HR-KOTIMAA SELVITTÄMÄTTÖMÄT: Ulvilan tapaus ( ketju 1 )

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Joutsenlahti rakasti julkisuutta, mutta tämän näytettyä nurjaa puoltaan, tuli rakkauteen ryppy. Seuraavaksi onmin sitten krp:n vuoro, ja sillä onkin loistava tilaisuus päästä kohentamaan mainettaan. Uskon vakaaasti, että tapaus joskus ratkeaa, ja tulee olemaan äärettömän mielenkiintoista kuulla miksi syyllinen oli alunperin välttänyt epäillyksi joutumisen. Jollain lailla tulee mieleen Eveliinan tapaus, jossa huolellisempi työskentely olisi heti paljastanut tekijän.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Voi kun tämä jo selviäisi. Murheensekaisin tuntein katselin uhrin lasten tekemiä postilaatikon askarteluohjeita. :( Tämähän on ihan hirvittävää omaisille! Jos ei Porin poliisi juttua saa ratkaistua, eikö voisi päästää KRP:tä remmiin.
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Ei tule tämä tapaus selviämään, sanokaa minun sanoneen :shock: :(
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

villivadelma kirjoitti:Ei tule tämä tapaus selviämään, sanokaa minun sanoneen :shock: :(

Villivadelma tuossa juuri sanoi: Ei tule tämä tapaus selviämään :!: nimimerkki: *yllytyshullu* 8)
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Vähän pessimistiseksi kyllä vetää tämä juttu.
Ehkä selviää joskus myöhemmin kun sama heppu päättää uudemman kerran hoitaa ihmissuhdeongelmansa samaan tyyliin. Ehkä?
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kyllikki S kirjoitti:Vähän pessimistiseksi kyllä vetää tämä juttu.
Ehkä selviää joskus myöhemmin kun sama heppu päättää uudemman kerran hoitaa ihmissuhdeongelmansa samaan tyyliin. Ehkä?
Pahasti alkaa kyllä siltä vaikuttamaan. Jos ei nyt tule ihan jotain yllätyskäännettä. Mutta taitaa olla joko niin,että tekijä on kadonnut iäksi tai kuollut.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Urho

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Kyllikki S kirjoitti:Vähän pessimistiseksi kyllä vetää tämä juttu.
Pahasti alkaa kyllä siltä vaikuttamaan. Jos ei nyt tule ihan jotain yllätyskäännettä. Mutta taitaa olla joko niin,että tekijä on kadonnut iäksi tai kuollut.
Näin kai moni ajtteli Eveliinan tapauksestakin. Ei pidä unohtaa, että tämä tekijä jää kiinni heti, kun tulee näkösäälle. Oma veikkaukseni on, että Krp ratkaisee tapauksen tuota pikaa. Heillä on kovat näytön paineet, ja resursseja tullaan antamaan riittävästi. Ei pelkästään Bodomin tapauksen johdosta, vaan esim. siksi, että heidän rooliaan on vähennetty, ja vastuuta annettu paikallispoliiseille.
Yggdrasil
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

mahtasko liittyä tapaukseen? Tuskin mutta..
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Samaa ajattelin. Toivottavasti ottavat ainakin DNA-näytteen!
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mä alan kohta uskoon, että eräällä metsään karanneella on sormensa pelissä ja puolenvuoden jälkeen sillä sitten heitti isopyörä volttia ja päätti hukata itsensä metsään. Mista sitä tietää, vaikka toinen olis pissinyt toisen pakkiin kertausharjoituksissa.
tuntuu vaan niin uskomattomalta, että armaassa Suomenmaassa ei saada yhtä henkirikosta ratkaistua :?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

villivadelma kirjoitti:Ei tule tämä tapaus selviämään, sanokaa minun sanoneen :shock: :(
Samaa mieltä! surku sinänsä :(
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Komppaan Urkkia. Krp hoitaa homman mallikkaasti, kunhan nyt pääsisi siis töihin ekaksi näiden maalaisserkkujensa sijaan.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 2:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Urho

blackwidow kirjoitti: Jutun selvittäminen sinänsä ei ole vaikea mutta se vahvan näytön kerääminen 8) .
Eikö asia ole täsmälleen päinvastoin? DNA-näyte lasista löytyneestä verestä riittänee jo yksistään, mutta ongelma on ollut se, ettei kaveria ole saatu tähtäimeen, vaikka poliisin mukaan kaikki mahdolliset vihamiehet on käyty läpi.
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Joo, on tosi mielenkiintoista seurata, että ratkeaako tämä ja jos ratkeaa, niin koska. Hämmästyttävän pitkään tämän ratkaiseminen on jo kestänytkin.

Mitähän murhaaja miettii tänään? Ja missähän hän mahtaa miettiä? Sen kun tietäisi.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Lukittu