Pariisin vampyyri

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
rosamarine
Adrian Monk

Re: Pariisin vampyyri

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Itseasiassa voisin laittaa tämän "järjenhedelmän" tännekin, että pääsette nauramaan mun toilailuille, ehkä olin vähän viineissä, kun tämän rustasin, mutta tuli nyt heitettyä vähän sarjassamme tyhmiä kysymyksiä herralle. Lähinnä yritän vähän saada kontaktia mieheen, jos vaikka tulis kutsu Pariisiin ;)
I have read about your life and I have to say it has been quite weird. I don't want to be rude, but I would like to ask couple of questions about you and your "lifestyle".

Seems that you are a fan of serial killers, do you identify yourself with these serialkillers?
Do you still keep contact with your parents?
Do you have a girlfriend?
Do you feel that you can kill someone?

I know these questions might sound a bit weird, but I hope you don't mind ;)

I hope you can communicate in English. It would be highly appreciated if you can send me a couple of answers.

BR,
Patricia
Ettekä naura!!! :oops:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rosamarine kirjoitti:Ettekä naura!!! :oops:
Korkeintaan virnuilen rankasti.

Ranskalaiset on kai jotenkin vammoja tuon englannin kanssa, ainakin käsittääkseni useimmat kieltäytyvät kommunikoimasta englanniksi. Näin minulle sanottiin kun Ranskan reissua suunnittelin, kaunaa kantavat vieläkin ja ihan yksinkertaisesti eivät vain suostu puhumaan englantia, vaikka sitä osaisivatkin. En tiedä mikä sitten sen osaamisen taso siellä edes on, jos mielipide koko kielestä on tuo siellä...

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:Do you have a girlfriend?
Oli ihan pakko revetä, ei voi mitn. :mrgreen:
Mutta jos kaverissa tarpeeksi narsistia on, vastannee kyllä tuohon mailiin.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk

No mitä, eiks ollu hyvä kysymys :mrgreen:

Ja kun Nico on mieltynyt vanhoihin mädäntyneisiin venäjän aristokraattikroppiin, niin voisin seuraavaksi forwata kuvan "Patriciasta", joku tosi haiseva ja luiseva täti, niin nikolauksella ruokahalu herää ;)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Oli toki.Itse lähinnä sain tuosta kuvan että Patricia tosiaan on kiinnostunut Nicosta. :wink:
Harmi vain että on elävä, muutenhan voisi käydäkin flaksi. :mrgreen:
rosamarine
Adrian Monk

Patricia todellakin on kiinnostunut Nicosta, pikkuhiljaa vois Nico poju vastailla, kun Patricia ei meinaa jaksaa oottaa yhteydenottoa.

Kuva
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Suoraan sanottuna parasta olisi ettei vastaisikaan.Myönteinen vastaus nimittäin tosiaan kertoisi
vain kaverin olevan psykopaatti, tai narsisti niinkuin täällä on jo arveltukin. :twisted:
rosamarine
Adrian Monk

Damien kirjoitti:Suoraan sanottuna parasta olisi ettei vastaisikaan.Myönteinen vastaus nimittäin tosiaan kertoisi
vain kaverin olevan psykopaatti, tai narsisti niinkuin täällä on jo arveltukin. :twisted:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta sain pitkän vastauksen ja jopa kutsun Hyeena gallerian näyttelyyn.
When I decided to feature true crime artwork in the gallery, I realized the subject would not be for everybody. My hope is that whether you like the subject matter or not, you acknowledge the intent (we had a similar show in December with Gidget Gein’s Blaxploitation art, where it was perceived more controversial than it was in actuality). If you keep paying attention to the gallery, you will see the many talented artists that we are featuring…hopefully you will find something you like and come down to say hello.

Amen.
Maili on todella pitkä ja siinä kerrotaan perinpohjaisesti niin gallerian synnystä, toiminnasta ja toiminnan periaatteista, erityisesti siitä, kuinka he taiteensa valikoivat. Samoin puhutaan rikollisen mielen ajatuksista.
It’s not really a glorification of the killer, more of a reminder that it is natural to be fascinated by the macabre in a psychological sense. These killers are able to function in ways that normal people simply can not fathom. It makes you question your capacity for these deeds and consider your own mortality. The questions I hear most often when people discuss the psychology of a murderer have to deal with the lack of conscience they have and the removal of important aspects of basic humanity...It’s similar to when people come back from a war after having killed many people and then have to integrate back into normal society...how is it possible to switch things like that on and off? It’s a mystery, and most people are fascinated by mysteries. This fascination is reflected in our demand for true crime dramas and forensics documentaries on television.

Minusta tämä kappale oli hyvä, siinä puhutaan asiasta, mikä tulee esille myös täällä minfossa.

"Näyttelyt eivät ole tappajan ylistystä vaan pikemminkin muistutus siitä, että on luonnollista olla kiinnostunut tällaisesta makaaberista psykologisessa mielessä. Nämä tappajat pystyvät toimimaan tavalla, jota normaalit ihmiset eivät voi käsittää.
Se laittaa sinut miettimään omaa kykyäsi näihin tekoihin ja harkitsemaan omaa kuolevaisuutta.Kysymyksiä joita yleensä kuulen, kun ihmiset keskustelevat murhaajan psykologiasta liittyvät omantunnon puutteeseen ja inhimillisyyden näkökulmien puuttumiseen myöskin.
Tilanne on sama ihmisillä, jotka tulevat takaisin sodasta tapettuaan monia ihmisiä ja sen jälkeen heidän pitäisi sopeutua normaaliin yhteiskuntaan.
Kuinka on mahdollista "kytkeä tällaiset asiat päälle ja pois" Se on mysteeri ja useammat ihmiset ovat kiinnostuneet mysteereistä. Tämä kiinnostus heijastuu tarpeessamme nähdä televisiossa oikeita rikosdraamoja ja henkirikosdokumentteja"

Että näin 8)
Mrs. Lovett
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Mrs. Lovett »

No olikos herralla tyttökaveria :mrgreen:
"I didn't want to hurt them, I only wanted to kill them."
-David Berkowitz
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ja olikos tuossa siis herran vastaus kokonaisuudessaa? :roll:
rosamarine
Adrian Monk

^ Ei toki ollut koko maili siinä. Halusin vaan kertoa, että vastauksen olen saanut ja jatkokysymyksiä olen lähettänyt vähintään yhtä ison mailin verran kuin saanutkin.

Tuli mieleen, että siinä mailissa oli jonkinverran luottamuksellista tietoa ja pelkästään googlettamalla nimen Nico Claux hyppää jo tämäkin keskustelu ruudulle. Nyt jos forwaisin sen mailin tänne englanninkielellä, kuka vaan (jopa Nico itse) näkisi ne jutut ja mä voisin olla periaatteessa aika kusessa, esimerkiksi kirjesalaisuuden paljastamisesta.

Keräilen tällä hetkellä tietoa asiasta, ja jos mahdollista, tulisi esille jotain ennen julkaisematonta. Aion myös pyytää luvan mailien julkaisuun jossain vaiheessa.

Niin ja muuten, Nico Claux ei omista galleriaa, vaan sen omistaa Bill Shafer ja galleria sijaitsee Kaliforniassa.

Itse lähetin mailin, jossa kerroin tekeväni tutkimusta rikoksen psykologiasta ja sen vuoksi ajattelin kaivautua tähän tapaukseen vähän syvemmin.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Huhhuh, rosamarine, olipa stoori :shock: Hatunnosto ja nöyrä kiitos siitä, että uskalsit vielä jatkaakin kirjeenvaihtoa tämän ranskanmaan Draculan kanssa. Näyttäähän tuo osaavan englantiakin ihan kiitettävästi, liekö sitten opiskellut varta vasten jenkkiläisiä fanejaan silmälläpitäen... Ties vaikka nähtäisiin joskus vielä elokuvakin herran tekosista.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

No todellakin huh, huh mikä tapaus kaikenkaikkiaan! Ehkä yksi kuvottavimmista tapauksista mitä olen kuullut.
Rosamarinelta todellakin aika rohkea veto lähettää tyypille postia, mielenkiintoista, että sait jopa vastauksen. Muista pistää enemmänkin mailia tänne näytille, jos saat luvan sen julkaisuun.
Olethan varovainen :wink:
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
rosamarine
Adrian Monk

Maija ja Carina, kiitos kehuista, mutta tuntuu vähän siltä, että arvon herra lopetti kirjeenvaihdon, ennenkuin se kunnolla alkoikaan :roll:

Sitäpaitsi, jotenkin alkoi tuntumaan, että mulle ehkä vastaili joku kolmas osapuoli, en vaan ihan usko, että englanninkielentaito ranskikselta sujuisi noin hyvin. Olen paljon ollut tekemisissä mm. jenkkien kanssa ja mulle tuli hänen kirjoitustyylistään mieleen, että sitä kirjoitti paljasjalkainen jenkki.

Mutta katsellaan.
Etsiskelin myös tietoa herrasta muutenkin ja kovasti väittävät netissä, että Nico Claux olisi Hoax. Tiedä sitten...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

rosamarine kirjoitti:Maija ja Carina, kiitos kehuista, mutta tuntuu vähän siltä, että arvon herra lopetti kirjeenvaihdon, ennenkuin se kunnolla alkoikaan :roll:
Voiko nyt kauheasti odottaa kun valitsee "peitenimekseen" maailmankuulun (vieläpä ranskalaisen) laulajan nimen? :mrgreen:
Vastaa Viestiin