Tuskin nyt tarkoitus olisi ollut tappaateppo kirjoitti:
Ehkä rikolliset tosiaan luulivat, että heitä vastassa on vain yksi vartija tai poliisi. Lapioilla ja ruuvimeisseleillä he olisivat saattaneet hyvinkin onnistua tappamaan yhden henkilön mutta nyt tuli liian kova vastus.
Poliisi ampui 14-vuotiaan murtovarkaan Itävallassa
Re: (U) Poliisi ampui 14-vuotiaan myymälävarkaan Itävallassa
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Poliisi ei tuollaisessa tilanteesa yleensä voi tietää mikä vastustajan tarkoituksena on.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Onko tästä FAKTAA?Marsalkka kirjoitti:Poliisi ei tuollaisessa tilanteesa yleensä voi tietää mikä vastustajan tarkoituksena on.
Eipä tietenkään. Tuskin oli tarkoitus myöskään pyöriä romanialaisten rikollisten jengissä. Tuskinpa tyypin kotiolot olivat niin kehnot, että nuoren pojan ajautumista ammatti- ja taparikollisuuteen olisi sallittu. Tuskin ne nyt sentään murtaumaan olisivat ruvenneet ainakaan jatkuvasti ja useampaan paikkaan. Tuskinpa tyypeillä myöskään mitään meisseleitä ja lapiota oli ja tuskinpa ne nyt naamioituneina poliisin kimppuun olisivat hyökänneet.Chopper kirjoitti: Tuskin nyt tarkoitus olisi ollut tappaa
Sori nyt vaan, mutta maailma on tyly paikka. Siellä pyörii epämääräistä viheltäjää, jotka eivät toimi normaalilla logiikalla ja noudata järjestäytyneen yhteiskunnan normeja. Jotkut näistä ovat jopa nuoria. Sen sijaan on hämmästyttävää, että itävaltalaiset vallankumousromantikot ja katuroistoja ihailevat pellet eivät mitenkään ota kantaa tyyppien rikollisuuteen eikä edes oma äiti pahoittele poikansa aiheuttamaa tilannetta. Varmaan ollaan kohta vaatimassa korvauksia.
Sorry vaan,tiedän että maailma on tyly paikka.Itsekkin nuorena hölmöilly yhtä sun toista ja silti tullut aikuisena normaali kansalainen.
Minusta näitä nuoria ympäri maailmaa pitäisi auttaa ongelmissaan eikä arvostella täällä nettipalstalla tietämättä syitä käytökseen.
Monen nuoren rikollinen käytös viittaa henk.kohtaisiin ongelmiin ja huomion kerjäämiseen.
Siinä vaiheessa kun nuori etsii paikkaansa maailmasta,saattaa arvot mennä sekaisin jos ei kukaan ohjaa takaisin oikealle tielle.
Minusta näitä nuoria ympäri maailmaa pitäisi auttaa ongelmissaan eikä arvostella täällä nettipalstalla tietämättä syitä käytökseen.
Monen nuoren rikollinen käytös viittaa henk.kohtaisiin ongelmiin ja huomion kerjäämiseen.
Siinä vaiheessa kun nuori etsii paikkaansa maailmasta,saattaa arvot mennä sekaisin jos ei kukaan ohjaa takaisin oikealle tielle.
Ihan totta. Nyt kuollut henkilö oli kotoisin tylymmänpuolleisest alähiöstä eivätkä kotiolotkaan varmaan olleet ihan optimaaliset. Vertaisryhmänä oli hieman vanhempia rikollisia ja näidne touhuihin oli varmaan luontevaa samaistua.Chopper kirjoitti: Siinä vaiheessa kun nuori etsii paikkaansa maailmasta,saattaa arvot mennä sekaisin jos ei kukaan ohjaa takaisin oikealle tielle.
Juuri tällaisessa tapauksessa poliisivihamielisyyden lietsominen on ehdottomasti väärä malli ja tuottaa helposti lisää vastaavaa toimintaa. Jotkut nuoret oppivat mallista, jotkut puheesta ja jotkut eivät koskaan. Olisi tärkeää viestittää, että tämä jannu tössi ja henki meni. Älkää tehkö samoin. Vähän respektiä.
Ai niin. Onhan heillä toki käytössä tuo ajatustenlukukone, jonka avulla he saavat selville rikollisrosmojen tarkoitusperät. Olin väärässä. Pahoittelen kovasti!Chopper kirjoitti:Onko tästä FAKTAA?Marsalkka kirjoitti:Poliisi ei tuollaisessa tilanteesa yleensä voi tietää mikä vastustajan tarkoituksena on.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ei se mitään. Jokainen erehtyy joskus. Itsekin kerran melkein.Marsalkka kirjoitti: Olin väärässä. Pahoittelen kovasti!
Tähän sellanen Kakiran hymiö, joka kierii ja tukehtuu nauruun.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
^ Juu. Kerta se on ensimmäinenkin. Unohdin tosiaan tyystin nuo poliisien käytössä olevat ajatustenlukulaitteet.
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Olkaapa hyvä.aivansama kirjoitti:joku vois googlettaa näitten kriminaalien kuvat tänne niin vois kukin itse päättää että onko kyseessä tosi vaaralliset rikolliset.

Kuvassa on poliisien kuoliaaksi ampuma Florian P.
Anteeksi ennakkoluuloisuuteni, mutta huonoista lähtökohdista puhuttaessa kuvittelin asialla olleen jotain tummaihoisia gangsterinuorukaisia..
Valitettavasti minulla ei ole antaa tähän kauheasti uutta sisältöä. Pitäisi varmaan osata saksaa, että löytäisin edes sen tiedon, että tuliko poliiseille sitten loppujen lopuksi mitään seuraamuksia.
Ehkä ei pitäisi antaa tällaisia kommentteja, mutta: Henk.kohtaisesi olisin valmis teloittamaan hitaasti ympäri raajoja ja kehoa, pienitehoisella aseella ampuen, jokaisen poliisin joka tappaa ihmisen. Yhdisvalloissa voisi teloittaa yhden poliisin päivässä noin. Euroopassa ehkä kerran viikossa 
Suomessakin sillon tällöin.
Suomessakin sillon tällöin.
Valtakunnansyyttäjä: "Poliisin tekemä väärennös ei ole väärennös, koska se on tehty virkavastuulla."
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
Oletko siis sitä mieltä että poliisin pitää esim. antaa aseistautuneiden rikollisten ja hullujen surmata vapaasti ihmisiä ilman että pyrkivät pysäyttämään tätä ampumalla?
En.
Olen sitä mieltä, että turha tappamien valtion mandaatilla (kutan tässä ketjussa mainittu) on erittäin tuomittavaa. Jopa tuomittavampaa kuin normaali tappaminen.
Tapauksia, joissa poliisin ehdottomasti tapettava kohde, ei ole käytännössä olemassa kuin yksittäisiä. Tappamiselle on nykyteknologialla olemassa vaihtoehtoja, niitä ei haluta vain kentällä käyttää.
Olen sitä mieltä, että turha tappamien valtion mandaatilla (kutan tässä ketjussa mainittu) on erittäin tuomittavaa. Jopa tuomittavampaa kuin normaali tappaminen.
Tapauksia, joissa poliisin ehdottomasti tapettava kohde, ei ole käytännössä olemassa kuin yksittäisiä. Tappamiselle on nykyteknologialla olemassa vaihtoehtoja, niitä ei haluta vain kentällä käyttää.
Valtakunnansyyttäjä: "Poliisin tekemä väärennös ei ole väärennös, koska se on tehty virkavastuulla."
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
Aha.
Oletko pitkäänkin tehnyt poliisin kenttätyötä kun tunnet asian noin hyvin?
Ja miksi kuitenkin itse olet valmis teloittamaan kaikki poliisit jotka ovat tappaneet jonkun - myös ne jotka ovat tehneet niin estääkseen muiden kuoleman?
Oletko pitkäänkin tehnyt poliisin kenttätyötä kun tunnet asian noin hyvin?
Ja miksi kuitenkin itse olet valmis teloittamaan kaikki poliisit jotka ovat tappaneet jonkun - myös ne jotka ovat tehneet niin estääkseen muiden kuoleman?
Poliisin suorittama teloitus estää muiden kuoleman vain minimaalisessa osassa tapauksia.Tuomion Pasuuna kirjoitti: Ja miksi kuitenkin itse olet valmis teloittamaan kaikki poliisit jotka ovat tappaneet jonkun - myös ne jotka ovat tehneet niin estääkseen muiden kuoleman?
Lukaise aikasi kuluksi:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1407997195035
Euroopassakin ollaan hitaasti (hyvin hitaasti onneksi) menossa samaan suuntaan. Yhdysvalloissa touhu on jo karannut käsistä.