinen duunari porvari jaottelu enää nykyisin pitää paikkaansa, (riisto)porvariksi voisi sanoa heppua joka elelee pääomatuloillaan tai nostaa jonkun yrityksen johtajana sata tonnia kuussa. :mrgreen: Mutta jätetään poliitiikka, saan siitä näppylöitä kun aina tulee riitaa kaikkien kanssa johtuen siitä että osa mielipiteistäni on äärioikeistolaisia ja osa taas edustaa lähinnä äärivasemmistoa :lol:

Nyt näyttäisi siltä, että täällä on vain leidit ja minä. Koska Canariksen maku musiikin suhteen lähenee juomien laatua, voisin soittaa teille jotain kiwaa... Korvatulpat pois, nyt tulee Blues Brothers! :D

http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

rosamarine kirjoitti:Kirjoittaja rosamarine päivämäärä To Elo 27, 2009 7:28 pm
Canaris kirjoitti:
On silti hyvä, ettet Hexan näe minua nyt, en tahdo että vuokseni sä järkytyt; tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa*...

Jaa, että mitä Että näytät persduunarilta, mutta sisäisesti olet kapitalisti?
Päivääkään en ole rehellistä työtä tehnyt, joskus mietin, mistä minulle oikein maksetaan? :roll:
Hexan kirjoitti:Mutta jätetään poliitiikka, saan siitä näppylöitä kun aina tulee riitaa kaikkien kanssa johtuen siitä että osa mielipiteistäni on äärioikeistolaisia ja osa taas edustaa lähinnä äärivasemmistoa
Aika skitsofeerinen tilanne :mrgreen: Jätetään vaan :wink:

Ja nyt päivän pakollinen:

http://www.youtube.com/watch?v=KptIFfTm ... re=related
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Hexan
Agentti Scully

Oi voi. Ei ole musikaaliseksi syntyminen. XP

Mulle kahvia (kermalla, ilman sokeria) ja Marvin Gaye.

http://www.youtube.com/watch?v=hajBdDM2qdg&feature=fvw
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hexan kirjoitti:, voisin soittaa teille jotain kiwaa... Korvatulpat pois, nyt tulee Blues Brothers! :D

http://www.youtube.com/watch?v=HCTJeT2i9QU
Tästä biisistä tuli kyllä ehdoton päivän pelastus! Ihana katsella miehiä lavalla, keiltä ei karismaa puutu, tykkään kovasti! Kiitos Hexan.
Canaris kirjoitti:Päivääkään en ole rehellistä työtä tehnyt, joskus mietin, mistä minulle oikein maksetaan? :roll:
heh, sulla menee hyvin :D

Tänään ei tanssijalkaa hetkuta, tyydyn seinäruusun osaan kirjaimellisesti. Maija se otti ensimmäisen alkoholipitoisen tänään, harkitsen itekin ehkä sitä GT:tä, yksi ehkä riittää, näin sadepäivän (illan) ratoksi.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Hexan kirjoitti:osa mielipiteistäni on äärioikeistolaisia ja osa taas edustaa lähinnä äärivasemmistoa :lol:
Kas, aito kansallissosialisti :P
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kurkku kipeä on tälläkin sosialistilla. Joten antakaa vaikka sitä sakemannien hirvenkuvasiirappia, se tuntuu joskus hyvältä nielussa. 8)
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Huh. Tämän illan ahkeroinnin päätteeksi voisinpa ottaa lasillisen kylmää mustikkalonkeroa jäillä. Tarjoan samalla Roselle ja Mayllekkin! Hik!
Nanika ga tooku matteiru to
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tänkjuu siitä! Ryystän sen kuuluvasti ja vulgääristi. Toivottavasti se ikäänkuin repii aran kurkkuni turremmaksi. Luulin jo saaneeni sian, lauloin eilen illalla vaakkuvalla äänellä "Bonsaita äidin oomme kaikki" mutta ei tämä taida sitä olla. 8)
Nothing is quite what it seems
buracee
Martin Riggs

Kas, minfo bugaa taas.. Mut joo, mä koitan pysytellä tutussa ja turvallisessa A. le Coq:issa, pitää koittaa orientoitua suomen kielen puhumiseen pitkästä aikaa. Äsken muuten tuli uutisissa juttu kun joku suomalaisporo on hypännyt aamulla Viru-hotellista ja kuollut. Ja yhdessä kauppakeskuksessa ihan Tallinnan keskustassa oli joku kuollut ruokamyrkytykseen, paikallisen Reporter-ohjelman kameramies oli osunut kohdalle kun se kokki painoi hippulat vinkuen karkuun paloportaita :shock: Joko se tiesi, ett safkassa on jotain vikaa tai sit se tiesi kuka se kuollut oli..
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Nytkun vauhtiin pääsin niin tuun tännekin OT:na mölisemään...
Buracee,jos osaat Eestiä enemmänkin (jos olen oikein ymmärtänyt niin asustelet Virossa) ja saat jostain ongittua lisäinfoa niin laitatko tähän ketjuun
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 41#p259404
kiinnostas tietää tapauksesta enemmänkin jos sen epäillään ettei ole vahinko...

Okei,otan kuitenkin yhden Seagramin pahimpaan närästykseen.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Hexan
Agentti Scully

buracee kirjoitti:
Hexan kirjoitti:osa mielipiteistäni on äärioikeistolaisia ja osa taas edustaa lähinnä äärivasemmistoa :lol:
Kas, aito kansallissosialisti :P
No ehkä ei nyt kuiteskaan vaikka onhan ne kuteet aika sexyt, naiset tykkää koppalakeista (ja homot) :lol:

Vähän lisää sinisiä poikia.. 8)
http://www.youtube.com/watch?v=jYyBZE0kBtE
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kiitos Clyde mustikkalonkerosta ja tämän päivän terapiasta myös. Iltaan kohden jotenkin olo tasottunu.
Onpas mielenkiintoinen tämä miehen putoaminen Virusta..hmm, ja ei edes onnettomuus, buracee pääset käännöshommiin!

maybrickille jäätelöä kipeeseen kurkkuun. (kuulemma auttaa)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
buracee
Martin Riggs

Chopper kirjoitti:^ Nytkun vauhtiin pääsin niin tuun tännekin OT:na mölisemään...
Buracee,jos osaat Eestiä enemmänkin (jos olen oikein ymmärtänyt niin asustelet Virossa) ja saat jostain ongittua lisäinfoa niin laitatko tähän ketjuun
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 41#p259404
kiinnostas tietää tapauksesta enemmänkin jos sen epäillään ettei ole vahinko...
Ei tosta vielä ole sen kummempaa kuin mainittu että epäillään itsariks.. Kattelen tossa noi uutissaitit vähän myöhemmin vielä läpi. Viru-hotlassakin on kyl kamerat joka paikassa, ett eiköhän tuo selviä
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

rosamarine kirjoitti:Kiitos Clyde mustikkalonkerosta ja tämän päivän terapiasta myös.
Ole hyvä, maksu olis sitten 66.60€ :twisted:
Ei vais. Enhän minä edes mitään tehnyt :) Nyt urakan ja lenkkeilyn jälkeen voisi ottaa vain sen suihkun ja pikkuriikkisen yömyssyn ;)
Nanika ga tooku matteiru to
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Nukkumatti on ilmeisesti vienyt muut juhlijat. Eipä hätiä mitiä, on jäätelö hyvää, kun yksin syö :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=9ZTQhhGTSE8
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Lukittu
Null