Kerro YKSI hyvä syysbiisi !
-
villivadelma
- Jane Marple
Kerro YKSI hyvä syysbiisi !
Anteeksi, anteeksi ja vielä kerran anteeksi, että TAAS minä jauhan musiikkiasiaa...Mutta itse kun olen kyseisen "taiteenlajin" suurkuluttaja, niin mukava on siitä kirjoitella, näin murha-asioiden lomassa...
Gallup: Kertokaa yksi biisi, jota kuuntelette/suosittelette kuunneltavaksi näinä kuutamoiltoina !
Oma valinta:
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit: Vanha Valokuva
Gallup: Kertokaa yksi biisi, jota kuuntelette/suosittelette kuunneltavaksi näinä kuutamoiltoina !
Oma valinta:
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit: Vanha Valokuva
Sentencedin Sun wont shine ainakin toimii synkkiin syysiltoihin 
http://www.youtube.com/watch?v=WFzX4aUD0kY
http://www.youtube.com/watch?v=WFzX4aUD0kY
-
Knuckleduster
- Alibin satunnaislukija
Blackfield - Lullaby. Ihan uskomaton tunne tuli viime vuoden marraskuussa kun hautausmaalla kävelin illalla pimeässä tätä kuunnellen.. Ei ollu vielä lunta maassa, älyttömän pimeää (+ ne sadat kynttilät) ja meikä oli ainut elävä ihminen koko hautausmaalla.. hrr.
Tuosta Bombay:n kommentista tuli mieleen että Sentencedin Story-kokoelmalevy menee myös mukavasti. Ihan sanoinkuvailematon tunnelma koko levyn ajan.
Tuosta Bombay:n kommentista tuli mieleen että Sentencedin Story-kokoelmalevy menee myös mukavasti. Ihan sanoinkuvailematon tunnelma koko levyn ajan.
-
villivadelma
- Jane Marple
Aikaansa sopivaa musiikkia...
Kokeilkaapa Hyhmä ja biisi liekkiö 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Siis tähän yhdyn,kyllä Juicella oli sanoitus kohdillaan kaikissa biiseissä,niissä oli aina joku juju.Ei lainkaan sellaisia yksitoikkoisia.maija turjukka kirjoitti:Suomirokin vannoutuneena kannattajana mainitsen vaan Juicen klassisen "Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista, pane käsikäteen, ollaan viljaa.... " -biisin
-en ilosta itke, en surusta itke, jos itken, niin itken muuten vaan-
Norjalainen villapaita on hyvä myös"lehahti ilmoille se aamuinen koi.."
Totuus on tarua ihmeellisempää
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Taidat olla oikeassa, sehän menee näin:ShipWreck kirjoitti:Ollaan viljaa?maija turjukka kirjoitti:"Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista, pane käsikäteen, ollaan viljaa.... "Oletko nyt aivan varma, että se menee noin? Voisin lyödä pääni pantiksi, että kyseinen kohta kuuluu "ollaan hiljaa".
... pane käsi käteen, ollaan hiljaa... Pyydä minut aamuteelle, anna vettä kuihtuneelle, nyt on elokuu ja minä olen viljaa...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Näin on^ sanatmaija turjukka kirjoitti:Taidat olla oikeassa, sehän menee näin:ShipWreck kirjoitti:Ollaan viljaa?maija turjukka kirjoitti:"Katu täyttyy askelista, elämä on kuolemista, pane käsikäteen, ollaan viljaa.... "Oletko nyt aivan varma, että se menee noin? Voisin lyödä pääni pantiksi, että kyseinen kohta kuuluu "ollaan hiljaa".
... pane käsi käteen, ollaan hiljaa... Pyydä minut aamuteelle, anna vettä kuihtuneelle, nyt on elokuu ja minä olen viljaa...
Totuus on tarua ihmeellisempää