Naisen miellyttäminen
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Itellä oli pienempänä (kolmos-kutosluokalla) tapa että jos vaikka yksikseni itken niin löin itseäni kasvoihin sen takia että lopettaisin... En tajua miks tein näin, mutta pienet kyyneleet sai pois, joskus tietty kyyneliä tuli vaan enemmän verisen nokan kera ^^.
Olen outo, tiedän.
Olen outo, tiedän.
What you do... Makes you who you are.
Mä oon Euron kanssa samoilla linjoilla. Hautajaiset on tietysti eri asia ja jääkiekko...no menköön. Itsekään en pahemmin itkeskele, mutta valitettavasti liikutun sitäkin useammin ja avon mielestä joskus ihan oudoista asioista..
Tunnustetaan nyt julkisesti yksi monista pohjanoteerauksista. Kaikkihan muistaa varmasti sen Soneran mainoksen, jossa Miitta muisteli kaihoisasti menneitä, sitä kun lapset oli pieniä jne. Lopuksi katsoo PPtä ja sanoo piip-piip (joku niiden inside-juttu) ja lopuksi ruutuun lävähtää teksti "jotkut asiat paranee vanhetessaan".. sillä hetkellä Samarina nyyhkäisee ja pyyhkii silmäkulmaan pusertuneen kyyneleen puseron hihaan avon melkein hihkuessa riemusta: "Itketkö sä mainokselle!!"
Tunnustetaan nyt julkisesti yksi monista pohjanoteerauksista. Kaikkihan muistaa varmasti sen Soneran mainoksen, jossa Miitta muisteli kaihoisasti menneitä, sitä kun lapset oli pieniä jne. Lopuksi katsoo PPtä ja sanoo piip-piip (joku niiden inside-juttu) ja lopuksi ruutuun lävähtää teksti "jotkut asiat paranee vanhetessaan".. sillä hetkellä Samarina nyyhkäisee ja pyyhkii silmäkulmaan pusertuneen kyyneleen puseron hihaan avon melkein hihkuessa riemusta: "Itketkö sä mainokselle!!"
Viimeksi muokannut Samarina, To Elo 16, 2007 8:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Naisen miellyttäminen
Tämän jos kaikki vaimontappajat sisäistäisivät, loppuisiko intohimosrikokset Suomesta kokonaan?Doctor Lecter kirjoitti:Kun me miehet vain oppisimme ymmärtämään naisten tarpeet ja vaatimukset, niin väkivalta vähenisi: Helppoa, eikö totta.
Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi.
Tarvitsee vain olla
1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. putkimies
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti
Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä.
Tarvitsee vain olla:
1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa
(esim.pankkiryöstön), eli
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.
Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan
uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on
ollut ja mitä tehnyt
d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen
kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan
varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin
elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulipunaa.
Miehen on tärkeää olla unohtamatta naisen:
1. syntymäpäivää
2. nimipäivää
3. ensimmäistä tapaamispäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kihlajaispäivää
6. hääpäivää
7. kuukautisia
8. hammaslääkäriaikaansa
9. muita vuosipäiviä
10. parhaan ystävän ja lempitädin syntymäpäiviä.
Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen
ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen
läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi
karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa!
Ja nyt mitalin toinen puoli.
Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa.
Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä ja
2. ruokaa
Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset
äärimmäisen
orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.
Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta
ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
Omakohtaisia korjauksia arvon tohtorin listaan
Tarvitsee vain olla
1. ystävä (ei todellakaan ole pakko olla ystävä, tukiverkko varmasti löytyy joka naiselta)
2. kumppani ( Khyllä joo)
3. rakastaja ( mielellään)
4. veli ( jos mun puolisoa aletaan vertaamaan veljiini, mä alan kirkumaan)
5. isä ( isä löytyy jo, ei kiitos toista daddya
6. opettaja ( Hmm... harkitsen tässä vaiheessa jo sinkuksi kääntymistä, opettajat pysykööt lestissään)
7. kasvattaja ( W00t?)
8. rippi-isä ( No joo, siinä mielessä, jos tyttöjen ilta on kääntynyt aamuun, voi tietty ripittää jotain pätevää)
9. uskottu ( se olisi kiva)
10. kokki ( Ihan kiva jos/kun kokkaa, mutta toki nainen osaa itsekin ruokansa valmistaa)
11. mekaanikko ( vain siinä tapauksessa, jos on just tullu manikyyrista, ei oo kiva liata sormiaan...)
12. asentaja ( kelpaa)
13. sähkömies ( No jaa... insinööreillä on kyllä paha tapa esittää TeeSeItsesähkömiestä
14. kuljettaja ( tyttöjen iltaan kuski on aina kiva ylläri, tosin taksilla pääsee myös)
15. kantaja ( Jos asuu Suomessa niin kyllä kantaja on kiva, siis jos kantaa ostokset kotiin ja viitsii laittaa ne jääkaappiin kans.)
16. siivooja ( kelpaa)
17. hovimestari (ilman muuta!)
18. putkimies ( samaa kastia asentajan kanssa, että vakuutukset on oltava kunnossa...se vastuuvakuutus)
19. puuseppä ( Kaupasta löytyy huonekalut, eihän muuhun jäis aikaa, jos alkais veistelee päivät pitkät)
20. malli (hmm...)
21. sisustusarkkitehti ( eih, tää on mun jobi, sisustaminen, mies vaietkoon kaapin paikasta
22. seksologi ( Ai seksiori? Jooh
23. psykologi ( Njääh...)
24. psykiatri ( Nää palvelut löytyy muualtakin kuin kotoa)
25. psykoterapeutti ( Eih! )
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Viime kädessä kaikki suhteet nousevat ja kaatuvat sen varassa, mitä tapahtuu vällyjen välissä.
Ruoan voi laittaa itse; ystävät on ystäviä, kaverit kavereita; korjaus- ja siivousfirmat on keksitty; lemmikkieläimiltä saa hellyyttä; työnsä ja harrastustensa kautta jokainen toteuttaa itseään, elämän mielekkyyden tuominen ei ole kumppanin tehtävä.
Biologisia lapsiakin voi nykyisin saada ilman kumppania, luovuttamalla sukusolujaan jos ne ovat tarpeeksi laadukkaita - jos eivät ole, miksi siirtää kärsimystä ja kilpailukyvyttömyyttä eteenpäin. Jos haluaa hoivattavia, muiden huonosti hoitamia kersoja ja kaltoin kohdeltuja eläimiä maailmassa riittää.
Ainoa, mitä on hankala simuloida on hyvä seksi. Sitä on hankala löytää, joten jos siinä onnistuu, kannattaa pitää siitä kiinni. Tietysti silloin tulevat kestettäviksi kumppanin kaikenlaiset rasittavat ominaisuudet. Tämä rasittava ihminen sitten asuu asunnossasi, huh. En yhtään ihmettele sitä, että maailmalla kuulemma yleistyvät ns. friends with benefits -järjestelyt kovasti.
Tietysti ihmiset ovat yhdessä kaikenlaisista olosuhteiden pakoista, kuten raha ja lapset jne. Mutta pointti on siis se, että kumppania ei varsinaisesti tarvita mihinkään muuhun kuin seksiin.
Joku ehkä odottaa tässä yhteydessä kommenttia rakkaudesta: Aivokemiallinen epätasapainotila, verrattavissa huumetrippiin tai vahvaan nousuhumalaan. Rakastuneena ei pysty tekemään päätöksiä eikä niitä kannata tehdä. Lopuksi seuraa krapula: hävettää vituttaa ja päätä särkee.
Ruoan voi laittaa itse; ystävät on ystäviä, kaverit kavereita; korjaus- ja siivousfirmat on keksitty; lemmikkieläimiltä saa hellyyttä; työnsä ja harrastustensa kautta jokainen toteuttaa itseään, elämän mielekkyyden tuominen ei ole kumppanin tehtävä.
Biologisia lapsiakin voi nykyisin saada ilman kumppania, luovuttamalla sukusolujaan jos ne ovat tarpeeksi laadukkaita - jos eivät ole, miksi siirtää kärsimystä ja kilpailukyvyttömyyttä eteenpäin. Jos haluaa hoivattavia, muiden huonosti hoitamia kersoja ja kaltoin kohdeltuja eläimiä maailmassa riittää.
Ainoa, mitä on hankala simuloida on hyvä seksi. Sitä on hankala löytää, joten jos siinä onnistuu, kannattaa pitää siitä kiinni. Tietysti silloin tulevat kestettäviksi kumppanin kaikenlaiset rasittavat ominaisuudet. Tämä rasittava ihminen sitten asuu asunnossasi, huh. En yhtään ihmettele sitä, että maailmalla kuulemma yleistyvät ns. friends with benefits -järjestelyt kovasti.
Tietysti ihmiset ovat yhdessä kaikenlaisista olosuhteiden pakoista, kuten raha ja lapset jne. Mutta pointti on siis se, että kumppania ei varsinaisesti tarvita mihinkään muuhun kuin seksiin.
Joku ehkä odottaa tässä yhteydessä kommenttia rakkaudesta: Aivokemiallinen epätasapainotila, verrattavissa huumetrippiin tai vahvaan nousuhumalaan. Rakastuneena ei pysty tekemään päätöksiä eikä niitä kannata tehdä. Lopuksi seuraa krapula: hävettää vituttaa ja päätä särkee.
Every ship must sail a world.
^No kumppani voi vaikuttaa paljon elämänlaatuun muutenkin kuin vällyjen välistä käsin. Kuulemma ihmiset nauravat nykyään monta minuuttia vähemmän kuin entisinä hyvinä (?) aikoina. Se on paha sydämelle jne. Oma duunini ei ole mitenkään naurattavaa ja työpäivä menee aika tavalla vakavalla naamalla. Tuskin kovin monen duuni nykyään hymyjä saati nauruja kirvoittaa? Kumppani voi vaikuttaa huumorintajullaan elämää parantavasti. En usko että oma kumppanini olisi niin hauska ihminen kenen tahansa mielestä. Mutta se huumori puree juuri minuun.
Pidän päivittäistä hauskuusannostani tärkeänä ja olo on rento kun on saanut nauraa useamman minuutin oikein kunnolla. Otsikkona on "Naisen miellyttäminen". Kaikenkaikkiaan uskon että hyvä huumorintaju (ja samalla hyvä maku siinäkin) miellyttää tavallista naista. Se taitaa olla tärkeimpiä asioita mitä miehessä arvostan ja tarvitsen
Muokattu tiivistäen
Pidän päivittäistä hauskuusannostani tärkeänä ja olo on rento kun on saanut nauraa useamman minuutin oikein kunnolla. Otsikkona on "Naisen miellyttäminen". Kaikenkaikkiaan uskon että hyvä huumorintaju (ja samalla hyvä maku siinäkin) miellyttää tavallista naista. Se taitaa olla tärkeimpiä asioita mitä miehessä arvostan ja tarvitsen
Muokattu tiivistäen
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
Onkin ihan mielenkiintoista kuunnella kommentteja eri-ikäisiltä naisilta, miten esim. 30 vuotias nainen suhtautuu tuohon tohtorin listaan kun taas 50 vuotias nainen saattaa ajatella ihan toisella lailla.
Eli 25-, 30-, 35-, 40-, 45-, 50-, 55 -vuotiaat, kaikki ajattelevat ehkä eri lailla. 40+ saattaa jo mieltää elämänkumppaninsa kaveriksi, seksi ei ole se tärkein juttu, kun taas 25+ ajattelee takuulla seksitaitoja tärkeämpinä kuin kumppaninsa puhekykyä?
Menikö mettään?
Eli 25-, 30-, 35-, 40-, 45-, 50-, 55 -vuotiaat, kaikki ajattelevat ehkä eri lailla. 40+ saattaa jo mieltää elämänkumppaninsa kaveriksi, seksi ei ole se tärkein juttu, kun taas 25+ ajattelee takuulla seksitaitoja tärkeämpinä kuin kumppaninsa puhekykyä?
Menikö mettään?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
No ainaskin tämä 40+ sanoo, että suhde ilman seksiä kuolee väkisin, mutta ei silti yksikään suhde pelkän seksin varassa toimi. Niin että kylli sitä naurua ja kaveruuttakin tarvitaan... 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Jos minua tarkoitat, niin meni.rosamarine kirjoitti:Onkin ihan mielenkiintoista kuunnella kommentteja eri-ikäisiltä naisilta, miten esim. 30 vuotias nainen suhtautuu tuohon tohtorin listaan kun taas 50 vuotias nainen saattaa ajatella ihan toisella lailla.
Menikö mettään?
Omat mielipiteeni perustuvat vahvasti empiiriseen tutkimukseen.
Mietittävää kaikille naisille, jotka sanovat aviomiehensä olevan paras ystävänsä: kuinka monen miehen olette kuulleet sanovan niin? Parisuhteet ovat perseestä juuri sen takia, että niihin tarvitaan kaksi. Ja useimmat tuntemani miehet viittaavat kintaalla 20-vuotta kestäneelle [vaimon mielestä] syvälle ystävyyssuhteelle, jos toisessa vaakakupissa on tilaisuus saada 22-vuotiaalta galtsu-pissikseltä.
Every ship must sail a world.
Loiri tietää!
"Naisen tyydytys on tärkeintä"
http://www.iltalehti.fi/viihde/20090910 ... 8_vi.shtml
Nih!
"Naisen tyydytys on tärkeintä"
http://www.iltalehti.fi/viihde/20090910 ... 8_vi.shtml
Nih!
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kyllä. Allekirjoitan jollain tasolla tämän. Mies on tasapainoisessa, turvallisessa suhteessa 20 vuotta. Kasvatetaan lapset sulassa sovussa ja keskustellaan syvällisiä vuoteessa ennen nukkumaanmenoa. Kaikki on niin hienoa, mies ja nainen. Aviomies ja vaimo, harmoniaa kerrakseen, suku tykkää, naapurit tykkää, kaikki tykkää. Suomalainen idylli. Seksikin on turvallista ja mukavaa, jopa estotonta oman rakkaan kanssa. Jonain päivänä kaikki saattaakin muuttua.ABC kirjoitti:Mietittävää kaikille naisille, jotka sanovat aviomiehensä olevan paras ystävänsä: kuinka monen miehen olette kuulleet sanovan niin? Parisuhteet ovat perseestä juuri sen takia, että niihin tarvitaan kaksi. Ja useimmat tuntemani miehet viittaavat kintaalla 20-vuotta kestäneelle [vaimon mielestä] syvälle ystävyyssuhteelle, jos toisessa vaakakupissa on tilaisuus saada 22-vuotiaalta galtsu-pissikseltä.
Se paras kaveri, se mies onkin ihastunut työpaikan nuoreen ja raikkaaseen uuteen kopiokoneen käyttäjään. Mitä tekee paras kaveri silloin (mies)? (jätetään vilkuilut ja muut pois ja hypätään suoraan asiaan) No aloittaa salasuhteen, koska vaakakupissa on liian paljon. Kun seksi maistuukin paremmalle uuden typyn kanssa, ei vaimoa tarvitse enää miellyttää, silloin voi ja pitää tehdä äijäliike ja kertoa uhrautuneelle, älähtäneelle vaimokullalle, että elämä jatkuu. Miehen elämä jatkuu.
(ei ole omakohtaisia kokemuksia...vielä )
Tällaisia juttuja tulee pohdiskeltua, että onko parisuhteessa mitään järkeä, onko siinä mitään tunnetta?
Onko niin, että nainen miellyttääkin miestä ja mies vaan korjaa sen, mitä korjattavissa on?
Onko niin, ettei nainen oikeasti tarvitse miestä mihinkään muuhun kuin lisääntymiseen tai seksiin? Onko koko parisuhde pelkkää itsepetosta, ajanhukkaa?
- Juliet Jones
- Axel Foley
Seksi on aina ollut minulle tärkeä asia suhteessa. Jos se ei suju, niin parisuhteen muillakin osa- alueilla on vikaa. Oikeastaan ne muut viat heijastuvat seksipuoleen. En ole koskaan osannut erottaa tuollaisia asioita toisistaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä tärkeämpää on toimiva makuukamarielämä.
Niin, minulla ei ole muistaakseni ollut yhtään sellaista suhdetta, jossa seksi olisi taivaallista ja muu suhde enemmän perseestä. Toki sellaista olen kokenut, että vaikka henkinen puoli tuntuisi alkuun mahtavalta niin seksi ei lopulta kiinnosta kun toinen ei muutenkaan kiinnosta riittävästi.
Miehen ei ole vaikea miellyttää minua. Olen tasan yhtä vaativainen kuin olen valmis antamaankin
Niin, minulla ei ole muistaakseni ollut yhtään sellaista suhdetta, jossa seksi olisi taivaallista ja muu suhde enemmän perseestä. Toki sellaista olen kokenut, että vaikka henkinen puoli tuntuisi alkuun mahtavalta niin seksi ei lopulta kiinnosta kun toinen ei muutenkaan kiinnosta riittävästi.
Miehen ei ole vaikea miellyttää minua. Olen tasan yhtä vaativainen kuin olen valmis antamaankin
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Mies lähtee kopiokoneen käyttäjän matkaan...naisetkin täällä kovasti seksistä ovat kiinnostuneita ja usein tuntuu, että tällä palstalla ainakin naiset noista seksiasioista enemmän jauhavat. Aikaisemmat negatiiviset kokemukset esim. yhdestä pettäjämiehestä ovat varmaan jääneet kummittelemaan mieleen ja sitten alkaa yleistys. Eivät miehet petä yhtään useammin kuin naiset. Ongelmana varmaan monella katkeralla sinkkunaisella ja -miehellä ovat vaatimukset. Jos ei itse esim. ole aivan missityyppiä, voi joukosta usein karsia komeat urheilijamiehet. Harvoin lihavilla datamiehilläkään missinaisia on, ellei sitten joku rahan perässä oleva tyllerö ole alkanut oleman miehen kanssa muista kuin tunnesyistä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mies lähtee kopiokoneen käyttäjän matkaan...naisetkin täällä kovasti seksistä ovat kiinnostuneita ja usein tuntuu, että tällä palstalla ainakin naiset noista seksiasioista enemmän jauhavat.
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
Samma här.Juliet Jones kirjoitti:Seksi on aina ollut minulle tärkeä asia suhteessa. Jos se ei suju, niin parisuhteen muillakin osa- alueilla on vikaa.
Tässäkin kohtaa mennään samoilla linjoilla.Juliet Jones kirjoitti:Niin, minulla ei ole muistaakseni ollut yhtään sellaista suhdetta, jossa seksi olisi taivaallista ja muu suhde enemmän perseestä. Toki sellaista olen kokenut, että vaikka henkinen puoli tuntuisi alkuun mahtavalta niin seksi ei lopulta kiinnosta kun toinen ei muutenkaan kiinnosta riittävästi.
Ääh...Se oli vaan provoilevasti heitetty esimerkki. Kyllä näitäkin varmasti Suomen maassa on tapahtunut, mutta ihan puhdas esimerkki oli mun puolelta.loneliness kirjoitti:Mies lähtee kopiokoneen käyttäjän matkaan...naisetkin täällä kovasti seksistä ovat kiinnostuneita ja usein tuntuu, että tällä palstalla ainakin naiset noista seksiasioista enemmän jauhavat. Aikaisemmat negatiiviset kokemukset esim. yhdestä pettäjämiehestä ovat varmaan jääneet kummittelemaan mieleen ja sitten alkaa yleistys. Eivät miehet petä yhtään useammin kuin naiset.
Kyllä mä olen seksistä kiinnostunut ja voisin siitä lätistä monta sivua, mutten täällä, en tässä paikassa.
Usko tai älä, mun suhteet eivät ole kariutuneet pettäjämiehiin. Ed. liitto ei kariutunut toisiin naisiin tai miehiin tai edes alkoholiin, niin hassulta kun se kuulostaakin. Enkä missään nimessä yleistä.
Olet täysin oikeassa, kummatkin pettää, niin miehet kuin naisetkin, uskon tämän.
Niin...Se oli todellakin vain esimerkki, ei perustunut mihinkään tapahtuneeseen.loneliness kirjoitti:Jos ei itse esim. ole aivan missityyppiä, voi joukosta usein karsia komeat urheilijamiehet. Harvoin lihavilla datamiehilläkään missinaisia on, ellei sitten joku rahan perässä oleva tyllerö ole alkanut oleman miehen kanssa muista kuin tunnesyistä.
Tarkoitus oli virittää keskustelua miehen ja naisen ystävyydestä ja siitä, että kestääkö ystävyys siinäkin tapauksessa, jos mies ihastuu siihen 22vee pissikseen vai lähteekö mies pitkästä liitosta ja ns. vaihtaa lennosta elämänsä.
Dr. Lecter aloitti joskus keskustelun siitä, mitä kaikkea tarvitsee naisen miellyttämiseen. Halusin miettiä, että tarvitseeko nainen näitä kaikkia piirteitä miehessä, vai ei.
Mutta kuten edellä on useasti sanottu, seksi on tärkeä osa toimivaa parisuhdetta. Ei sinällään yllättänyt tämä, onhan se sitä minullekkin.