John Doe kirjoitti:Joo joo......hinnaks 10 egee/viesti ja tasan ei ois paikalla kun "tuttuja" ja kriminaaleja.Minfon taso on tällä hetkellä täys 0 ja asialle olisi syytä tehdä jotakin,jospa vaikka saatais nämä vanhat "kantavat" voimat palaamaan takas. (jokainen arvelkoon ihan itse ketä tarkoitan) Itse palaan taas "hiljaisuuteen",joten jatkakaa BBn Seiskan yms. paskan parissa ja ihan kaikilla "kielillä"!!
Sama kysymys seuraavalle!!

En ainakaan maksaisi per/viesti. Jos tulisi kuukausi/vuosimaksu, luulisin, että sekin kääntyisi pitemmän päälle foorumin kohtaloksi, sillä tämä foorumi on suhteellisen uusi ja pieni paikka ja jos maksua perittäisiin, pitäisi kapasiteetin myös olla suurempi ja monipuolisempi... JOLLOIN ... pääsemme siihen ikuiseen kiistanaiheeseen, kenelle foorumi on tarkoitettu, onnettomuuksille, rikoksille ja vieläpä minkälaisille rikoksille? Sillä foorumin nimi viittaa murhiin?
edit, Kyllä Damien, jäisivät
Onko mielestäsi palstan tarkoitus ratkoa/keskustella/kopioida/kääntää
uusia vai
vanhoja rikoksia, jos molempia, minkälaiset rikokset ylittävät palsta-arvokkuuden?
Ps. John Doe, se onkin ihan mukavaa, että menet pienelle lomalle...pisteet sulle siitä.
pps. Sinänsä huvittavaa JD:n jatkuva vauhkoominen, joka on jo ylettynyt vanhojen kirjoittajien haikailuun ja itse on kuitenkin uusimpia palstan käyttäjiä, niin se nopeesti kotiutuu...