Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Waja
Jane Marple

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Waja »

Ihmetyttää kun jotkut ottavat tän Minfon niin vakavasti,elämän ja kuoleman kysymyksenä.

Eiks tän pitäs olla sellainen rentouttava purkautumiskanava? Sitä mä ainakin täältä haen.

Mun on vaikee ymmärtää miten jotkut ottavat toisten kirjoitukset niin henkilökohtaisena loukkauksena.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Waja kirjoitti: Eiks tän pitäs olla sellainen rentouttava purkautumiskanava?
Sitä varten lienee olemassa toisenlaiset kanavat ja foorumit.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Eiks tän pitäs olla sellainen rentouttava purkautumiskanava? Sitä mä ainakin täältä haen.
Kyllä täällä pitäis tosiaan voida rentoutuakin, aiheesta huolimatta. Sehän tässä on ollut koko ajan ongelmana, kun toiset suhtautuu hyvin vakavasti näihin ja toiset enemmän kieli poskessa.
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Harrastuksena ja mielenkiintona ihan ymmärrettävää mutta itse käsitän kyllä purkautumisen toisella tavalla...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Nykyään ärsyttää alustusten vähäisyys. Täytyy tunnustaa, että ikävöin edelleen Doctor Lecteriä ja hänen ansioikkaita alustuksiaan. Ihmiskunnan historia on veren ja rikosten täyteinen, joten jutunjuurta pitäisi sinällään olla. Lupaan omalta osaltani värkätä silloin tällöin jonkin alustuksen, vaikka varaan oikeuden alustuksen laadulliseen heikkouteen (kev.).

Liialliset OT:t ärsyttävät myös sekä tarpeeton ilkeily kirjoittajien kesken.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Maybrick kirjoitti:kun toiset suhtautuu hyvin vakavasti näihin ja toiset enemmän kieli poskessa.
Mielestäni eri tavoin saapi suhtautua, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen ärsyttää. Niin monen hyvän ketjun tunnelma on mennyt poskelleen syyttelyn, panettelun jne takia. Miksei se piisaa että perustelee oman näkemyksensä ja sallii toisen olla omien perusteittensa mukaisesti toista mieltä? :(
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Chopper kirjoitti:
Waja kirjoitti: Eiks tän pitäs olla sellainen rentouttava purkautumiskanava?
Sitä varten lienee olemassa toisenlaiset kanavat ja foorumit.
Joo en mä oikein käsitä, että joistain henkirikoksista keskustelu pääsääntöisesti mitään rentouttavaa olisi. Helpottavaa se voi joissakin tapauksissa olla joillekin, mutta kyllä rentoutumiseen on sitten älypäävisailut jne. muualla netin syövereissä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Toinen tykkää tyttärestä,toinen äidistä.

Mulle osallistuminen johonkin älypää visailuun ei olisi rentouttavaa laisinkaan.
Murhajuttujen pohdinta käy rentoutuksesta kun sitä ei tee nahka vereslihalla.

Ei kai sua haittaa jos rentoudumme eritavoin.Luultavasti elämämme muutenkaan ei mene yks yhteen.

Antaa kaikkien kukkia vaan....
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Waja kirjoitti:Toinen tykkää tyttärestä,toinen äidistä.

Mulle osallistuminen johonkin älypää visailuun ei olisi rentouttavaa laisinkaan.
Murhajuttujen pohdinta käy rentoutuksesta kun sitä ei tee nahka vereslihalla.

Ei kai sua haittaa jos rentoudumme eritavoin.Luultavasti elämämme muutenkaan ei mene yks yhteen.

Antaa kaikkien kukkia vaan....
Joo ei toi mitenkään ollut tyrmäykseksi tarkoitettu, sanoin vaan kantani. Itse en osaa ajatella asioita noin kevyesti, mutta kukin tavallaan. Jokaisella on joku oma juttu joka rentouttaa ja saa se sulla tietenkin olla tämä, mutta itse en oikein osaa kuvitella niin vaikea samaistua mielipiteeseesi.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Ärsyttää se, että en tajua Bodom alueen ketjuista puoliakaan. Tuntuu että osa kirjoittajista on lievästi sanottuna niin syvällä tapauksessa, ettei heidän juttujaan voi kukaan ulkopuolinen ymmärtää. Ties ketä Arskaa, Peraa ja Kilua siellä vipeltää ja jokatoinen tuntuu olleen suunnilleen itse olleen paikalla ja jokatoinen taas on muiden mielestä maksettu hiljaiseksi. Osaa taas ei ole ikinä ollutkaan.

KÖÖ???
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Ailar kirjoitti:Mä kirjotan nyt asiaa:
Ärsyttää Murha.infossa:
Tiukkapipot!
Loppu. Ei muuta.
Sama täällä, mutta mua ärsyttää myös esim. Sariola, joka mellastaa ja pilaa kaikki ketjut. S kirjoittaa tosi pitkiä viestejä peräjälkeen ja saa kyllä ainakin mut hyppäämään hänen juttunsa yli. Onkohan tuo tarkoituksellista tuo suoltaminen?

Ja sitten Ulvilan ketjun eräs nikki, joka käyttää sellaista kieltä, että ihmettelen, miten hän on oppinut edes lukemaan ja kirjoittamaan;)) Tosin luetunymmärtämisessä näyttää olevan vaikeuksia.
Muista lähdekritiikki!
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Olen tästä ennenkin urputtanut, ja moni muukin.
Nyt ärsyttää todella se asia, ettei viestiä pysty muokkaamaan enää senjälkeen kun sen perään on tullut uusie viestejä.

Tein sen Höyrylaiva Kurun uppoamista käsittelevän topicin (ensimmäinen "iso" alustus itseltäni), toki panostin siihen ja koitin saada ns. kerralla valmiiksi. Mutta kuten aina, jälkikäteen haluaisi muokata, ja lisätä materiaalia viestiin.

Mutta kun ei pysty, niin ei pysty :x .

Saatana
"Yöperho on koteloitunut"
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Solmu kirjoitti:Olen tästä ennenkin urputtanut, ja moni muukin.
Nyt ärsyttää todella se asia, ettei viestiä pysty muokkaamaan enää senjälkeen kun sen perään on tullut uusie viestejä.

Tein sen Höyrylaiva Kurun uppoamista käsittelevän topicin (ensimmäinen "iso" alustus itseltäni), toki panostin siihen ja koitin saada ns. kerralla valmiiksi. Mutta kuten aina, jälkikäteen haluaisi muokata, ja lisätä materiaalia viestiin.

Mutta kun ei pysty, niin ei pysty :x .
Saatana

Mun mielestä toi muokkauskielto on hyvä, jää ihmisten aivopierut ja typerät provot näkyville. Toki juuri tossa tapauksessa se ärsyttää, samoin kuin silloin kun haluaisi korjata jonkun selkeän virheen omassa postauksessa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Tuossakin olisi parhautta varmasti se ettei varsinaisesti viestejä pysty muokkaamaan mutta poikkeuksena
voisi olla ketjun avaus.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Voi sitä olla jossain ketjun välilläkin asiatietoa yritettynä laittaa oikein mutta vaikkapa painovirhepirulainen pääsee kääntämään etelän pohjoiseksi ja se saattaisi olla tarpeen muuttaa ettei asiaan perehtymättömät tulisi harhaan johdetuiksi, noin esimerkkinä.

Silloin olisi mainiota jos sitä pääsisi rukkaamaan vaikkapa ylläpidolta lupaa kysyen.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Lukittu