Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hmm, hetkinen, oletko sä se nti etsivä joka tykkäsi piimästä vai se joka on Eaglesta? :shock: Jos piimästä tykkäävä, niin on nikki menny uusiksi? Ja siis tarjoon sulle ison limun aNANaslaittia :D Ollos hjuva, kyl se sit nukuttaa joskus ...

Kakiralle kans yks holiton olut, se tarvii sitä ;) Mulle raittiina ihmisenä riittää vaan yks punkku *sädekehähymppä*
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Tämä ottaa vain kupillisen yrttiteetä.Huomasin muuten juuri että JD:n ämpyily
vei huomion kokonaan oleelliselta, eli siltä että markja on kadonnut.
Missä markja on?Eiväthän markjat pidä lomia...
Kuitenkin jossain supo työntelee sen kynsien alle tikkuja Nothing else mattersin
soidessa repeatilla taustalla. :shock:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

rosamarine kirjoitti:Hmm, hetkinen, oletko sä se nti etsivä joka tykkäsi piimästä vai se joka on Eaglesta? :shock:
Se piimäholisti :mrgreen: Avatar on taas vaan vaihtunut :wink:
Ei ollut ihan paras valinta tuo nicki, mutta kiireessä ei tullut mitään muutakaan mieleen :oops: Jälkeenpäin huomasin, että on muutama muukin samalla nimellä :oops: Voispa sen vielä vaihtaa :roll:

Kuppi aamuteetä ja menoksi.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

rosamarine kirjoitti:
Kakiralle kans yks holiton olut, se tarvii sitä ;) Mulle raittiina ihmisenä riittää vaan yks punkku *sädekehähymppä*
<-Kuva

Kiitos rosamarine!
Aina maistuu
Ulvilan tapauksen kunniaksi, ja iso peukku MissHolmes:ille
Kuva
ELÄ ja anna toisten elää
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Nti Etsivä, juuh, kyllä mä sit tunnistin sut allekirjoituksesta ;) Sulle ja Kakiralle tilataan alkoholitonta kuoharia ja minä otan tietenkin kuoharia ja MissHolmesin piikkiin 8)

Se lupas kato tarjota tänään kuoharit :P
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Ottakaamme yhdet Estonian muistopäivän ja uhrien kunniaksi.
*kippis*
"Yöperho on koteloitunut"
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Otetaan vaan molemmille!
Estonian vuoksi olen suruinen. Mutta voihan muistollekin kohottaa.

Estonia järkytti aikanaan kovasti. Muistan tarkkaan missä olin, kun tuon uutisen kuulin: tarhan pihassa autossa viemässä nyt jo täysi-ikäistä tyttöäni tarhaan.
Työmatkan itkin.
Marraskuussa jouduin pakosta laivalle ja silloinkin itkin. Ja pelkäsin.
Sen jälkeen olen risteillyt vain muutaman kerran ja nekin lämpimillä keleillä. :(

Ulvilan ratkeaminen olisi hieno asia. Nyt kuitenkin pitää vielä jonkin aikaa odottaa lopullisia tuloksia, mutta minulla on kauhistuttavia kutinoita jutusta. Toivottavasti asia kuitenkin saadaan todella päätökseen ja poliisi ei tällä kerralla ole erehtynyt.
Nuotio & Äreät Tiput
Solmu
Adrian Monk

MissHolmes kirjoitti:Estonia järkytti aikanaan kovasti. Muistan tarkkaan missä olin, kun tuon uutisen kuulin: tarhan pihassa autossa viemässä nyt jo täysi-ikäistä tyttöäni tarhaan.
Itse olin lähdössä kouluun, ja jotenkin "ääni pään sisällä" sanoi että avaa televisio, MTV3:n aamu-tv.
Se oli harvinaista, koska äitini oli aika tiukka television katselun suhteen. Arki aamuisin ei juuri koskaan saanut edes avata telkkua, mutta silloin sanoin vaan äidille, että nyt täytyy uutiset katsoa... on sellainen tunne.

Ja sieltähän se koko tragedia sitten paukahti silmille. Itse myöhästyin koulubussista, äidilläni oli silloin onneksi vapaapäivä töistä ja kuskasi minut kouluun. Mutta kyllä siinä koko automatka aika hiljaa oltiin, ja kuunneltiin vaan radiosta asian uutisointia.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Jaaha, olenkin tänään ensimmäinen tänne istahtanut. Kun Estonia tuli tietooni, en tapani mukaan ollut seurannut uutisia enkä tiennyt koko asiasta. Olin sinä kauniina syyspäivänä menossa esikoiseni (silloin 2v.9kk) kanssa seurakunnan järjestämään iltapäivätapahtumaan saareen. Linjurissa kaikki muut puhuivat Estoniasta ja se varjosti muuten hauskaa iltapäivää. Kotona sitten vasta laitoin tuutit täysille. En unohda kuinka lohduttomalta ja syksyisen synkältä Itämeri näytti uutiskuvissa, isot aallot jatkoivat nousuaan aina vain.
Viimeisen sairaslomapäivän kunniaksi otan valkkaria lasillisen, kun punkku ei nyt sovikaan toipilaalle. 8)
Nothing is quite what it seems
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

kun nyt täällä Estoniasta puhutaan, niin laitampa minäkin missä olin kun kuulin turmasta..
satoi kuin esterin sieltä... mutta ei se minua haitannut sillä olin baarissa, ensimmäistä tuoppia olin kohottamassa kun baarin seinän täyttävältä tv-ruudulta kuului tuo uutinen... Veti jotenkin äijän löysäksi, ei tuoppi maistunut ja baari hiljeni kuin olisi ääni väännetty pois kaiuttimista.
Joten kunnioitan tuota muistopäivää muistelemalla vesisadetta, enkä juo yhtään mitään..
MissHolmes
Ben Matlock

Ei vaivuta synkkyyteen, vaikka pubissa ollaan ja puhutaan Estoniasta:
pelastuneista moni oli alkoholin vaikutuksen alaisena. Se hidastaa jotenkin hypotermiaa. Niin ainakin silloin oli lehdissä.

Muistan muuten hyvin sen pelastustoimia johtaneen turkulaisen (???) sedän kasvot.
Liittäisin kuvan, mutta en muista nimeä.
Nuotio & Äreät Tiput
Solmu
Adrian Monk

MissHolmes kirjoitti:Muistan muuten hyvin sen pelastustoimia johtaneen turkulaisen (???) sedän kasvot.
Raimo Tiilikainen ?
Kuva
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Varmaan aika moni muistaa sen päivän kun Estonia upposi.

Itse kuulin vasta asiasta kun mieheni (luonnollisesti nykyinen ex) tuli kotiin opin ahjostaan ja sanoi "Äkkiä telkkari auki, autolautta on uponnut".
Itse olin samaisena päivänä saanut työpaikan siitä kaupungista missä asuimme ja mihin olin muuttanut ex:n perään...
Kotikaupungissani olisin kuullut luonnollisesti jo aamulla, ainakin ihmetellyt yläpuolella pörrääviä helikoptereita..

Mutta malja turmassa menehtyneiden muistoksi, joka tapauksessa!
ELÄ ja anna toisten elää
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

MissHolmes kirjoitti:
Muistan muuten hyvin sen pelastustoimia johtaneen turkulaisen (???) sedän kasvot.
Raimo Tiilikainen?
MissHolmes
Ben Matlock

Kyllä. Tiilikainen.
Kiitos ja kippis hänelle!

Tapasin myös aikanaan tyypin, joka oli ollut mukana itse pelastustehtävissä.
Ei ollut ollut järin kivaa hommaa.

Muut isot laivat, vaikka olivatkin lähellä, eivät voineet mennä apuun, koska vedessä oli ihmisiä ja potkureiden pyörteet olisi imaissut ne viimeisetkin varmaan kuolemaan. :cry:
Nuotio & Äreät Tiput
Lukittu