Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kan jag få en lonkku, tack. Ja jiätä palio, kylymää on oltava, pahhaa semmoset lämpöset limukat.
Vois ottaa nopeat hörpyt, liemellä ei niin väliä kuha ei kusta ole
tänään on tullut kuunneltua musiikkia.. paras tapa leputtaa aivoja.
tänään on tullut kuunneltua musiikkia.. paras tapa leputtaa aivoja.
Mulle punaviiniä pitkästä aikaa. Viña Maipo, och tack ska ni ha... Jasses jamas jösses kippis to kanpai. Bibamus, moriendum est! Eppur si muove, gambatte kudasai!
Every ship must sail a world.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tämä korkkaa nyt ensimmäisen kalja ja naureskelee botille joka palstalla on päässyt pyörimään.
Pitääköhän se meitä kaikkia kaljuina sinkkuina?
Pitääköhän se meitä kaikkia kaljuina sinkkuina?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Tää palstahan on hauska nykyään, kummaa nillitystä kaikki ketjut täynnä..
Mulle calvados kiitos, ja ehkäpä myös yks A. Le Coq
Kapakkahan se yleensä paras paikka onkinburacee kirjoitti:Tää palstahan on hauska nykyään, kummaa nillitystä kaikki ketjut täynnä..Mulle calvados kiitos, ja ehkäpä myös yks A. Le Coq
Hei, kertokaas mulle joku kuinka paljon olutloota suomessa oikein nykyään maksaa?
Lopulta pääsin raahautumaan tänne (puolikuolleena tietysti). Selvisin hengissä päivän koettelemuksista ja nyt tunnen oikeasti ansainneeni siemauksen valkkaria. Nyt korkataan, jos teillä on tässä pubissa, Floria -pullo. Aaah! Nirsk ja plopp.
Nothing is quite what it seems
kah, aamukuudesta asti lämmitetty sauna oli mukavan lämmin, nyt ehkä yks olut olis paikallaan 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Saunottu on täälläkin, nyt vois ottaa yhden vadelmalonkeron. Seurakin kelpaisi, kunhan vaan jutunaiheet liikkuu soveliaissa aiheissa... voitas vaihteeksi jutella vaikka hirvijahdista tai säästä, kun ensi viikoksi lupasi jo ensimmäisiä pakkasia 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Soveliaissa.. Hmm, pakkoruåtsi pois suomesta
Ja kertokaa ny jo, paljonko tuo olutloota suomessa nykyään maksaa?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Älä minulta kysy, mun äijä ostaa ite omat kaljansa, mä juon vaan lonkkua ja situkkaa.
Joo, eka päivän hirvisaalis vain muutama ohilaukaus, toivottavasti huomenna jo päästään kaadolle.
Joo, eka päivän hirvisaalis vain muutama ohilaukaus, toivottavasti huomenna jo päästään kaadolle.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Bura.....Keppanalaatikko makso tänään vajaa 22egee (ovh) paikallisessa Salessa,tarjoukset on sit erikseen.Och samma på Svenska! 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Jaa, hirviaika.. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jokaisesta ohilaukauksesta pitäisi saada oikein tuntuva sakko, useita satoja euroja.
John Doe: kiitos tiedosta.
John Doe: kiitos tiedosta.
Lasi vettä.. hirvestä metästämiseen sen verran että, kerran olin metsässä marjassa kun hirvestäjiä oli muutaman kilometrin päässä minusta, kuului laukaus ja muutaman sekunnin päästä suhahti luoti pääni yli, ehkä noin parisenttiä meni otsikon ohi.. mitähän olisi tuo ohilaukaus tullut maksamaan...
kamera on metsässä parempi kuin kivääri.. minäkin metsästin vuosia sitten mutta vaihdoin kameraan kun tajusin että parempi muisto eläimistä jää kuvan muodossa.
hirvikiväärillä ammuttaessa luoti on tappava vielä 5km päästä ampujasta, joten tarkkutta metsällä.
kamera on metsässä parempi kuin kivääri.. minäkin metsästin vuosia sitten mutta vaihdoin kameraan kun tajusin että parempi muisto eläimistä jää kuvan muodossa.
hirvikiväärillä ammuttaessa luoti on tappava vielä 5km päästä ampujasta, joten tarkkutta metsällä.