Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
May, no minäpä kerron tuolle henkilökunnalle, että tekasee sulle kans talonlonkeron meikäläisen piikkiin!
Jaa, kuka o sikaflunssassa? Ny tipahin tyystin..öh, kärryiltä?
Jaa, kuka o sikaflunssassa? Ny tipahin tyystin..öh, kärryiltä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Soli vaan huhupuhetta... että Pub Prisonin barista olis sikalunssasa. Kaissoli olevinnaa jotaki huumoria. Niistä saa turpiisa täälä ku liikaa vilijelee väärää huumoria. Kiitos vaa otan sen talollonkeron.
Nothing is quite what it seems
Muistakaa lapset, että käsipesu on kaiken a ja ö
Minua kyllä välillä ottaa jo päähän tuo H1N1llä pelottelu, se on mennyt täällä työpaikallakin melko.. no.. lähellä, että menisi jo liiallisuuksiin. Onhan se tottakai hyvä, että on varasuunnitelmia ja niin päin pois. Mutta jos influenssalaisetkin nykyään liikkuvat terveyskeskukseen/sairaalaan kuten muutkin ihmiset, niin ei se mikään megapaha virus voi olla
Bonnie kertoi, että hänen ohi oli kävellyt "kiinalainen" jolla oli kasvomaski. Oli kuulemma ihmetellen katsonut Bonnieen ja tämän kaveriin päin ihmetellen, ettei heillä ollut suojainta
Jahas, ja kahvi. Maylle ja Rosalle kans, taitavat tarvita sitä talonlonkun jälkeen
Minua kyllä välillä ottaa jo päähän tuo H1N1llä pelottelu, se on mennyt täällä työpaikallakin melko.. no.. lähellä, että menisi jo liiallisuuksiin. Onhan se tottakai hyvä, että on varasuunnitelmia ja niin päin pois. Mutta jos influenssalaisetkin nykyään liikkuvat terveyskeskukseen/sairaalaan kuten muutkin ihmiset, niin ei se mikään megapaha virus voi olla
Bonnie kertoi, että hänen ohi oli kävellyt "kiinalainen" jolla oli kasvomaski. Oli kuulemma ihmetellen katsonut Bonnieen ja tämän kaveriin päin ihmetellen, ettei heillä ollut suojainta
Jahas, ja kahvi. Maylle ja Rosalle kans, taitavat tarvita sitä talonlonkun jälkeen
Nanika ga tooku matteiru to
Clyde nyt kukkii tuntematon: samantapaiset ja vain hieman isommat valkeat kukat kuin "habanerossa", mustaa vähän keskustassa.
Koko päivän on vaivannut kovahko päänsärky, otan nyt jonkun lonkeroisen joka vähän friskaa...
Koko päivän on vaivannut kovahko päänsärky, otan nyt jonkun lonkeroisen joka vähän friskaa...
Nothing is quite what it seems
HBIC:n innoittamana (Mikä ärsyttää -palstalla) hakeuduin vihdoin lääkärille. Sikainfluenssasta ei puhuttu mitään. Päätä särkenyt ihan helvesti yötäpäivää jo viikkotolkulla, keuhkoja särkee ym. Sain antibioottikuurin, koska löytyi molemminpuoleinen poskiontelotulehdus ja toinen korva on tulehtunut. Mä oon ihan varma, että mulla on joku kaamee sika-/norsu-/toukkainfluenssa ja loppu on karmee! Sen kunniaks ---- pieni kahvi. 
Kylli ostaa Ailarille ihan oman kahvipaahtimon.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Voi kiitos! Ehkä se parempi onkin, etten tartuta teihin kaikkiin tätä viheliäistä tautia. Sitten tästä tulisi minfo-influenssa ja oireet tietysti sen mukaiset!
Tykkäsin aina et merlotti on pjaskaa, mutta roseviinissä sen kitkeryys pääseekin edukseen!
Kanpai! Burb.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
"Oikein hyvää huomenta koko Suomen kansa.Paitsi te jotka käytätte sosiaalietuuksia väärin, teille paskaa huomenta." Nyt pannullinen kahvia.Silmät ei aukea ja töihinkin pitäisi kohta lähteä. 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Tänään ompi perjantai, perjantai, perjantai. Tänään ompi perjantai, perjantai, perjantai. Ja Kissojen Yö, kissojen yö, kissojen yö... hoilattu erittäin vähemmän viehättävästi Yellow Submarinen tahtiin... Ja Kissojen Yön kunniaksi Black Velvet ( kai silläkin on suomalainen nimi, mutta ei hajuakaan siitä)
Muita Minfolaisia tulossa/menossa Kissojen Yöhön ? Ihan muuten vaan kysyelen.
http://www.youtube.com/watch?v=DMd8dntfgAg Ihan vaan siksi
Muita Minfolaisia tulossa/menossa Kissojen Yöhön ? Ihan muuten vaan kysyelen.
http://www.youtube.com/watch?v=DMd8dntfgAg Ihan vaan siksi
Be like water
^ *yhtyy lauluun*
Hyvä kun muistutit, pitääkin laittaa juomat viilenemään iltaa varten.
Hyvä kun muistutit, pitääkin laittaa juomat viilenemään iltaa varten.
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Catish, hyvä biisi, lauletaan kaik yhes koos, kissojen yö ... etc.
Käytinpä "sosiaalietuuteni" hyvin, ja käväsin vähän täydentämässä kotibaaria muutamalla laatupunkulla ja kuoharilla, hyvä minä. Ei muuta kuin iltaa ootellessa
Käytinpä "sosiaalietuuteni" hyvin, ja käväsin vähän täydentämässä kotibaaria muutamalla laatupunkulla ja kuoharilla, hyvä minä. Ei muuta kuin iltaa ootellessa
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Jalo Eetu Seppänen on varmaan suurena kissojen ystävänä paikalla. Mies vietti viikko sitten syntymäpäiviäänkin. Kyyppari, pistäs juhlan kunniaksi ämpärillinen oksennusta synttärisankarille!Tosin paikkakunnalla on kiertänyt huhu jonka mukaan Jalo olisi suomenkielentaidottoman vaimonsa ja vaimon tyttärien ("kissojen"?) kanssa muuttanut Kostamukseen.
Muille vaikka... lasillinen, joka Maija Poppasen lääkkeen tavoin maistuu kunkin suussa ihan miltä itse tahtoo!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hyvä idea tuo maijapoppasjuoma... maistukoon mun lasilliseni vaikkapa mallasviskiltä
Nyt on pakko soittaa tää Abban biisi, kun kuulin sen aamulla radiosta, eikä se ole koko päivänä jättänyt mua rauhaan... miettikääs hei, kuinka kornit nuo sanat olisi millä tahansa muulla kielellä kuin englanniksi laulettuna
" Where are those happy days, they seem so hard to find
I tried to reach for you, but you have closed your mind
Whatever happened to our love?
I wish I understood
It used to be so nice, it used to be so good
So when youre near me, darling cant you hear me
S. o. s.
The love you gave me, nothing else can save me
S. o. s.
When youre gone
How can I even try to go on?
When youre gone
Though I try how can I carry on? "
http://www.youtube.com/watch?v=V4JEmz4FoJE
Nyt on pakko soittaa tää Abban biisi, kun kuulin sen aamulla radiosta, eikä se ole koko päivänä jättänyt mua rauhaan... miettikääs hei, kuinka kornit nuo sanat olisi millä tahansa muulla kielellä kuin englanniksi laulettuna
" Where are those happy days, they seem so hard to find
I tried to reach for you, but you have closed your mind
Whatever happened to our love?
I wish I understood
It used to be so nice, it used to be so good
So when youre near me, darling cant you hear me
S. o. s.
The love you gave me, nothing else can save me
S. o. s.
When youre gone
How can I even try to go on?
When youre gone
Though I try how can I carry on? "
http://www.youtube.com/watch?v=V4JEmz4FoJE
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
No kaikki laulunsanat on korneja. Kaikilla kielillä.
Sait viestini? Mielipide? YV:nä.
Sait viestini? Mielipide? YV:nä.
Paskanen tukka