Vinca-kellon arvoitus

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
strangelove
Adrian Monk

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Tootai kirjoitti:
strangelove kirjoitti: Hän vahvisti lisäksi sen jo tiedossa olleen seikan, että Bodomin tapauksessa ei käynnistetä enää uutta esitutkintaa.
Ehkä koska KRP:llä oli jo tiedossa todennäköisin syyllinen murhiin, näyttö vain ei oikeudessa riittänyt.
Mikä näyttö? Eihän sellaista edes ollut :lol: . Kerropa Tootai nyt ihan omin sanoin, mitä vakuuttavaa näyttöä Gustafssonin syyllisyydestä oli? Ei tässä mitkään mustasukkaisuusteoriat sun muut mielikuvitelmat auta.

Kyllä se syyllinen oli joku ihan muu, mutta valitettavasti häntä ei enää saada rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

kukkuu kirjoitti:
Ennen etpk:n julkaisemista se oli putkikassi. Sisällä nirunarukengät ja jotain vaatetta. Nyt siis on tullut mukaan jo mokkatakki ja huivi. :D
Tottakai kassin sisältö ja kassi ovat saattaneet muuttua tässä viime vuosikymmenien aikana. Kymmenen vuotta kun vielä menee niin se voi olla reppu jossa on termospullo ja keksejä.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

strangelove kirjoitti:Hän vahvisti lisäksi sen jo tiedossa olleen seikan, että Bodomin tapauksessa ei käynnistetä enää uutta esitutkintaa.
Mitähän tuo käytännössä takasti tarkastellen tarkoittaakaan?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
strangelove
Adrian Monk

awa kirjoitti:
strangelove kirjoitti:Hän vahvisti lisäksi sen jo tiedossa olleen seikan, että Bodomin tapauksessa ei käynnistetä enää uutta esitutkintaa.
Mitähän tuo käytännössä takasti tarkastellen tarkoittaakaan?

- hymm -
Juuri sitä mitä siinä lukeekin.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Juuri niinhän siinä lukee, ja esitutkinta on Gustafssonin osalta jo suoritettu - muista tapauksista en tiedä?

strangelove
Adrian Monk

awa kirjoitti:Juuri niinhän siinä lukee, ja esitutkinta on Gustafssonin osalta jo suoritettu - muista tapauksista en tiedä?
No nuin hän sanoi, kansantajuisestihan tuo voisi tarkoittaa, ettei juttua käytännössä enää tutkita. NG:n osalta esitutkinta on jo tehty ja muut epäillythän ovat pääpiirteittäin jo kuolleet.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

strangelove kirjoitti:
awa kirjoitti:Juuri niinhän siinä lukee, ja esitutkinta on Gustafssonin osalta jo suoritettu - muista tapauksista en tiedä?
No nuin hän sanoi, kansantajuisestihan tuo voisi tarkoittaa, ettei juttua käytännössä enää tutkita. NG:n osalta esitutkinta on jo tehty ja muut epäillythän ovat pääpiirteittäin jo kuolleet.
Mitä tarkoittaa että on " pääpiirteittäin " kuollut?
Mitä se on?
Luulisi perhana olevan kuollut tai elossa. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
strangelove
Adrian Monk

papillon kirjoitti:
strangelove kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että on " pääpiirteittäin " kuollut?
Mitä se on?
Luulisi perhana olevan kuollut tai elossa. :lol:
Siis valtaosa vakavasti epäillyistä henkilöistä ovat jo kuolleet. Elleivät kaikki.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

strangelove kirjoitti:Siis valtaosa vakavasti epäillyistä henkilöistä ovat jo kuolleet. Elleivät kaikki.
Mutta - murha ei vanhene koskaan.

Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Vinca-kellon karvoitus

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Arska elää ja voi asian kanssa oletukseni mukaan kuten muidenkin muistojensa kanssa eli aika hyvin.

Tunnusti jurripäissänsä tappaneensa ihmisiä ja antoi ymmärtää olleensa asiassa Bodomillakin 1960.

Osa tutkijoista on tunnistanut tilanteen: paljon valtaa, paljon rahaa - ja poika on puhdas kuin pulmunen.

"Tätä tahoa koskevat ilmoitukset sitten kirjauksen jälkeen suoraan mappi ööhön"-sanoi kouluttaja...

Pappa betalar...?

8)
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Pitkästä aikaa tuli luettua näitäkin sivuja muiden kiireiden keskellä. Täytyy sanoa, että tuntuu aika kaukaa haetulta tuo koko Vinca-kelloasia. Vähän kuin väkisin keksityltä sivujuonelta itse asiassa. No, eipä se minun asia ole - eikä minulta mitenkään pois -, jos jollain riittää aikaa, energiaa ja rahaa moisen kanssa huseerata. Jotenkin vain vaikuttaa liian tarkoitukselliselta koko juttu, johon ihmeen moni menee mukana ja vielä ihmeemmin moni repii jo hiuksiaan raivosta. No, tämä on Bodom, joten sikäli ei yllätä yhtään.
strangelove
Adrian Monk

_____ kirjoitti:Pitkästä aikaa tuli luettua näitäkin sivuja muiden kiireiden keskellä. Täytyy sanoa, että tuntuu aika kaukaa haetulta tuo koko Vinca-kelloasia. Vähän kuin väkisin keksityltä sivujuonelta itse asiassa. No, eipä se minun asia ole - eikä minulta mitenkään pois -, jos jollain riittää aikaa, energiaa ja rahaa moisen kanssa huseerata. Jotenkin vain vaikuttaa liian tarkoitukselliselta koko juttu, johon ihmeen moni menee mukana ja vielä ihmeemmin moni repii jo hiuksiaan raivosta. No, tämä on Bodom, joten sikäli ei yllätä yhtään.
Väkisin keksityltä? Nyt valoja päälle madame, sanoisi eräskin lätkävalmentaja. Jos tässä joku on keksinyt jonkin sivujuonen, niin sen on tehnyt Hans Assmann eikä kukaan muu. Hänen jäämistöön tuo kloku löytyi, Urho tai kukaan muukaan ei ole tehnyt mitään sabotaasia tässä asiassa. On aika luonnollista kun tällainen kellolöytö veritahroineen tehdään, että se herättää löytäjän mielenkiinnon. Ei se sinulta ole pois vaikka löytö tutkittaisiinkin. Kehittele sinä vain niitä onnettomuusteorioita jos mahdolliset konkreettiset todisteet eivät innosta.
_____
Harjunpää

Niin, ei kai siitä tarvi hermostua, jos joku sanoo oman mielipiteensä asiasta? Ja kuten jo ylempänä sanoin niin ei ole minun asia, eikä minulta pois, jos joku haluaa ja viitsii asian puolesta jotain tehdä. Se että satun olemaan sitä mieltä, että enemmän vaikuttaa tämä todiste väkisin keksityltä ja kaukaa haetulta nimenomaan Bodomiin liittyen, ei ole myöskään sinulta mitenkään pois. Yksinkertaista, eikö?

Mikä helvetin onnettomuusteoria nyt pitäisi kehittää? :D Hengähdähän välillä.
strangelove
Adrian Monk

_____ kirjoitti:Niin, ei kai siitä tarvi hermostua, jos joku sanoo oman mielipiteensä asiasta? Ja kuten jo ylempänä sanoin niin ei ole minun asia, eikä minulta pois, jos joku haluaa ja viitsii asian puolesta jotain tehdä. Se että satun olemaan sitä mieltä, että enemmän vaikuttaa tämä todiste väkisin keksityltä ja kaukaa haetulta nimenomaan Bodomiin liittyen, ei ole myöskään sinulta mitenkään pois. Yksinkertaista, eikö?

Mikä helvetin onnettomuusteoria nyt pitäisi kehittää? :D Hengähdähän välillä.
En hermostunut. Sanoin vain oman mielipiteeni asiasta. Ei kai siitä tarvi hermostua? :lol:
_____
Harjunpää

strangelove kirjoitti:En hermostunut. Sanoin vain oman mielipiteeni asiasta. Ei kai siitä tarvi hermostua? :lol:
Juuei. :) Odotellaan vain mihin lopputulokseen asia päätyy aikanaan. Voin olla väärässäkin, en sitä edes kiellä.
Vastaa Viestiin