Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kakira
Sabrina Duncan

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Hessu52 kirjoitti:
Mikä tarkoitus ja tehtävä näillä palstan "leikkimielisillä lakipykälillä" oikein on, jos edes ylläpito ei niitä itse noudata?

Luuleeko ylläpito, että kukaan sitten niitä noudattaa, kun ylläpito itse ei niitä noudata, häh?

Miksi ylläpito ei vastaa asiallisesti tehtyihin kysymyksiin, kuten papillonkin aiheesta jo kyseli?

No minäkin kyselen, ja saas olla, kyselenkö liikaa, sillä ylläpidon "Duuma" (= alytön raati) , saattaa taas tarjota uteliaalle bannia niin että helähtää, heh.
Kannatti taas kysellä liikaa :mrgreen:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=8024
ELÄ ja anna toisten elää
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

"kuka saa ja kenelle annetaan?se vituttaa, ei saa.Sut vaikka kantapaikasta kannetaan.
Ulos asti rauhoittumaan, kun hakemalla syitä haetaan ...
".
Taitaa nuo ylläpidon jakamat bannit tuntua mielivaltaisilta siksi että ne monesti tulevat hieman
jälkijunassa eivätkä todennäköisestikään ehdi kaikkia viestejä palstalta lukemaan.
Eli vaikka joku toinen olisi tuoreemminkin harrastanut sääntörikkomuksia, voi se mennä
valvovan silmän alta ohi. :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Onko jossain mainittu,ettei ruotsinkieltä saa käyttää sivulla ilman käännöstä??Eiköhän kuitenkin ole niin,että tuokin kieli kuuluu tähän palstaan,vai rupeaako joku taho maksamaan palkkaa siitä,että käännän kaikki "ajankohtaiset" Ruotsista-Suomeksi kakskielisessä maassa????Tää on kuitenkin tietääkseni kakskielinen maa,eikä mua kiinnosta,kuka on lintsannu ruotsin tunnilta!!VASTATKAA ja mieluummin EILEN!! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

En ole ylläpito, mutta mielipiteenäni sanon, että minusta on hyvä, jos viitsii kopi-peistaa sen ruotsinkielisenkin jutun. Suurin osa meistä kuitenkin todennäköisesti ja toivottavasti taitaa myös toisen kotimaisen vähintään auttavasti. Alkuperäinen juttu kuitenkin linkin takaa katoaa aikanaan.

Jos joku sitten ei osaa ruotsia, voi yksinkertaisesti hypätä jutun yli tai mennä kansalaisopistoon ruotsin kurssille. :evil:
Nuotio & Äreät Tiput
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Sitten voi samantien postata jutut ulkomailta Englanniksi,Venäjäksi tai Kiinaksi,jos ei osaa kieltä,menkööt kansalaisopistoon.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Pitääkö Chopperi pistää kina pystyyn lautamiehiin???Vain ja ainoastaan sen takia,että SINÄ ilmoitat: "Ruotsi ei kiinnosta". :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Ootko sä umpikännissä? Mä olen aina pitäny sua fiksuna kirjoittajana? Tarttuiko Matulakuume?

Sen verran ihme skeidaa suollat mun privaan :shock:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason

Kuule John ei tarvitse.En alennu jauhamaan asiasta enempää,saati että olisin niin lapsellinen että ihan oman ketjun siitä lautamiehiin tekisin.Saat toki avautua jos se sua helpottaa,itse en nää tarvetta...
Спасибо, и пожалуйста, продолжайте
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Chopper kirjoitti:Sitten voi samantien postata jutut ulkomailta Englanniksi,Venäjäksi tai Kiinaksi,jos ei osaa kieltä,menkööt kansalaisopistoon.
Kyllä! Juuri näin :D
Nuotio & Äreät Tiput
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

John Doe kirjoitti:Pitääkö Chopperi pistää kina pystyyn lautamiehiin???Vain ja ainoastaan sen takia,että SINÄ ilmoitat: "Ruotsi ei kiinnosta". :twisted:
Ja tästähän tänään kaikki lähti.Sinä se paskaa aloit suoltamaan muiden yv-boxeihin,
ja kyllä olikin kuin teini-ikäisen tekstiä. :wink:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Voi hyvän tähen. Yhden illan aikan olette saaneet kunnon minfosodan aikaiseksi. Ja vielä näin typerästä aiheesta. Paljon enemmän on itseäni huolettanut jo pitkään se tuuban suoltaminen mitä täällä harrastetaan. Sille kun on lukemattomia muitakin foorumeita (kun taas rikosaiheiset palstat on aika vähissä) ja täälläkin chatti. En käsitä miksi toinen toisensa perään pitää avata uusia ketjuja milloin millekin paskalle. Ja joku vielä ihmetteli ja kenties kaipasikin entisia asiakirjoittajia?

Itse ratkaisin asian niin etten edes avaa kyseisiä juttuja. Ja koko ajan niitä avattavia ketjuja on vähemmän ja vähemmän.

ELI: miten tämä tilanne poikkeaa em? Mm. siten, että ruotsiksi kirjoitetut aihepiiriin liittyvät tekstit saattavat hyödyntää ja kiinnostaa harrastajia. Ennemmin ne tänne kuuluvat kuin ~nimeltä mainitsemattomat tietyt~ ketjut. Jollei niitä pysty lukemaan, voi toimia kuten suolentuotosketjujen kohdalla: ei niitä tarvitse lukea.

Ja kylli, minun puolestani voisitte tarjota kielitaitoanne monipuolisemminkin palstalaisten huviksi ja hyödyksi aihepiiriin liittyen. Luen sitten ne jotka pystyn ja jollen pysty, hyppään yli.

Ja koska en pidä varsinaisesta OT:sta osoitan seuraavan kysymkseni yp:lle: Miksi jätitte meidät?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

No siinä ol asiaa.En vaan tajua sitä miksi ruotsinkielisiä uutisia postatessa ei voi sitä samalla
suomentaa vaikka suurpiirteittäin, monesti kun tuota on jo englanninkielisissäkin copyissä pyydetty.
Ja minä en ainakaan ole huomannut että täällä olisi tänään ketään kielletty pastettamasta
ulkomaalaisia uutisia. :wink:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kylli kirjoitti:Ja kylli, minun puolestani voisitte tarjota kielitaitoanne monipuolisemminkin palstalaisten huviksi ja hyödyksi aihepiiriin liittyen. Luen sitten ne jotka pystyn ja jollen pysty, hyppään yli.

Ja koska en pidä varsinaisesta OT:sta osoitan seuraavan kysymkseni yp:lle: Miksi jätitte meidät?
Ja kyllä olen suomentanut jokaisen englanninkielisen artikkelin viimeistä pilkkua myöten, jos sen olen tänne postannut. Ja muistelisinpa kuolemantuomioketjussa suomentaneeni jopa Cromwellin artikkelin myös.
Ja mikä ettei, voinhan mä suomennella niitä sveedutekstejäkin, mutta koska englanti mulla on vahva ja ruotti kohtalainen (lähinnä puheruotsia) niin suomentamiseen menee jonkun verran pitempi aika, ei mene mulla niin sujuvasti, kun pitää joka pilkku siinä tarkistella.

Ja KYLLÄ, John Doe alitti riman mun silmissä tänään täysin. Olkoot kenen kaveri tahansa.

Ylläpito (hiljainen sellainen) saako törkeistä yksityisviesteistä bannia?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason

Itseasiassa kaikki lähti tästä ja jollain rupes sitten keittämään urakalla minun kommentti ja samaan hengenvetoon se riitti julistamaan minut tyhmäksikin kun en tuota kieltä niin hyvin hallitse.
Chopper kirjoitti:
John Doe kirjoitti:
Laitetaan nyt vielä tää Ruotsin poliisin tiedote asiasta....enkä viitsi kääntää. 8)
Varmaan sitten riittäisi pelkkä linkki tiedotteeseen jos ei jaksa suomennella uutisia.
Finska tack!
Ja nätisti vielä pyysin suomennosta vieraalla kielellä vielä ja kiitoksen kera,kieltäny en oo yhtään mitään.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Chopper kirjoitti:Ja nätisti vielä pyysin suomennosta vieraalla kielellä vielä ja kiitoksen kera,kieltäny en oo yhtään mitään.
Eikä muuten kieltänyt kukaan muukaan.Itse JD aloitti tuolla toisessa ketjussa kyselyn siitä,
pitäisikö hurrinkieliset uutiset jättää postaamatta ja vastaukset eivät sitten miellyttäneetkään.
Tämän jälkeen pikkumies sitten lähettelikin aika asiattomia yksityisviestejä keskustelijoille.
Minullekin herra yksityisviestivaihdon aikaan pyysi antamaan asian olla "ettei tule joku päivä käymään". :mrgreen: Sitten tulikin jo tuo kitinä tänne Kysymyksiä ylläpidolle ketjuun.
Tuo se on sitä actionia.
Lukittu