Mikä ilahduttaa tänään?
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
^Toivottavasti vastasi odotuksia!
Tänään voi sanoa, että eka kerran tähän muutaman viikon työrupeamaan tuntui päivä mukavalta: tunsin taas olevani oma itseni ja pystyväni tekemään hommani jopa hyvin. Asiasta on itselläni ollut rankkoja epäilyksiä viime aikoina. Monta isoa ongelmaa ratkesi kuin sormia napsauttamalla tänään.
Toiv. tämä vire jatkuu...
Tänään voi sanoa, että eka kerran tähän muutaman viikon työrupeamaan tuntui päivä mukavalta: tunsin taas olevani oma itseni ja pystyväni tekemään hommani jopa hyvin. Asiasta on itselläni ollut rankkoja epäilyksiä viime aikoina. Monta isoa ongelmaa ratkesi kuin sormia napsauttamalla tänään.
Toiv. tämä vire jatkuu...
Nothing is quite what it seems
Juu. Nyt olen Jenkkiarmeijan US M1 teräskypärän ja monen muun saman kategorian tuotteen onnellinen omistajaMaybrick kirjoitti:^Toivottavasti vastasi odotuksia!
ps. en oo muuten mikään jenkki-fanaatikko, mutta tuo kypärä puuttui vielä hyllystä.
Suomen "Karhun" mellakkakypärän kun vielä jostain sais.. mutta taitaa olla aika hankalaa.
"Yöperho on koteloitunut"
Löysin tällaisen hyvän blogin, jossa käsitellään erityisesti oikeutta ja kuluttajanoikeuksia : http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/200 ... ttain.html
Ilahduttavaa, että joku jaksaa vaivautua näin paljon kun en itse ole saanut aikaiseksi vaikka juuri nämä asiat yleensä liikuttavatkin.
Ilahduttavaa, että joku jaksaa vaivautua näin paljon kun en itse ole saanut aikaiseksi vaikka juuri nämä asiat yleensä liikuttavatkin.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Syksyn pimeät yöt ja täydellinen tähtitaivas.Onneksi ulkona ei ole edes kylmä,
voi istuskella rauhassa teekupin kanssa ja tillitellä taivaalle.
voi istuskella rauhassa teekupin kanssa ja tillitellä taivaalle.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tänään ilahduttaa raikkaassa syyssäässä ulkosalla vietetty iltapäivä. Nähtiin ja saatiin jopa kuvatuksikin puolen minuutin pätkä valkohäntäpeuran (vai pitäiskö sanoa -kauriin?) juoksentelua sänkipellolla
Vaikka maalla asutaankin, niin enpä ollut moista otusta ennen nähnyt.
Minfoon palattuani ilahdutti myös eräs hieman yllättäväkin yyveeposti... sen tarkempi sisältö jääköön kuitenkin mun ja lähettäjän kahdenkeskiseksi
Kolmantena ilahduttaa sekin, että Siinä Suuressa Helikopteriryöstössä näytetään myös edistyneen, niin poliisin tutkimuksissa kuin minfolaisten välisen hyvän keskusteluilmapiirin palauttamisessakin

Minfoon palattuani ilahdutti myös eräs hieman yllättäväkin yyveeposti... sen tarkempi sisältö jääköön kuitenkin mun ja lähettäjän kahdenkeskiseksi
Kolmantena ilahduttaa sekin, että Siinä Suuressa Helikopteriryöstössä näytetään myös edistyneen, niin poliisin tutkimuksissa kuin minfolaisten välisen hyvän keskusteluilmapiirin palauttamisessakin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ilahduttaa, että selvisin sukulaisten paapomisesta viikonlopun yli, sekä retki metsään tänään ja jopa sain muutaman litran puolukkaa mukaani.
Samoin ilahduttaa se, että vaikka monta päivää on täällä näköjään kiukuttu samasta asiasta, ja minä olen taas tietämättäni käyttäytynyt huonosti
Silti elämä normalisoituu ja JD on palautunut tasolleen. Tietysti hieman mietityttää, että jos jollain on mun mielipiteistä niin hurjat angstit, onko niihin vaikuttanut puhtaasti oma mielipide vai ympäristön mielipide, mutta ei kuulune tähän ketjuun...
Paras viimeiseksi, ilahduttaa suuresti se, että tuntuu, että olen löytänyt Damienin uudelleen, ja koska olen aina pitänyt kyseisestä tyypistä, niin on kiva huomata, että meidän vihanpito on mielestäni menneen kesän tuulia, ja voidaan olla reilusti samaa/eri mieltä asioista. Huisaa!
Samoin ilahduttaa se, että vaikka monta päivää on täällä näköjään kiukuttu samasta asiasta, ja minä olen taas tietämättäni käyttäytynyt huonosti
Paras viimeiseksi, ilahduttaa suuresti se, että tuntuu, että olen löytänyt Damienin uudelleen, ja koska olen aina pitänyt kyseisestä tyypistä, niin on kiva huomata, että meidän vihanpito on mielestäni menneen kesän tuulia, ja voidaan olla reilusti samaa/eri mieltä asioista. Huisaa!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ihan täysi mulkku se on edelleen, taitaa vaan olla deprsessiivinen kausi päällä.rosamarine kirjoitti:Paras viimeiseksi, ilahduttaa suuresti se, että tuntuu, että olen löytänyt Damienin uudelleen, ja koska olen aina pitänyt kyseisestä tyypistä, niin on kiva huomata, että meidän vihanpito on mielestäni menneen kesän tuulia, ja voidaan olla reilusti samaa/eri mieltä asioista. Huisaa!
-
rosamarine
- Adrian Monk
No voi... prkle ..oishan se pitäny arvata. MULKKU! 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
http://www.youtube.com/watch?v=wJfddazeiZorosamarine kirjoitti:No voi... prkle ..oishan se pitäny arvata. MULKKU!
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mukava aurinkoinen syyspäivä.
Istuttelin muutaman Kanervan (ei Ilkka) piharuukkuihin, pesin terassikalusteet ja laitoin ne talvisäilöön yms.
Jopa töitä ehdin tehdä sopivasti.
Istuttelin muutaman Kanervan (ei Ilkka) piharuukkuihin, pesin terassikalusteet ja laitoin ne talvisäilöön yms.
Jopa töitä ehdin tehdä sopivasti.
"Yöperho on koteloitunut"
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ja kuka väitti, että Minfo on kuollut paikka? 
hhm.. en tiedä ilahduttaako vai pelottaako tämä, mutta Kauppakadun Appro on edessä tänään. Elämäni ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen. Siksi toivon sen olevan viimeinen, koska seuraavan kerran kun on Appro, minä olen toivottavasti jo valmistunut! 
No, ilahduttaa nyt näin yleisesti hyvä fiilis. Viikon päästä alkaa syysloma ja on vaikka kuinka paljon kivaa tekemistä! Pitkäaikainen haaveeni tatuoinnistakin toteutuu. Jei!
No, ilahduttaa nyt näin yleisesti hyvä fiilis. Viikon päästä alkaa syysloma ja on vaikka kuinka paljon kivaa tekemistä! Pitkäaikainen haaveeni tatuoinnistakin toteutuu. Jei!
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Nieleminen ei enää satu. Inhotava nuha on viimein kadonnut... 
Be like water