Täysin samaa mieltä tuosta ehdotuksesta!Hexan kirjoitti:Eli oma ehdotukseni: sättiin vain 1 huone ja samanlainen systeemi kuin Suoli24:llä eli rekatut nikit vain käyttäjilleen, muuten voi olla mikä vaan.
Kysy mitä vaan ylläpidolta
Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.
"Yöperho on koteloitunut"
Hyvä ehdotus. En ole aikoihin viettänyt aikaa Minfon chatissa (mm. siksi että siellä oli useitakin feikki-Kyllejä), mutta aikanaan siellä kylli oli joitakin ikimuistoisia hetkiä (kuka muistaa toissapääsiäisen?). Tuossa alkuperäisessä kysymyksessäni vihjaisin kuitenkin siihen, miksi koko chatti yleensäkään perustettiin: ketjut alkoivat mennä liirumlaarumiksi kun chatti-tyylistä jubailua käytiin ketjuissa.Hexan kirjoitti:Aika ongelmallinen paikka tuo Murha.Infon sätti. IMHO, säteistä ei tule mitään jos palstalla varatut nimimerkit eivät ole sielläkin varattuja palstan käyttäjille. Eihän sitä tavritse "omalla nimellä" esiintyä mutta ettei ainakaan kukaan muu sillä esiintyisi.Kylli kirjoitti:Oma kysymykseni: MIKSI CHATTI PERUSTETTIINKAAN?
Eli oma ehdotukseni: sättiin vain 1 huone ja samanlainen systeemi kuin Suoli24:llä eli rekatut nikit vain käyttäjilleen, muuten voi olla mikä vaan.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ehdotus
Lukittaisiin viikoksi pariksi vapaa keskustelu jotta päästäisiin takaisin itse asiaan.
Lukittaisiin viikoksi pariksi vapaa keskustelu jotta päästäisiin takaisin itse asiaan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
In Chopper we trust -loistava ehdotus -kunhan chatti pidetään auki jotta tämä tuuba mitä täällä on vähän liikaa siirtyisi sinne (minne se kuuluukin).
Ja jottei jäisi ot:ksi niin se kysymys kuuluu: voisiko yp ystävällisesti toimia ylläolevan ehdotuksen mukaisesti?
Ja jottei jäisi ot:ksi niin se kysymys kuuluu: voisiko yp ystävällisesti toimia ylläolevan ehdotuksen mukaisesti?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
SAAKO TUOTA HAKUTOIMINTAA IKINÄ KUNTOON?????

p.s. Canaris poistatko oman viestisi niin saan poistettua omani
p.s. Canaris poistatko oman viestisi niin saan poistettua omani
DoneChopper kirjoitti:p.s. Canaris poistatko oman viestisi niin saan poistettua omani
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
Se että joku palsta alkaa ihan vitusti kyrsiä, mutta silti siellä on pakko käydä riehumassa, on oire netti riippuvuudesta, eikä siihen auta vaikka kaikki maailman palstat tai osiot suljettaisiin. Meuhkaaminen vaan siirtyy muualle.
Joten jos jollain on ongelmia hallita omaa käytöstään, suosittelen käyntiä kallonkutistajalla enkä palstojen sulkemista.
Joten jos jollain on ongelmia hallita omaa käytöstään, suosittelen käyntiä kallonkutistajalla enkä palstojen sulkemista.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
^ Kyse ei ole meuhkaamisesta eikä käytöksen hallitsemisesta,olet niin hakoteillä jos viittaat vapaan keskustelun sulkemiseen.Noinkin uutena kirjoittelijana kehottaisin sinua tutustumaan palstan tarkoitukseen
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... =434#p5564
Ja sitten miettiä miksi vapaalle keskustelulle olisi tauko paikallaan,tuntuu keskustelu nykyään painottuvan enemmän sinne eikä itse asiaan jonka vuoksi palsta aikoinaan perustettu.
Ehkä se havahduttaisi sieltä pubista myös tulemaan keskustelemaan itse aiheista kun sinne ei pääse viikkoon pariin ryyppäämään.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... =434#p5564
Ja sitten miettiä miksi vapaalle keskustelulle olisi tauko paikallaan,tuntuu keskustelu nykyään painottuvan enemmän sinne eikä itse asiaan jonka vuoksi palsta aikoinaan perustettu.
Ehkä se havahduttaisi sieltä pubista myös tulemaan keskustelemaan itse aiheista kun sinne ei pääse viikkoon pariin ryyppäämään.
^No voi että.
Mitä ihmeen väliä sillä on painottuuko keskustelu Vapaalle puolelle vai ei, jos et lue sitä osiota mielelläsi vaan rikospuolta?
Kaikilla isoilla palstoilla yleinen osio on suosituin. Jos ihan oikeasti alkaa mennä siitä herneet nenään, kannattaisiko harkita pientä itsetutkiskelua?
Kaikilla isoilla palstoilla yleinen osio on suosituin. Jos ihan oikeasti alkaa mennä siitä herneet nenään, kannattaisiko harkita pientä itsetutkiskelua?
^ Niin eli oletko sinä tullut esim. tänne keskustellaksesi paskaa vaiko keskustellaksesi rikoksista?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysäisen?En haasta riitaa,saati että vetäisin herneitä nenään.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysäisen?En haasta riitaa,saati että vetäisin herneitä nenään.
^Olen tullut jauhaakseni paskaa. Myös rikoksista.
Oikeasti rikoksia selvittelemään haluavat menevät varmaankin poliisikouluun tai oikikseen.
Oikeasti rikoksia selvittelemään haluavat menevät varmaankin poliisikouluun tai oikikseen.
Lienee turha edes kysyä, mutta voisko ylläpito korjata ton saatanan cookiensa johonkin tolkullisiin arvoihin?
www.murha.info
phpbb3_k9ed6_k:59536aba98ef38a
Se kun sotkee kirjautumisen Opera 10:llä. Osoitetta murha.info käyttäessä cookie on tyhjä ja silloin myös kirjautuminenkin toimii..
www.murha.info
phpbb3_k9ed6_k:59536aba98ef38a
Se kun sotkee kirjautumisen Opera 10:llä. Osoitetta murha.info käyttäessä cookie on tyhjä ja silloin myös kirjautuminenkin toimii..
Liitän tänne kysymykseni alustukseksi, lainauksen muodossa, tekstikopion toisaalta palstalta:
Mielivallasta?
Musta vain tuntuu siltä?
Laitetaan nyt bannia kaikille, taasapuolisuuden nimessä?
- vai jokin muu syy?
Aikuisten oikeesti - heiman erikoinen tapa ylläpidolta.
No - aikaisemmin ylläpito auttavasti yritti perustella kirjoituskiellon syyn, mutta nyttemmin ovat siitäkin (kohdaltani) luopuneet. Toki paremepi näin, koska aiemmat perustelut eivät mielestäni olleet oikeita ja aiheellisia. Toisin sanoen vääriä perusteita, minun mielestäni.
Kysyisinkin ylläpidolta (odottamatta siihen minkäänlaista vastausta)
voisisiko kirjoituskieltoa perustella selkeästi? Vai toimitteko vain mutu periaatteella?
Kysyy nimimerkki:
- mitä tänne voi kirjoittaa saamatta kirjoituskieltoa?
Olet osittain oikeassa. Vielä vaikeampaaa on, kun ylläpito ilman perusteluja antaa kirjoituskieltoa useammalle keskusteluun osallistuvalle. Esim. mikäli multinikki(rakkikoiranikki) provosoi ja levittelee jatkuvasti ja aina vääristeltyä tietoa, niin molemmat, vääristeltyä levittävä nikki, kuin vääristelyjen oikaisijakin poistetaan palstalta. Mistä on kysymys?Hovimestari kirjoitti: No jos aluksi deletoisi kaikki tarpeettomat kettuiluviestit jotka eivät sisällä mitään asiaa niin varmaan palsta pienenisi 90%![]()
Näistä ketjuista on tosi vaikea kaivaa asiallista asiaa kun yleensä juttu alkaa hyvin, sitten seuraa sivukaupalla muutaman kantapeikon välistä täysin asiatonta v-uilua, ja taas välissä muutama asiallinen viesti. Ja välillä voi olla hyvää tietoa jostain aiheesta, mutta aivan erinimisen ketjun alla, vaikka sitähän ei tietenkään voi koskaan kokonaan välttää.
Mielivallasta?
Musta vain tuntuu siltä?
Laitetaan nyt bannia kaikille, taasapuolisuuden nimessä?
- vai jokin muu syy?
Aikuisten oikeesti - heiman erikoinen tapa ylläpidolta.
No - aikaisemmin ylläpito auttavasti yritti perustella kirjoituskiellon syyn, mutta nyttemmin ovat siitäkin (kohdaltani) luopuneet. Toki paremepi näin, koska aiemmat perustelut eivät mielestäni olleet oikeita ja aiheellisia. Toisin sanoen vääriä perusteita, minun mielestäni.
Kysyisinkin ylläpidolta (odottamatta siihen minkäänlaista vastausta)
voisisiko kirjoituskieltoa perustella selkeästi? Vai toimitteko vain mutu periaatteella?
Kysyy nimimerkki:
- mitä tänne voi kirjoittaa saamatta kirjoituskieltoa?
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
papillon
- Perry Mason
^ No en voi sanoa saaneeni aiheetta bannia, niin no kerran mutta se muutettiin ehdonalaiseksi.
Joka jatkuu kai palstan tappiin.
Mitä merkitystä silläkään on?
Mutta paria seikkaa kaipaisin : Sitä, että tyrkkääkö Kyöpeli bannit tämän
" Moderaattorin " esityksestä tutustumatta itse lainkaan aiheeseen?
Toinen on se ettei tuo vasikointinappi tunnu vaikuttavan yhtään mitään.
Se pitäisi tehdä rankemmaksi: Joka vasikointi tutkitaan, jos on aihetta niin bannia, jos on väärä ilmianto, vasikoijalle tuplaten.
Joka jatkuu kai palstan tappiin.
Mitä merkitystä silläkään on?
Mutta paria seikkaa kaipaisin : Sitä, että tyrkkääkö Kyöpeli bannit tämän
" Moderaattorin " esityksestä tutustumatta itse lainkaan aiheeseen?
Toinen on se ettei tuo vasikointinappi tunnu vaikuttavan yhtään mitään.
Se pitäisi tehdä rankemmaksi: Joka vasikointi tutkitaan, jos on aihetta niin bannia, jos on väärä ilmianto, vasikoijalle tuplaten.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Olen awan ja papillonin kanssa samaa mieltä
Kuten sanoin, ylläpito antaa mielivaltaisesti tuomioita niin syyllisille, kuin syyttömillekin.
Mitä siitä on hyötyä, jos "vasikoi" asiattomasta kirjoittajasta ylläpidolle, eikä ylläpito korvaansa lotkauta, vaan odottaa, että se syytön kirjoittaja menettää hermonsa, jopa henkilökohtaisuuksiin meneviin, provosoiviin ja toisen kirjoittajan valokuviin perustuviin herjakirjoituksiin, jossa paljastuu kolmannen osapuolen kasvot, jolla ei ole mitään tekemistä sivuston kanssa.
Näin ei Murhainfon sääntöjen mukaan ei saa toimia, vai saako ja jos saa, niin parin kirjoittajan tiedot paljastuvat saman tien, sen lupaan!
Kun tällaisesta kirjoittajasta valittaa ylläpidolle, ei tapahdu mitään, mutta annas olla, kun tämä provosoitu kirjoittaja sitten haukkuu kuvan julkaisseen kirjoittajan, niin bannia molemmille, mitään sen tarkempaa syytä ilmoittamatta.
Itse sain bannia viikon, kun näin toimin, tosin siten, etten muutamiin päiviin muistaakseni lainkaan kirjoittanut muuta, kuin "vasikointeja ko. paskan kirjoittajasta" ja bannia tuli että helähti.
Mikä tarkoitus ja tehtävä näillä palstan "leikkimielisillä lakipykälillä" oikein on, jos edes ylläpito ei niitä itse noudata?
Luuleeko ylläpito, että kukaan sitten niitä noudattaa, kun ylläpito itse ei niitä noudata, häh?
Miksi ylläpito ei vastaa asiallisesti tehtyihin kysymyksiin, kuten papillonkin aiheesta jo kyseli?
No minäkin kyselen, ja saas olla, kyselenkö liikaa, sillä ylläpidon "Duuma" (= alytön raati) , saattaa taas tarjota uteliaalle bannia niin että helähtää, heh.
Kuten sanoin, ylläpito antaa mielivaltaisesti tuomioita niin syyllisille, kuin syyttömillekin.
Mitä siitä on hyötyä, jos "vasikoi" asiattomasta kirjoittajasta ylläpidolle, eikä ylläpito korvaansa lotkauta, vaan odottaa, että se syytön kirjoittaja menettää hermonsa, jopa henkilökohtaisuuksiin meneviin, provosoiviin ja toisen kirjoittajan valokuviin perustuviin herjakirjoituksiin, jossa paljastuu kolmannen osapuolen kasvot, jolla ei ole mitään tekemistä sivuston kanssa.
Näin ei Murhainfon sääntöjen mukaan ei saa toimia, vai saako ja jos saa, niin parin kirjoittajan tiedot paljastuvat saman tien, sen lupaan!
Kun tällaisesta kirjoittajasta valittaa ylläpidolle, ei tapahdu mitään, mutta annas olla, kun tämä provosoitu kirjoittaja sitten haukkuu kuvan julkaisseen kirjoittajan, niin bannia molemmille, mitään sen tarkempaa syytä ilmoittamatta.
Itse sain bannia viikon, kun näin toimin, tosin siten, etten muutamiin päiviin muistaakseni lainkaan kirjoittanut muuta, kuin "vasikointeja ko. paskan kirjoittajasta" ja bannia tuli että helähti.
Mikä tarkoitus ja tehtävä näillä palstan "leikkimielisillä lakipykälillä" oikein on, jos edes ylläpito ei niitä itse noudata?
Luuleeko ylläpito, että kukaan sitten niitä noudattaa, kun ylläpito itse ei niitä noudata, häh?
Miksi ylläpito ei vastaa asiallisesti tehtyihin kysymyksiin, kuten papillonkin aiheesta jo kyseli?
No minäkin kyselen, ja saas olla, kyselenkö liikaa, sillä ylläpidon "Duuma" (= alytön raati) , saattaa taas tarjota uteliaalle bannia niin että helähtää, heh.