Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
Re: Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
^Jotkut kokivat sen käytön paheksuttavana.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Taas pukkaa sitä itseään:
Tutkiskelija kirjoitti:
Italialaiset ne vasta ovatkin välinpitämättömiä lääkkeiden kanssa. Lapisille on jopa Calpol hammastahnaa ja eipähän sitten tarvitse käyttää vanhoja poppakonsteja kuten konjakkia ja vettä tuttipulloon.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ja lisää samaa tavaraa:
MissHolmes kirjoitti:Marsalkka, lapsikin ymmärtää, että limakavojen kautta tuo hammastahna imeytyy ja vaikuttaa aivan samalla tavalla kuin särkynappi tai tuo konjakki tuttipullossa.
Ja päin vastoin, käyttöhän on jopa 'helppoa kuin vaivatonta': siinä samalla, kun hampit peseytyy, tulee hoidettua huomaamattomasti tuo ''lapsen rauhoitus''. Oli sitten tulossa hampaita tai ei.
Älä ole näsäviiisas. Pliis.
Ummetuksesta ei kärsitä:
Tutkiskelija kirjoitti:Englannissa on kuulema ihan käytäntö antaa Calpol Night lapsille sen sijaan että hankitaan lapsenvahti. Vanhemmat saavat rauhassa rellestää, istua pihallaan tai lähteä pubiin kun lapset on tainnutettu lääkkeillä. Ei ne sinäänsä ole vaarallisia mutta jos lapsi kaikesta huolimatta herää niin läketokkurassa voi helpommin sattua onnettomuuksia.
Vatsa löysällä täälläkin:
Hexan kirjoitti:
Vaelteleminen taisi olla sitäpaitsi poissuljettua koska lapsille syötettiin jotain unilääkkeitä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka
Pienelle lapselle konjakilla, paracetamolilla ja särkynapilla on aivan samanlainen vaikutus. Ne pistää pikkuisen uniseksi.
Minä inhoa vanhempia, jotka lääkitsevät lapsiaan ja varsinkin niitä, jotka yklilääkitsevät.
Niitä jotka vinkuvat joka flunssaan biotit avuttomalta terkkarilääkäriltä, joka hädin tuskin puhuu suomea.
Ja näin jalostavat lapsistaan resistenssejä tulevaisuuden kauhutaudinkantajia.
Mutta ainakin meillä nyt jo isot pienenä tulivat pienestä lasten kuumelääkkeestä tai särkylääkkeestä aivan unisiksi.
Eli kerro missä kohdassa tuossa poustaamassasi oli sitä kakkelia?
ja ps. älä sinä alennunnu säälittävän matulan tasoiselle suoli-linjalle.
Pienelle lapselle konjakilla, paracetamolilla ja särkynapilla on aivan samanlainen vaikutus. Ne pistää pikkuisen uniseksi.
Minä inhoa vanhempia, jotka lääkitsevät lapsiaan ja varsinkin niitä, jotka yklilääkitsevät.
Niitä jotka vinkuvat joka flunssaan biotit avuttomalta terkkarilääkäriltä, joka hädin tuskin puhuu suomea.
Ja näin jalostavat lapsistaan resistenssejä tulevaisuuden kauhutaudinkantajia.
Mutta ainakin meillä nyt jo isot pienenä tulivat pienestä lasten kuumelääkkeestä tai särkylääkkeestä aivan unisiksi.
Eli kerro missä kohdassa tuossa poustaamassasi oli sitä kakkelia?
ja ps. älä sinä alennunnu säälittävän matulan tasoiselle suoli-linjalle.
Nuotio & Äreät Tiput
Jatkettu rikos käynnissä.MissHolmes kirjoitti:Marsalkka
Pienelle lapselle konjakilla, paracetamolilla ja särkynapilla on aivan samanlainen vaikutus.
Saisinko muuten lisätietoja siitä hammastahnasta?
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Sinä inhoa yklilääkitsemistä. Minä inhoa kackelsbergia.Minä inhoa vanhempia, jotka lääkitsevät lapsiaan ja varsinkin niitä, jotka yklilääkitsevät.
Toivottavasti heillä ei ole muita pysyvämpiä ongelmia.Mutta ainakin meillä nyt jo isot pienenä tulivat pienestä lasten kuumelääkkeestä tai särkylääkkeestä aivan unisiksi.
Minä ei inhoa niitä, jotka lääkitsevät lapsiaan, jos lääkitsemiseen on asianmukainen syy. Esimerkiksi vakavan sairauden hoito.Minä inhoa vanhempia, jotka lääkitsevät lapsiaan
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Pieniä lapsia, ei kissaa, koira kyllä.
Ja rakastava vaimo. Joka on myös hyvä äiti.
Eiköhän se ollut sitten taas tässä tältä erää.
Ja rakastava vaimo. Joka on myös hyvä äiti.
Nuotio & Äreät Tiput
Toivon tosiaan, että suoltamasi kackelsbergin määrä hieman taas vähenee.MissHolmes kirjoitti:
Edelleen vatsa löysänä:
MissHolmes kirjoitti:Suurena erona Madeleinen tapauksen ja esim nyt esiin. tulleen Jayceen tapauksen välillä on se, ettei Jayceen vanhempia ole koskaan asetettu epäillyiksi.
Tottakai, kuten lapsen kadotessa, on nuokin vanhemmat aikaan tutkittu, muttei ole ollut mitään syytä epäillä heitä.
Ei hitto, paras ketju pitkiin aikoihin.Marsalkka kirjoitti:Jatkettu rikos käynnissä.MissHolmes kirjoitti:Marsalkka
Pienelle lapselle konjakilla, paracetamolilla ja särkynapilla on aivan samanlainen vaikutus.
Saisinko muuten lisätietoja siitä hammastahnasta?
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Sinä inhoa yklilääkitsemistä. Minä inhoa kackelsbergia.Minä inhoa vanhempia, jotka lääkitsevät lapsiaan ja varsinkin niitä, jotka yklilääkitsevät.
Toivottavasti heillä ei ole muita pysyvämpiä ongelmia.Mutta ainakin meillä nyt jo isot pienenä tulivat pienestä lasten kuumelääkkeestä tai särkylääkkeestä aivan unisiksi.Minä ei inhoa niitä, jotka lääkitsevät lapsiaan, jos lääkitsemiseen on asianmukainen syy. Esimerkiksi vakavan sairauden hoito.Minä inhoa vanhempia, jotka lääkitsevät lapsiaan
Tama saa minut todellakin nauramaan....
Mene hoitolaitokseen Holmes, jotta ripulisi ei johda kuivumaan....
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Kylläpä oli taas painava argumentti, joka pohjautuu... ööö...luuloon!Tutkiskelija kirjoitti:
Noh Katehan on varmaan käyttänyt psykelääkkeitä pitkän ikänsä, niin luulen.
Ja näistä tuhansista sivuista huolimatta juoruämmät kirjoittavat täällä silkkaa paskaa! Gerryn isä myönsi Calpolin käytön, Payne kyseli Madeleinelta epäilyttäviä jne. Olette säälittäviä!HarrietM kirjoitti: Marsalka haluaa varmaan jonkun sivunumeron kun itse on niin laiska etsimään, poliisin julkaisemia asiakirjoja on siis tuhansia sivuja, mutta mun puolesta saa ruikuttaa.
Lehtitietoja ei tässä tapauksessa voi pitää luotettavana, varsinkin brittimedian julkaisemaa huu-haataa.
siksi kannattaa tutustua poliisin tutkinta materiaaliin.
Melko tarkkanäköinen luennehdinta keskustelun nykytasosta Madeleine-ketjussa. Homma on revennyt aika pahasti. Mikä thansa, jonka joku sattuu mainitsemaan, muuttuu todeksi.Nepenthe kirjoitti: Ja vaikka Marsalkka jankuttaa vähän liian vittumaisesti niistä lähteistä, niin niitä lähdetietoja olisi kyllä minustakin ihan hyvä laittaa mukaan aina välillä, jotta tämä keskustelu ei menisi tällaiseksi naisten puikkopiirilöpinäksi, jossa kukaan ei kyseenalaista mitään, vaan toisen sanoista vain innostutaan, kun ne tukevat sitä ajatusta, mitä itse haluaisi uskoa.
Ja sitten voikn kirjoittaa paskaa niin paljon kuin sielu sietää. Säälittävää, ettei uskalla kohdata totuutta. Ilmeisesti ei sitten tosielämässäkään...Stephanie Plum kirjoitti:
Marsalkan tapaisiin ihmisiin en tosielämässä tuhlaisi aikaani, niin miksi ihmeessä netissä sen tekisin![]()
Se vihamieheksi lisääminen on yksi napin painallus...