Mukava mielipide.markja kirjoitti:Todistaa hyvinkin paljon,Marsalkka kirjoitti:Ei olekaan. Mutta muutama video ei todista yhtään mitään.markja kirjoitti:Minä en voi haastatella jokaista maailman muslimia ja muslimioppinutta ja selvitellä, mitä mieltä hän on pedofiliasta islamissa. Eikä se ole tarpeenkaan.
Jussi Halla-Aho (PS) sekä kirjoituksensa mm. Scriptaan
Re: Jussi Halla-Ahon kootut kirjoitukset
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Voipi sanoa myös muslimeja rasisteiksi, samoin koko Suomen hallitusta lakeineen.
muslimi kyllä voi solvata Suomalaista miten haluaa, mutta heti kun käy päinvastoin niin johan leimataan rasistiksi.
Voinenkin täten ilmoittaa olevani "rasisti" ja ylpeä siitä.
muslimi kyllä voi solvata Suomalaista miten haluaa, mutta heti kun käy päinvastoin niin johan leimataan rasistiksi.
Voinenkin täten ilmoittaa olevani "rasisti" ja ylpeä siitä.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Näinkö on?Samalla systeemillähän voidaan väittää että ruotsalaiset, norjalaisetDormeator kirjoitti:Voipi sanoa myös muslimeja rasisteiksi, samoin koko Suomen hallitusta lakeineen.
ja vaikka usalaiset voivat solvata suomalaisia ja hallitusta.Mikä tässä tekee muslimien kohdalla poikkeuksen?Uskonto?Tummempi hipiä?
Hienoa kun juntit alkavat olla ylpeitä mustavalkoisesta aivotoiminnastaa.Dormeator kirjoitti:Voinenkin täten ilmoittaa olevani "rasisti" ja ylpeä siitä.
Texas-meininkii, jiihaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien kirjoitti:Näinkö on?Samalla systeemillähän voidaan väittää että ruotsalaiset, norjalaisetDormeator kirjoitti:Voipi sanoa myös muslimeja rasisteiksi, samoin koko Suomen hallitusta lakeineen.
ja vaikka usalaiset voivat solvata suomalaisia ja hallitusta.Mikä tässä tekee muslimien kohdalla poikkeuksen?Uskonto?Tummempi hipiä?
Hienoa kun juntit alkavat olla ylpeitä mustavalkoisesta aivotoiminnastaa.Dormeator kirjoitti:Voinenkin täten ilmoittaa olevani "rasisti" ja ylpeä siitä.
Texas-meininkii, jiihaa.
Niimpä, ompa minua sanottu rasistiksi päin näköä jos muslimille olen sanonut vastaan kun hän on alkanut ensin syyttä solvaamaan. Että sellainen "rasisti" olen, se on sama alkaako minua solvaamaan kuka tahansa kadulla, annan kyllä takaisin, fifty, fifty you nou...
Aika mustavalkoista juu, ei minulta vaan sinulta.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Miksihän sekin muslimi "ilman mitään syytä" alkoi aukomaan sinulle naamaansa?Dormeator kirjoitti:Niimpä, ompa minua sanottu rasistiksi päin näkö jos muslimille olen sanonut vastaan kun hän on alkanut ensin syyttä solvaamaan.
Että sellainen "rasisti" olen, se on sama alkaako minu solvaamaan kuka tahansa kadulla, annan kyllä takisin, fifty, fifty you nou...
Jos olette kiljupäissänne huudelleet toisillenne hävyttömyyksiä kadulla, sillä ei tietääkseni
ole mitään tekemistä rasismin kanssa.Sitä kutsutaan vain tyhmyydeksi.
Kysyppä sitä muslimeilta mitä syytä on halvaantuneita haukkua. Ja nuo kiljuvuodet on jääneet 30 vuoden päähän.Damien kirjoitti:Miksihän sekin muslimi "ilman mitään syytä" alkoi aukomaan sinulle naamaansa?Dormeator kirjoitti:Niimpä, ompa minua sanottu rasistiksi päin näkö jos muslimille olen sanonut vastaan kun hän on alkanut ensin syyttä solvaamaan.
Että sellainen "rasisti" olen, se on sama alkaako minu solvaamaan kuka tahansa kadulla, annan kyllä takisin, fifty, fifty you nou...
Jos olette kiljupäissänne huudelleet toisillenne hävyttömyyksiä kadulla, sillä ei tietääkseni
ole mitään tekemistä rasismin kanssa.Sitä kutsutaan vain tyhmyydeksi.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Aa...Tästä se kenkä puristikin.Dormeator kirjoitti:Kysyppä sitä muslimeilta mitä syytä on halvaantuneita haukkua. Ja nuo kiljuvuodet on jääneet 30 vuoden päähän.
Kun Markja nyt kerran on niin innostunut näistä huolella valituista Youtube-videoista, niin esittäisin sellainen toiveen Markjalle, että ettisi mulle muutaman videon jossa selvästi todetaan, että muslimien tulee nussia alaikäisiä ollakseen kunnon muslimeita, ja että sitä tapahtuu yleisesti kaikissa muslimimaissa, ja että se on muslimien keskuudessa laajalti hyväksyttyä toimintaa. Ja näytöksi ei kelpaa jonkun yksittäisen ääripää-hihhulin purkaukset, vaan osoita mulle, että pedofilia todella on laajalti hyväksyttyä toimintaa muslimien keskuudessa.
Mitä? Eivätkö esimerkiksi ääri-islamilaisen Ruhollah Khomeinin ajatukset edustakaan kaikkien muslimien näkemyksiä?katupoika kirjoitti: Ja näytöksi ei kelpaa jonkun yksittäisen ääripää-hihhulin purkaukset, vaan osoita mulle, että pedofilia todella on laajalti hyväksyttyä toimintaa muslimien keskuudessa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Eli, jos ihminen ei pidä koraania tai muita pyhiä kirjoja tosina ja Muhammedia esimerkillisenä ja ihailtavana, hän ei voi olla muslimi? Right?markja kirjoitti:Jos ihminen ei pidä Koraania ja muita pyhiä kirjoja tosina ja Muhammedia esimerkillisenä ja ihailtavana, hän ei voi olla muslimi. Voihan hän kutsua itseään vaikka UkkoYlijumalaksi, mutta ei se hänestä sellaista tee.rosamarine kirjoitti:Mutta sen verran puolustan, että kaikki muslimit eivät ajattele asioista noin mustavalkoisesti kuin sinä.
Damien kirjoitti:Missä kohtaa Koraania kuvaillaan oikeaoppinen islamilainen tapa käyttää pikkuvauvaa seksuaalisesti hyväksi?
Eli jos ihminen ei pidä Ajatolla Khomeinin kirjoituksia tosina ja Ajatolla Khomeinia esimerkillisenä ja ihailtavana, hän ei voi olla kunnon muslimi? Niinkö?markja kirjoitti:Olenko väittänyt, että koraanissa? En.
Sen sijaan, esimerkiksi Ajatolla Khomeini kirjoittaa (Tahrirolvasyleh, fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990):
"Mies voi saada seksuaalista mielihyvää niinkin nuoresta lapsesta kuin vauvasta. Hänen ei kuitenkaan pitäisi suorittaa yhdyntää. Jos hän tekee niin ja lapsi vahingoittuu, silloin hän on vastuussa tämän elättämisestä koko tämän elämän ajan. Tätä tyttöä ei kuitenkaan tulisi laskea yhdeksi hänen neljästä pysyvästä vaimostaan."
Tässähän sinä taas kiellät sen tosiasian, että muslimien tärkein opus on koraani, niinkuin kristittyjen raamattu.
Kuljet aika vaarallisilla vesillä, koska käsket muita etsimään sinulle lähteitä siitä, että islam ei ole pedofiiliuskonto. Et suostu ymmärtämään islamin moninaisuutta, sinulla on vain joko tai.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
markja kai luulee että muslimit etsivät vastauksia ja elämänohjeita koraanin sijaan youtubesta. 
Turhaan trollaat. Näytä jo niitä videoita, joissa muslimioppineet tai imaamit tuomitsevan pedofilian islamissa (niin, myös avioliitossa) ja/tai sen, että Muhammed nussi lasta (tai kiistävät Muhammedin nussineen lasta). Ole hyvä.Marsalkka kirjoitti:Mukava mielipide.markja kirjoitti:Todistaa hyvinkin paljon,Marsalkka kirjoitti: Ei olekaan. Mutta muutama video ei todista yhtään mitään.
Minä olen näyttänyt muslimioppineiden ja imaamien sun muiden selkeät näkemykset siitä, että lapsen nussiminen ja/tai seksuaalinen hyväksikäyttö on islamin mukaan ok, kunhan ovat naimisissa. Jos sinulla on esittää jotain päinvastaista todistetta, niin tee se tai lopeta selittelysi. Vihdoin ja viimein.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Jonkun ääri-muslimi Ruhollah Khomeinin mielipide ei ihan kauheasti paina.markja kirjoitti:
Minä olen näyttänyt muslimioppineiden ja imaamien sun muiden selkeät näkemykset siitä, että lapsen nussiminen ja/tai seksuaalinen hyväksikäyttö on islamin mukaan ok, kunhan ovat naimisissa.
Khomeini on YKSI esimerkki muiden joukossa muslimien johtajista ja uskonoppineista, jotka toteavat lapsen seksuaalisen hyväksikäytön olevan ok juttu, kunhan ollaan naimisissa lapsen kanssa. Muitakin olen esittänyt ja islamin pyhät kirjat esittävät. Esitä päinvastaista todistetta vähintään yhtä korkeilta muslimijohtajilta niin palataan sitten asiaan.rosamarine kirjoitti:Eli jos ihminen ei pidä Ajatolla Khomeinin kirjoituksia tosina ja Ajatolla Khomeinia esimerkillisenä ja ihailtavana, hän ei voi olla kunnon muslimi? Niinkö?
Kun olen itse esittänyt kasapäin todisteita siitä, että islam on pedofiiliuskonto, tulee jokaisen joka asiasta on kiinnostunut, joko myöntää tuo tosiasia tai etsiä noita todisteita parempia todisteita, jotka kumoavat esittämäni väittämät. Näin se menee. On asioita, on perusteluja, on todisteita, on väittämiä. Niitä ei voi kumota vain toteamalla "ei se noin mene" tai "olet väärässä", vaan ne voi kumota vain paremmilla perusteluilla, paremmilla todisteilla ja paremmilla väittämillä. Niitä ei ole vieläkään kuulunut.Kuljet aika vaarallisilla vesillä, koska käsket muita etsimään sinulle lähteitä siitä, että islam ei ole pedofiiliuskonto.
No esitä sitä moninaisuutta jo vihdoin ja viimein!Et suostu ymmärtämään islamin moninaisuutta, sinulla on vain joko tai.
Esitä korkea-arvoisia muslimijohtajia tai oppineita, jotka tuomitsevat lasten seksuaalisen hyväksikäytön (myös avioliitossa) ja/tai sen, että Muhammed nussi lasta.
Esitä tätä moninaisuutta, jos kerran väität, että sellaista on olemassa!
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Tästä linkistä löytyy Englanninkielellä tekstiä koraanista jne. sivun loppua kohden etenkin mielenkiintoisia tulkintoja ja otteita koraanista.
http://www.answering-islam.org/Shamoun/prepubescent.htm
yksi esimerkki
And if you are in doubt as to the prescribed period for such of your women as have despaired of monthly courses, then know that the prescribed period for them is three months, and also for such as do not have their monthly courses yet. And as for those who are with child, their period shall be until they are delivered of their burden. And whoso fears ALLAH, HE will provide facilities for him in his affair. S. 65:4 Sher Ali
http://www.answering-islam.org/Shamoun/prepubescent.htm
yksi esimerkki
And if you are in doubt as to the prescribed period for such of your women as have despaired of monthly courses, then know that the prescribed period for them is three months, and also for such as do not have their monthly courses yet. And as for those who are with child, their period shall be until they are delivered of their burden. And whoso fears ALLAH, HE will provide facilities for him in his affair. S. 65:4 Sher Ali
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !