Ulvilan tapaus ( ketju 3 )

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
rapier
Vic Mackey

Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja rapier »

Missä se vieras auto nähtiin? Oliko pihassa?
Paskanen tukka
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Tsiisus kraist!
Jos vaimo on oikeasti syyllinen, niin tämä jää kyllä rikoshistoriaan yhtenä oudoimmista tapauksista.

Niin, miettikääpä: on vieraan miehen kengän jälki, DNA, ääni nauhalla, vaimo on loukkaantunut...liikaa kaikkea?
Toisaalta taas on myös uhkailuja (onkohan vaimo aloittanut murhan suunnittelun jo monta kuukautta aiemmin?) ja punainen volvo.

Viime aikoina on saatu nähdä,että myös naiset voivat olla pahoja, todella pahoja.
Ja ihan viedäkseni tämän pahuus-ajatuksen pidemmälle: entäs jos pedofiili ei olekaan Jukka Lahti vaan hänen vaimonsa,jonka Jukka on saanut kiinni puuhistaan ja sitten seuraa käsirysy jne.

Tannerin tunnistus kyllä ihmetyttää. Valitsiko vaimo Tannerin sattumalta vai onko naapuri kertonut vaimolle, että hän epäilee Tanneria ja vaimo on sitten googlettanut Tannerin kuvan ja painanut sen mieleensä ?

Täytyy kyllä hattua nostaa niille, jotka epäilivät vaimoa. En olisi ikinä uskonut.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Oho, vau!
Mulla oli nää ketjujen kahlaukset melko pahasti kesken mutta en kyllä yllättynyt vaimon pidätyksestä pätkääkään.
Ja samaa mieltä että oli harvinaisen mautonta levitellä täällä lastenkin kuvia :?
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Sinä MissHolmes oot NERO! Olet siis koko ajan ollut oikeilla jäljillä. Hienoa! :D Sinä oot esimerkkinä minfolaisille. Viimeiseen asti taistelit oman näkemyksesi takia!!!
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Poimintoja iltapulusta:
Poliisi etsi alkuvaiheessa kookasta, tummiin vaatteisiin pukeutunutta miestä. Yleisövihjeitä saatiin runsaasti, ja tutkinnassa käytiin läpi yli 700 DNA-näytettä. Ulkopuolista surmaajaa ei kuitenkaan löytynyt.

- Se tutkintalinja tuli tiensä päähän, toteaa Kuusiranta.(Tutkinnan johtaja)

Miehen puolison mahdollista syyllisyyttä on Kuusirannan mukaan tutkittu tämän vuoden kevättalvesta alkaen.

"Palkkamurha poissuljettu"

Epäiltynä on Kuusirannan mukaan nimenomaan nainen itse. Poliisi ei epäile esimerkiksi sitä, että hän olisi hankkinut jonkun surmaamaan miehensä ja pistämään itseään kylkeen.

- Palkkamurha on suljettu pois, sanoo Kuusiranta.

Koko juttu: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1735116
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kyllikki S kirjoitti:
Matula kirjoitti:Minusta on aivan turha spekuloida vaimon osuudella tapahtumiin. Tämä on jo poliisinkin toimesta poissuljettu useaan kertaan. Vai kuvitteleeko joku ihan vakavissaan, että vaimo lavastaisi oman puukotuksen ja koko tapahtumasarjasta ei lapsista vanhin, eikä kukaan muukaan lapsista saa vihiä. Lavastettua DNA:ta... Höpö höpö, sanon minä.
Mautonta, mutta oli ihan pakko :lol:
Matulaa odotellessa? :mrgreen: Ihan hieman haluan kritisoida Matulan kaltaisia keskustelijoita, jotka eivät anna keskustelussa tilaa muiden mielipiteille ja helposti heikommat keskustelijat kaikkoavat. Itse laitoin aikoinani epäilyn vaimon syyllisyydesta Jukka S. Lahden murhaan (okei, kieltämättä se näkemäni uni oli siinä lähteenä, että ymmärrän kyllä kritiikin) ja palaute oli niin karua, että päätin poistaa viestini. (kai mä olen niitä heikkoja kirjoittajia)

Kuvista olen myös samaa mieltä, karua niitä on julkaista lasten kera, foorumi on kasvanut tämän päivän aikana varmaan 200% ja tämä keskustelu sai uutta pontta. Mietin vain sitä, että onko AA vaihtanut sukunimensä vai onko nimi aina ollut eri kuin siipallaan?

Uskon, että tapaukseen voi liittyä ainakin välillisesti kolmas osapuoli, mutta mielenkiinnolla odottelen poliisin tiedotetta.

Miss Holmes_sinä_oot_mun_idoli :D
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

En tiedä vielä miksi, mutta minä symppaan tuota vaimoa... :|
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Ouuuuu...

Ei voi kuin sanoa, että MIELENKIINNOLLA jään odottamaan mitä tuleman pitää. Siis kun juttua aletaan purkamaan.

Kyllikki viittasi tuolla naapuriin ja tähän Tanner-naapuriin.
Olisiko naapurin äijällä jotain tekemistä asian kanssa? Tai vaikka Lahden vaimon kanssa?
Jopa yhdessä päätyneet valitsemaan Tannerin hyväksi kohteeksi?

Äijä luikkinut kotiinsa "pienen" avunannon jälkeen?
Jaa.. Oliko tää se naapuri kuka on muuttanut pois? :shock: Vaimon perässäkö? HUhhuh..

Minä en jaksa sympata vaimoa tässä vaiheessa yhtään..
Viimeksi muokannut HerloCCi Solmunen, Ma Syys 28, 2009 6:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Yggdrasil
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

Mulla on pahat vibat siitä miksi matula on poissa.
---
strangelove
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja strangelove »

En ole tähän tapaukseen perehtynyt, joten en tiedä yksityiskohtia. Tuntuu vain aika kummalliselta, että vaimo olisi ollut näin kauan vapaana teon jälkeen jos olisi tekijä. Mistä tämä sitten voisi johtua? Miksei poliisi epäillyt vaimoa aiemmin? Kuultuani tapauksesta ja akan vammoista, ensimmäisenä mieleeni tuli juuri hän. Eikö poliisi sitten ajatellut samoin.

Ei tuo silti oikein vaikuta akan tekemältä. EIkös tutkimuksissa tultu siihen tulokseen, että tekijä oli isokokoinen, yli 180-senttinen? Epäilen vahvasti, että tästä on muodostumassa taas "uusi Bodom".
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Poistettu spekulaatiota toisesta kirjoittajasta:tm
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
vivy
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vivy »

Olen myös taustalla innokkaasti seurannut tätä keskustelua, mutta koska mitään käsittelemätöntä ideaa ei koskana ole tullut mieleen, en ole jaksanut juuri kommentoidakaan.
Voin kyllä itse sanoa, ettei vaimon syyllisyys käynyt mielessäni kertaakaan, ts. en edes jaksanut pohtia sitä, koska mielestäni poliisi niin jyrkästi rajasi vaimon pois mahdollisuuksista. Siksi on tavallaan typerä täällä ilkkua niillekään, ketkä ovat tuota mieltä olleet, poliisin lausunnot tosiaan on kokoajan puoltanut ulkopuolista tekijää (ehkä typerästi olen sitten niitä liian varmana pitänyt). Mutta onhan se hienoa, jos tämä keissi saatais nyt suljettua. Helpotus monille varmastikin. :) Ystäväni kuuluu Tannerin tuttavapiiriin ja voin sanoa, että hyvin järkyttynyt oli moni hänen pidätyksestään..
specialhousingunit
Neuvoja-Jack

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja specialhousingunit »

rosamarine kirjoitti:
Kyllikki S kirjoitti:
Matula kirjoitti:Minusta on aivan turha spekuloida vaimon osuudella tapahtumiin. Tämä on jo poliisinkin toimesta poissuljettu useaan kertaan. Vai kuvitteleeko joku ihan vakavissaan, että vaimo lavastaisi oman puukotuksen ja koko tapahtumasarjasta ei lapsista vanhin, eikä kukaan muukaan lapsista saa vihiä. Lavastettua DNA:ta... Höpö höpö, sanon minä.
Mautonta, mutta oli ihan pakko :lol:
Matulaa odotellessa? :mrgreen: Ihan hieman haluan kritisoida Matulan kaltaisia keskustelijoita, jotka eivät anna keskustelussa tilaa muiden mielipiteille ja helposti heikommat keskustelijat kaikkoavat. Itse laitoin aikoinani epäilyn vaimon syyllisyydesta Jukka S. Lahden murhaan (okei, kieltämättä se näkemäni uni oli siinä lähteenä, että ymmärrän kyllä kritiikin) ja palaute oli niin karua, että päätin poistaa viestini. (kai mä olen niitä heikkoja kirjoittajia)

Kuvista olen myös samaa mieltä, karua niitä on julkaista lasten kera, foorumi on kasvanut tämän päivän aikana varmaan 200% ja tämä keskustelu sai uutta pontta. Mietin vain sitä, että onko AA vaihtanut sukunimensä vai onko nimi aina ollut eri kuin siipallaan?

Uskon, että tapaukseen voi liittyä ainakin välillisesti kolmas osapuoli, mutta mielenkiinnolla odottelen poliisin tiedotetta.

Miss Holmes_sinä_oot_mun_idoli :D
Oon täysin samaa mieltä, että pitää antaa tilaa muillekkin muodostaa mielipide, eikä esittää tietävämpää kuin muut. Toisten pohdintojen torppaus on sitä mitä ei kaivata tämänkaltaisessa paikassa. Me ei olla ketään sähkötuoliin laittamassa, joten meillä on oikeus olla väärässä ja oikeus esittää vaikka miten mielikuvituksellisia pohdintoja ilman, että joku hyökkää tekstin muodossa kuristamaan.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Kapital
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kapital »

Silminnäkijöiden lausunnot on aina oma hommansa. Kyllä siellä on voitu nähdä punainen Volvo. Se ei todista yhtään mitään.
Kengänjäljen saa tehtyä aika helposti. Tavallisen oven ikkunalasin ääni ei kovin suurta ääntä päästä ja siihen ei kyllä esim. unesta naapuri herää.
Tässä teille pieni kysymys... Jos epäilette jotain kolmatta osapuolta, niin miksi lapset eivät olisi siitä aiemmin kertoneet...?
Mat-Lock
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

Anile kirjoitti:Tsiisus kraist!
Jos vaimo on oikeasti syyllinen, niin tämä jää kyllä rikoshistoriaan yhtenä oudoimmista tapauksista.

Niin, miettikääpä: on vieraan miehen kengän jälki, DNA, ääni nauhalla, vaimo on loukkaantunut...liikaa kaikkea?
Toisaalta taas on myös uhkailuja (onkohan vaimo aloittanut murhan suunnittelun jo monta kuukautta aiemmin?) ja punainen volvo.
Vaikuttaa lähinnä poliisin epic failurelta. Suunnaton määrä turhaa työtä ja resursseja uhrattiin mm. satojen miesten DNA-testaamiseen, ja syyllinen oli koko ajan ihan nokan alla. No hyvä sentään jos selvisi lopulta, mutta eipä ole aihetta virnuilla Ruotsin poliisien mokille...
Lukittu