Naisen miellyttäminen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Naisen miellyttäminen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

sorsake kirjoitti:Rosamarine osaa ilmeisesti lukea enkkua sujuvasti ja varmaan moni muukin, mutta ihan lyhyt epätieteellinen tiivistelmä suomeksi tähän:
Sorsake Kiitos linkistä! Juu mä luen sujuvasti vaikka intokiinaa, eri asia, miten sen sitten tulkitsen :mrgreen:

Lueskelin pikasilmäyksellä antamasi linkin, ja esimerkkitapaukset olivat kieltämättä hyviä ja itseasiassa aika maanläheisiäkin, jopa pääteltävissä ihan kotipsykologillekin.

On mielenkiintoista sekin, että naiset tuntuvat olevan Venuksesta ja miehet Marsista, sillä kommunikaatio pariskuntien välillä on joskus todellakin vähäistä. Jos ajattelisin taas dr. Lecterin tekemää listaa naisen miellyttämisestä, niin kovin moni nainen tuskin allekirjoittaisi listan tuosta vaan.

Toki ymmärrän viestin huumoriarvon, mutta miettimisen arvoinen asia silti. Jos miehet todellakin kuvittelevat, että heidän täytyy naista miellyttääkseen olla kaikkea sitä, mitä tohtori listaa, niin onko miesten ja naisten ajatusmaailmassa todellakin niin syvä kuilu?

Ja miten sitten se ystävyys, juttelu, asioiden jakaminen ja samaan pesään pelaaminen? Onko se pitkään yhdessä olleilla pariskunnilla jo itsestäänselvyys? Ajatellaanko pitkässä parisuhteessa automaattisesti toinen jo itsestäänselvyytenä, ettei asioista tarvitse puhua, kun kuitenkin oletetaan, että asioista ollaan samaa mieltä? Vai onko toinen alistunut asemaansa ja antaa toisen itsekkäästi päättää niistä "suurista tai pienistä" asioista?
Niin, minulla ei ole valmiita vastauksia tähän, kunhan pohdiskelen syntyjä syviä ja yritän ymmärtää parisuhdetta ja ehkä miettiä sitäkin, kuinka sitä pitäisi hoitaa, jotta sama naama jaksaisi kiinnostaa vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Jos nyt huumori näin vakavassa aiheessa sallitaan, niin tuossa on mielenkiitoinen uutinen:
http://uk.news.yahoo.com/18/20090914/to ... ed10f.html

107-vuotias malesialainen nainen pelkää 37-vuotiaan narkkariaviomiehensä jättävän hänet rehabista päästyään, koska nainen ei valitettavasti enää ole nuori ja viehko. Tosin hän on jo päättänyt sitten mennä taas naimisiin uudelleen jonkun kanssa - 23:n kerran!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

joko tämä oli postattuna tänne:
Naisen logiikka miehille ymmärrettävästi selitettynä

Se on ihan sun päätös
= eihän asiaan ole kuin yksi ratkaisu, ja sen pitäis olla sullekin selvä.

Tee sä mitä tahdot
= kosto on kauhea.

Meidän pitäis puhua
= mä aion nyt avautua ja sä kuuntelet

Siitä vaan, senkun menet
= älä lähde.

En mä ole loukkaantunut
= tietenkin mä olen loukkaantunut, ääliö.

Oletpas sä tänään huomaavainen
= onko tänään seksiä?

Vähennetään romanttisesti valoja
= olen ihan jumalattoman turvoksissa

Onpas tää keittiö epäkäytännöllinen
= ostin uuden keittiön, se pitää asentaa huomenna.

Mitäs jos hankittais uudet verhot
= ..ja huonekalut ja maalataan makuuhuone.

Mä kuulin jotain melua
= sä olit melkein nukahtanut ja mua ei vielä väsytä.

Mä rakastan sua ihan hirveästi
= meillä on tyttöjen lomareissu tiedossa.

Oonkohan mä lihonut?
= kato nyt miten hyvännäköinen mä olen.

En mä mitään huuda
= totta vitussa huudan, kun mulla on hyvä syy.

Tottakai
= kyllä tai ei

Ei
= kyllä tai ei

Niin kai
= ei

Ihan miten vaan
= ei
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kuva
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Huh huh 8)

Mulle riittää se, että mies tietää mitä tekee eikä sitä tarvitse raahata perässään koko aikaa ja että se ei anna periksi mun kaikille kotkotuksille. :wink:
Nothing is quite what it seems
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tuosta listauksesta ei omalta osalta kyllä täyty kuin pari-kolme kohtaa. :(

No, onneksi olenkin jo erään Compaq-nimisen kanssa naimisissa...
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Onkos tää taas joidenkin osaamattomien pölinää koko juttu? Että nainen on jotenkin tavalliselle ihmiselle ylivoimainen hahmo?
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Ihannemiehen tärkein ominaisuus ovat täydet taskut. Sekä vasen, että oikea.

Miehen tulee myös ymmärtää, että kaikki on suhteellista.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Not. Useamman täysitaskuisen nilkin oon tuntenut. Riittää jos taskut on puolillaan, jos on oikea itsenäinen ihminen eikä perässähiihtäjä. Ugh!
Nothing is quite what it seems
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

naiset kehtaavat väittää ettei miehen varallisuudella ole väliä.onko niin?kertokaa sitten miksi flavio briatorella,hjallis harkimolla jne on nuoria kauniita naisia?ovatko nämä naiset rakastuneet palavasti kyseisten miesten sisimpään?aivan.

naista on sinällään helppo mielleyttää,ostat kaikkea hänelle,annat käyttöön luottokortin jossa rajaton luotto,kysyt minuutin välein miten voit kulta,miten voin olla avuksi kulta..hierot naisen niskoja tunnin välein.
pienikin hetki on arvokas
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

tyyppi85 kirjoitti:naiset kehtaavat väittää ettei miehen varallisuudella ole väliä.onko niin?kertokaa sitten miksi flavio briatorella,hjallis harkimolla jne on nuoria kauniita naisia?ovatko nämä naiset rakastuneet palavasti kyseisten miesten sisimpään?aivan.

naista on sinällään helppo mielleyttää,ostat kaikkea hänelle,annat käyttöön luottokortin jossa rajaton luotto,kysyt minuutin välein miten voit kulta,miten voin olla avuksi kulta..hierot naisen niskoja tunnin välein.
Olisikohan tässä myös eräs vastaus... 8)

Kuva

Kuva

- http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042 ... 3_uu.shtml
- http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 6&start=30
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Just perjantaina oli hauska repliikki eräässä tv-sarjassa. Mies sanoi toiselle :" Vastaa myöntävästi kaikkeen, mistä nainen sua syyttää. Muuten naisten kanssa ei pärjää."
Gods made heavy metal.
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Dr Bergmeister kirjoitti:Just perjantaina oli hauska repliikki eräässä tv-sarjassa. Mies sanoi toiselle :" Vastaa myöntävästi kaikkeen, mistä nainen sua syyttää. Muuten naisten kanssa ei pärjää."
Eikö Dr Bergmeister kehtaa myöntää katsoneensa Lemmen viemää :mrgreen: :mrgreen:
tyyppi85 kirjoitti:naista on sinällään helppo mielleyttää,ostat kaikkea hänelle,annat käyttöön luottokortin jossa rajaton luotto,kysyt minuutin välein miten voit kulta,miten voin olla avuksi kulta..hierot naisen niskoja tunnin välein.
Sulla on ollu surullisia suhteita :(
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

tyyppi85 kirjoitti:naista on sinällään helppo mielleyttää,ostat kaikkea hänelle,annat käyttöön luottokortin jossa rajaton luotto,kysyt minuutin välein miten voit kulta,miten voin olla avuksi kulta..hierot naisen niskoja tunnin välein.
Hitto jos joku koko ajan lässyttäisi "kultakulta" ja änkisi hieromaan niin seurais kyllä jonkunsortin suurehko räjähdys tän naisen taholta! :D
Minua on helppo miellyttää, siihen ei vaadita oikeastaan mitään erityistä. Yhtään merkkipäivää ei tarvitse muistaa, en muista itsekään. Mitään miesten töitä (korjaus, kokoaminen, putkihommat) ei tarvitse osata tehdä, eikä myöskään siivota, sillä teen nuo kaikki mieluiten itse. Teen myös mieluummin ruuat itse. Eikä ole pienintäkään halua puida niitä juttuja miehen kanssa, mitä puin ystävieni kanssa, joten naistenjuttujakaan ei tarvitse vaivautua kuuntelemaan.
Mitähän minä sitten vaadin...? Hiukan hellyyttä, hyvää seksiä, ja hauskaa seuraa. Jos sillä rahalla olisi merkitystä, en varmasti olisi nykyistä miestäni valinnut.
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

mitä enemmän mies on poissa kotoa, sitä paremmin meillä menee. :wink:
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Vastaa Viestiin