Ulvilan tapauksen jälkeen on omilla asuinkulmillani sattunut öisin yhtä ja toista. On mm. pienen matkan päässä ammuttu toista. Niistä olen sitten lukenut seuraavana päivänä netistä tai lehdestä.joey kirjoitti: Kuten tutkinnanjohtaja on sanonut, räsähdys on kuulunut yössä pitkälle. Eikä ikkunan rikkoutuminen keskellä yötä ole sellainen ääni, joka tuollaisessa asuinympäristössä ohitetaan olankolautuksella. Ensinnäkin se ääni siihen aikaan merkitsee todennäköisesti jotain rikollista, tai vähintään mielenkiintoista. Toiseksi ääni on niin harvinainen, että siihen kiinnittää huomiota vaikka sen kuulisi vain vaimeana. Tekijä ei voi olla niin tyhmä, ettei ole tullut tätä ajatelleeksi. Tai tajunneeksi viimeistään siinä vaiheessa, kun ikkuna on helähtänyt rikki..
Näin siis siinä tapauksessa, että olen ehtinyt nukahtaa. Mutta kun olen asiaa yrittänyt havannoida noin ihan hereilläkin, niin en ole yhtään 100% varma, että myöhään illalla kuulisin lähinaapurin ikkunan rikkoutumisen, varsinkaan jos vaikka vain telkkari olisi päällä.
Mutta näin pitkälle tuskin (Ulvilan)murhaa suunnitteleva ajattelee. Ennemmin uskoo äänen herättävän koko korttelin kuin uskoo hullun tuuriin. Joten; Ei liene miettinyt koko asiaa vaan rynnännyt sisään juuri sillä sekunnilla kun on ollut ihan pakko.
Eli yritän sanoa, että jos murha olisi hyvin tai ollenkaan suunniteltu, niin se olisi tehty toisessa paikassa toiseen aikaan.
Siksi olisi erittäin mielenkiintoista tietää mitä Turussa tapahtui!
En arvannut, että partioivat näin ennalta-arvatusti. Ihmekös puistot on aina puhtaita narkeista ja pussikaljateineistä kun poliisi "sattuu" paikalle.Ailar kirjoitti: Itse esim. tiedän omalla paikkakunnallani, milloin poliisit menevät mihinkin päähän partiointialuetta. En edes ole asiaa liiemmin seurannut, mutta voisin heidän partioreissunsa kertoa lähes minuutilleen. Tällaista tietoahan voisi helposti käyttää hyväkseen.
Siis ei voi olla totta!??