Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ääliöt.Siis tarkemmin sanottuna ihmisryhmä jotka rämppäävät numeron näyttöä kännyistään
pois niin tiuhaan etteivät muista milloin se on päällä.Sitten soittelevat ja kas jos et ehdi vastata,
tulee myöhemmin pettynyt viesti: "et sitten voinu soittaa takaisin". :twisted:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mikä ei ärsyttäisi? :evil:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Chopper kirjoitti:Mikä ei ärsyttäisi? :evil:
Minfo? :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

no se turjukka deletoi tommosen.
Kuva
Mut erivärisen.
Paskanen tukka
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Legendaarisen punaisen pompannapinko?

Mie voisin deletoida aika paljon asioita :?
(en minfoa Damien)
Niin ja edelleen ärsyttää...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^ Tietysti viiatti, sori, kun en muistanut. Minihän on se Mr Beanin auto :D Siis olenhan mä omankin autoilu-urani aloittanut Fiat 127:lla silloin joskus antiikin aikaan...

Mutta hei, parhaat luontokuvat olen kylli tallettanut, niin että saanko anteeksi?

Ärsyttää, kun se lauantaisten sukujuhlien sankaripari ei vieläkään ole lähettänyt omia kuviaan sieltä kemuista, vaikka mä laitoin jo eilisaamuna niille ainakin 20 parasta itse ottamaani kuvaa :(
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

elisanperkele ärsyttää.. etsin asiakaspalvelun numeroa jota ei tietenkään elisan sivuilta löytynyt, yritin tehdä muutoksia kirjautumalla oma elisa-palveluun muttei sekään onnistunu. vihdoin sain käsiini numeron ja jonotin 20 minsaa asiakaspalveluun vain kuullakseni ettei netin vaihtaminen uuteen osoitteeseen vanhasta onnistu puhelimitse.
kävelin elisan liikkeeseen ja sitä kautta vanhan liittymän lopetus onnistui ja sain mokkulan uuteen liittymään (5 megan yhteys luki sopimuksessa). eihän se tietenkään toiminut! edellisessä asunnossa oli 1 megan yhteys joka pyöritti ihan ok netti-tv:tä ja muuta, mut mokkulanmakkeli tökki ja oli ihan sairaan hidas, kaistanleveys puhdas nolla!
kolme ihmistä sitä kävi eilen ihmettelemässä ja rassailemassa mutta tulosta ei tullut. pitää uudelleen marssia nörttiarmeija taustatukena elisan liikkeeseen selittämään tilannetta.

taloyhtiössä on kaapeli-tv mut elisalta sanoivat ettei nettikaapelia ole, ihme juttu, eikö? eikä kukaan tuttu ole koskaan kuullut 5 megasesta mokkulayhteydestä..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää vallan vietävästi monet ylimääräiset hommat (ikävät sellaiset), joita tielleni kasaantui huomisaamuksi. Ja itse olen niihin täysin osaton ja syytön. Pitää vetää syvään henkeä ennenkuin viikonloppu koittaa... :evil:
Mutta huomenillalla (jos vielä hengissä) relaan sitten koko rahan edestä. Aloitan relaamisen jo iltapäivällä menemällä kaffelle kollegan kanssa. Varmaan silloin vielä savu tupruaa korvista.
Nothing is quite what it seems
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Moraalinen (shoppailu)krapula. Ja naisen logiikka. Uudet eturenkaat koslaan maksoi 224 euroa ja lohdutukseksi ylimääräisestä rahanmenosta piti sitten shoppailla lisää kaikenlaista lähestulkoon tarpeetonta :evil: :roll: :|
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

esmes- kirjoitti:elisanperkele ärsyttää..
..kävelin elisan liikkeeseen ja sitä kautta vanhan liittymän lopetus onnistui ja sain mokkulan uuteen liittymään (5 megan yhteys luki sopimuksessa). eihän se tietenkään toiminut! edellisessä asunnossa oli 1 megan yhteys joka pyöritti ihan ok netti-tv:tä ja muuta, mut mokkulanmakkeli tökki ja oli ihan sairaan hidas, kaistanleveys puhdas nolla!
..
taloyhtiössä on kaapeli-tv mut elisalta sanoivat ettei nettikaapelia ole, ihme juttu, eikö? eikä kukaan tuttu ole koskaan kuullut 5 megasesta mokkulayhteydestä..
Typistelin hieman. Juu, elisa on perkeleestä. Tuttava otti myös vanhan tilalle muuton yhteydessä mokkulan. Piti olla 5megan nopeus, mutta ei toiminut. Mittauksissa pääasiassa 0,5- 1,0. Kysyttäessä asiakaspalvelussa (johon harvemmin aika riittää puhelimessa jonottaa) sanottiin, että tuo on lupaus jopa viidestä megasta, siis nopeimmillaan..

Itse olen koittanut joskus hoitaa puhelimitse asioita elisan kanssa, mutta se maksaa ja kestää. Kokeilin netissä OmaElisaa, mutta tunnukset ei toimineet. Viimein pääsin asiakaspalveluun läpi ja sain uudet tunnukset.. mutta eivät ne edelleenkään toimi. Puhelinliittymien hinnat siellä aika kohtuulliset meidän käytössä, muttei mitään ylimääräisiä soitteluita passaa olla. Netti sikakallis, mutta langaton yhteys meillä nopea. Verkko tosin kaatuu sadesäällä ja tuulella luvattoman usein..
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minun kokemukseni on se, että koko elisa kannattaa deletoida. :evil:

Heti kun siirryttiin kotona soneran nettiin loppui buuttaustarpeet ja katkokset.
Elisan aikaan boxia sai olla ihmettelemässä vähintään kerran viikossa, mutta nyt en edes muista miltä uusi (1,5v) boxi näyttää. Hyvä, että muistan missä se on.
Samaa valitti elisasta veli, joka on duuninsa kautta pakkonaimisissa tuon kotiliittymänsä kanssa.

Ja saman suuntaisia negatiivisia kokemuksia kytkypuhelinpuolelta elisalla. Hyi koko elisa haisee pahalle.
Meillä siis ei ole sinne enää mitään kytkyä millään johdolla tai ei-johdolla :)

Ja ah, siksi ei nyt ärsytä mikään! :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Se ärsyttää, että en ilmeisesti parane enää koskaan. Olen epätoivoinen. :oops:
Nyt on noin 5 viikkoa, kun aloin sairastella, eikä loppua näy. Tänään kävin uudelleen labrassa ja kuvissa. Edelleen (4 viikkoa todettuna) poskiontelotulehdus. Keljuttaa kun päätä särkee, kuumetta, huimaa, kurkku kipee, joka helvetin luutakin särkee. TÄSTÄ EI PARANE. Kolmas anibioottikuuri, edelleen kortisonia jne. helvetti maailman tappiin asti!
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Kortisonin käyttäminen alentaa reippaasti ihmisen luontaista vastustuskykyä, joten pöpöt iskevät helpommin. Kai lääkäri on kertonut sinulle sen..?

Niin antibioootitkin tietysti tekevät, mutta sen ihmiset yleensä tietävätkin. Kierteeseen joutuminen on perkeleellistä, juuri koska oma vastustuskyky ei pääse nousemaan.
Every ship must sail a world.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minä olin viime viikolla sairaalassa ja sain ns.pulssihoitoa eli kortisonia syötettiin isoina annoksina + antibiootteja. Pääsin kotiin viikonlopuksi ja sain kortisonisuihketta ja antibiootteja jatkettiin toista kuuria. Tänään jatkoon sain edelleen kortisonia ja antibiootteja uuden eli 3.kuurin. Lisäksi sain särkylääkkeitä ja astmalääkkeitä (ei ole astmaa, mutta jotta saisin hengen kulkemaan varsinkin yöaikaan). Olisin voinut jäädä sairaalaan tänään jatkoon, mutta en nyt vielä ainakaan halunnut. Kai on pakko, jollei mitään uutta tapahdu.
Kyllä tuo kortisoni on tuttu lääke. Minulle siitä ei pahemmin ole aiemmin tullut ongelmia.
Tuntuu vaan järjettömälle, ettei parane. Tällä hetkellä on ihan s...nallinen päänsärky, vähäistä kuumetta ja nenää särkee. Ihan kuin ois joku nyrkillä tempaissut keskelle pottua. :mrgreen: Keskelle kärsää - sikainfluenssaa! Lääkärit ovat puhuneet sikainfluenssasta, mutta kokeita ei ole otettu. Yksi lääkäri puhui myös malarian mahdollisuudesta. En ole ollut malaria-alueella, eikä kokeita ole myöskään otettu.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kuulostaa sitten kyllä jo ihan sikainfluenssalta. Siinähän on hengitysvaikeudet keskeisessä osassa. Kumma ettei testiä ole tehty.
Every ship must sail a world.
Lukittu