Jatketan samalla:
maija turjukka kirjoitti:Jos päättäisit ykskaks häippästä minfosta, niin kuinka monen nikin luulet huomaavan katoamisesi/jäävän kaipaamaan juttujasi?
maija turjukka kirjoitti:Jos päättäisit ykskaks häippästä minfosta, niin kuinka monen nikin luulet huomaavan katoamisesi/jäävän kaipaamaan juttujasi?
Kylli kirjoitti: Ketä minfolaista jäisit kaipaamaan mikäli hän häipyisi?
MissHolmesillla on masokistisia taipumuksiaMissHolmes kirjoitti:Marsalkkaa. Ja tämä ei olut vitsi.
Itse jäisin kaipaamaan Ailaria. Lecteriä kaipaan viikoittain.MissHolmes kirjoitti:Kylli kirjoitti:
Ketä minfolaista jäisit kaipaamaan mikäli hän häipyisi?
Voi kiitos, Canaris! Suorastaan tunnen, miten tautinikin parani heti puolella tämän luettuani.Canaris kirjoitti:MissHolmesillla on masokistisia taipumuksiaMissHolmes kirjoitti:Marsalkkaa. Ja tämä ei olut vitsi.![]()
Itse jäisin kaipaamaan Ailaria. Lecteriä kaipaan viikoittain.MissHolmes kirjoitti:Kylli kirjoitti:
Ketä minfolaista jäisit kaipaamaan mikäli hän häipyisi?
Kysynkin, miksi Lecter jätti meidät? Olin juuri silloin pois taajuksilta, kun hän lakkasi kirjoittelemasta täällä.
En omista mittaria mutta ihanne on 40-60%Ailar kirjoitti: Oma kysymykseni seuraavalle:
Mikä on kotisi kosteusprosentti?
En tiedä, ihan sopivalta tuntuu huoneilma.Ailar kirjoitti:Mikä on kotisi kosteusprosentti?
Joskus??? Aika usein nykyisinMissHolmes kirjoitti:
Ärsyynnytkö joskus täällä? Jos niin mistä?![]()
vai
No ainakin se, että olen omalta osaltani edesauttanut tuota pätevien kirjoittajien kaikkoamistaKylli kirjoitti:Kylli vaan, tai ehkä ennemminkin ihmettelen, miksi rikosaiheisella palstalla painopiste on ihan muualla. Hämmennys näkyy etenkin siinä, etten viitsi vaivautua tekemään alustuksia jotka periaatteessa ovat vain kirjoitusta vaille. Miksi kirjoittaisin työläitä juttuja kun jengi tahtoo lukea ihan muuta? Okeiokei, minäkin tykkään eläimistä ja sisustuksesta ja bissestä ja musasta, en vaan tajua miksi niitä pitäisi jauhaa täällä. Tämä kommentti selittäköön myös sitä, miksi ainakin osa pätevistä kirjoittajista on joko osittain tai täysin kaikonnut palstalta (em. ei ole mielipide vaan perustuu kerrottuun).
Tälle on omakin ketjunsa mutta mitäs siitä: Mikä ärsyttää murha.infossa?
No Maijaseni,eiköhän se mene niin että toki siellä vapaassakin saa keskustella mutta jos palstalla viihtymisen ainoa syy on se että vapaa keskustelu jne. kiinnostaa enemmin kuin itse aihe niin sitten olisi peiliin katsomisen paikka.Tuskin sinun ansiosta kukaan täältä mihinkään hävinnyt.maija turjukka kirjoitti:
No ainakin se, että olen omalta osaltani edesauttanut tuota pätevien kirjoittajien kaikkoamista(pitämällä hengissä muutamaa vapaan keskustelun suosittua ketjua)
Olisiko tuo täysin kaikkoaminen sittenkin helpompaa kuin vain osittainen kaikkoaminen?