Tieto.miinushka kirjoitti:Ootko löytänyt jostain tietoa vai onko pelkkää mutua?Mike Manner kirjoitti:Tapaturma.
Alkoholilla hiukan osuutta asiaan.
Unohtui vielä mainita, että huumeita tai lääkkeitä ei ollut veressä.
Tieto.miinushka kirjoitti:Ootko löytänyt jostain tietoa vai onko pelkkää mutua?Mike Manner kirjoitti:Tapaturma.
Alkoholilla hiukan osuutta asiaan.
Käytännössä ei.H.P. kirjoitti:Pitiköhän muuten paikkaansa tämä huhu että mies ja vaatteet löytyivät ei paikasta?
Manner, vastauksia pöytään!tyyppi85 kirjoitti:Mistä manner olet saanut tietosi,jos saa kysellä:)?
Eli oli nauttinut viinaksia hiukan liikaa vai ja siten kuollut?mahdollisesti tavannut jonkun ulkona joka luovutti jannelle repun joka sisälsi alkoholia,jota janne sitten meni piiloon nauttimaan.ehkäpä pullossa oli jotain muutakin ainetta johon sitten menehtyi?kuulostaisi mielestäni ihan loogiselta ja ymmärrettävältä(ei halunnut kotona maistella viinaksia vanhempien silmien alla joten meni piiloon juomaan metsään)
Olenko manner yhtään hajulla:)?
Yllättävää kyllä, sainkin itse vastauksia ihan eri kautta kuin mitä olin odottanut. Vaikkakin näin pitkän ajan jälkeen.VoDKa kirjoitti:Joko joku pystyy salaisuuden verhoa tässä raottamaan, oliko tämä tapaus lopukseltaan itsemurha vai onnettomuus? Ainoa tapaus joka on jäänyt pyörimään mielen perukoille pidemmäksikin aikaa, jostain syystä yhä mietityttää, että mikä tässä se totuus oli, kun kuitenkin niin hämäriä juttuja tässäkin mukana on.
Kuten jo mainitsinkin, on nuo kuulemani jutut tosiaan ihan huhupuheita. En tiedä kumpi on totuus tässä asiassa, haastankin siis jonkun sellaisen, joka totuuden on poliisilta kuullut tai kenties kuuluu Määtän sukulaisiin/läheisiin tuttavapiireihin, kertomaan totuuden. Mitään tarkempaa ja yksityiskohtaisempaa ei tarvitse kertoa, ainoastaan se, että mikä on tässä se absoluuttinen totuus. Jos Määtän kuolema on ollut ihan tosiaan tuo alkoholitapaturma, niin miksi nuo huhut vieläkin niin sitkeänä mylläävät iisalmelaisten keskuudessa?Loka kirjoitti:^Hmm. Itse olen kuullut erittäin luotettavalta taholta suvun sisältä just sen, ettei kuolemaan liity rikosta vaan kyse olisi onnettomuudesta? Alkoholi -> kaatuminen -> kivi pään alla -> vesialue kiven vieressä -> finaali.
No, en tätä totena kirjoita jos muistelenkin väärin. Voihan se niinkin olla.
Minun kaverin isoveli kuoli huumeiden yliannostukseen ja heidän äiti ei ole sitä vieläkään myöntänyt kellekkään vaan kertoo aina, että poika kuoli luonnollisen kuoleman. Voi olla suvulle vaikea myöntää, että poika oli sekaantunut huumeisiin?Loka kirjoitti:^Hmm. Itse olen kuullut erittäin luotettavalta taholta suvun sisältä just sen, ettei kuolemaan liity rikosta vaan kyse olisi onnettomuudesta? Alkoholi -> kaatuminen -> kivi pään alla -> vesialue kiven vieressä -> finaali.
No, en tätä totena kirjoita jos muistelenkin väärin. Voihan se niinkin olla.