Canaris kirjoitti: Olen yllättynyt, miten paljon tällä sivustollla pyörii vasureita ja ilmeisesti aika huonosti toimeentulevia, koska ei tällaista porua muuten olisi syntynyt. Kateudesta kai tässä on kyse, eikä mistään muusta.
Myönnän että olen hiukan kade ihmisille jotka ovat syntyneet hyvin varakkaiksi. Oman omaisuutensa luoneille en ole kade, mutta oikeasti rikkaista sellaisia on loppujen lopuksi tosi vähän, useimmat ovat saaneet jotain vähän isompaa hjelppiä jolla ovat päässeet alkuun.
Joskus mietin mitä kaikkea olisin itse voinut saada aikaan jos olisi ollut rahaa ja mahdollisuuksia. Mutta sitten taas tulee mieleen, että en ehkä olisi niitä silloin osannut arvostaa, enkä saanut senkään vertaa aikaiseksi kuin nyt.
Kohtalolle olen vähän katkera, aina on tullut uusia vastoinkäymisiä juuri kun olen ollut pääsemässä jaloilleni. Toki olen itsekin ollut sössimässä mutta siihen nähden "rangaistukset" ovat olleet aika kohtuuttomia.
Mutta ei auta, elämä on elettävä. Yritän olla ainakin tekemättä elämää vaikeammaksi kärsiville ja tuomitsematta toisia mutta se on välillä vaikeaa kun on paha suustaan!
Niin minäkin. Olen kasvanut sellaisessa ja vihasin sitä menoa joka sekunti. Sellaiseen en takaisin enää mene kuin jalat edellä.Asun mahdollisimman kaukana kaupungin vuokrataloista.