Mä mietin ihan samaa itsekkin ja tämä tuntuu luonnollisimmalta vaihtoehdolta jos siis kengät on piilotettu(yhäkin mietin tuota luonnollista selitystä jäljille)Damien kirjoitti:Toinen mahdollisuus olisi jemmata ne talon rakenteisiin.Niitä kun ei varmasti ole tutkittuspecialhousingunit kirjoitti:Millainen mahdollisuus on, että pihassa on ollut vaimon auto ja kengät ovatkin olleet siellä koko ajan, mutta Poliisi ei olisi tajunnut sieltä etsiä ?
kun on oltu varmoja siitä että murhaaja oli ulkopuolinen henkilö.
Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Primaveran selitys kuulosti ihan hyvältä:?Alice Cullen kirjoitti:Mä mietin ihan samaa itsekkin ja tämä tuntuu luonnollisimmalta vaihtoehdolta jos siis kengät on piilotettu(yhäkin mietin tuota luonnollista selitystä jäljille)
Primavera kirjoitti:Taas uutta spekulaatiota kehiin. Puolisoilla on ollut paha riita. Toinen heittää toisen ulos terassille ja nappaa oven takalukkoon. Terassilla on kylmä vähissä pukeissa ja raivo on muutenkin valtava. Puoliso ei keksi muuta kuin suutuspäissään rikkoo ikkunan ja hyppää sisään.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
Lähinnä tulee mieleen, että omakotitalossa ja sen välittömässä läheisyydessä on viemäri systeemeitä, joita ei varmaan ole tutkittu. Samoin löytyy ilmastointi kanavia, joita ei ole tutkittu koska ei ole ollut tarvetta. Ihan olettamus, jos talossa oli esim autotallissa öljynerotus kaivo, niin siinä on yksi paikka josta jotain voisi vuosien päästä löytyä.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Ehkä vaimo ei ole enää surman jälkeen saanut mahdollisuutta käydä surmakodissa yksin.Damien kirjoitti:Eikä varmasti olekaan.Jos jotain vaatteita on surmayönä piilotettu, on ne varmasti myöhemminRezah kirjoitti:Mä en kyllä jaksa uskoa että talon myytyään vaimo on jättänyt mihinkään mitään todistusaineistoa tieten tahtoen.
esim. poltettu eikä jätetty kummittelemaan.
Aina on ollut joku kriisiterapeutti tai omainen tukena (mikä tietysti saattanut kovastikin harmittaa vaimoa loppusiivouksen kannalta)
Ja olishan se nyt oudolta kuulostanut jos vaimo olisi vaatinut päästä talolle ihan yksinään.
Tuskin perhe siellä on enää yötäkään nukkunut surman jälkeen.
Totuus
Aika lailla alusta asti poliisin antamat tiedot "todisteista" ovat pistäneet miettimään niiden todenperäisyyttä. Tosin sehän ei ollut tällä foorumilla sallittua...epäillä todisteiden olemassaoloa.
Poliisilla on varmaankin ollut alusta asti jonkin näköinen ajatus asioiden kulusta mutta ovat ajatelleet että juttuun ehkä liittyy vielä joku kolmas pyörä ja siksi ovat esittäneet julkisuuteen näitä "todisteita" ja "silminnäkijähavaintoja" ja ajatelleet jonkun puhuvan ohi suunsa, vaimon tai vaikka tämän kuvitellun kolmannen pyörän.
On hyvin mahdollista että verinen kengänjälki on peräisin vaikka ambulanssimiehen kengistä.
Muovinen tuoli oven takana kertoisi siitä että ovea ei alkuunkaan ole avattu vaan lasi vain on rikottu. Kukaan ei ole niin tyhmä että käyttäisi noin kiikkerää tuolia pakenemiseen saati sisälle tunkeutumiseen.
Kaikkein eniten minua on mietityttänyt että miksi ihmeessä surmaaja olisi odotellut pari tuntia Lahden kotiin saapumisen jälkeen ennenkuin on mennyt sisälle surmaamaan Lahden. Kaikkein kätevimmin se olisi käynyt pihalla kun Lahti on ollut nousemassa autosta ulos. Veitsi keuhkoihin ja ilmat pihalle...kukaan ei olisi vähään aikaan miestä kaivannut ehkä aikaisintaan aamulla joku olisi hänet havainnut...
Poliisi on ainakin jo myöntänyt että nauhoitteesta ei ole kuulunut "surmaajan" ääntä. Joten ainakin jossain kohtaa poliisi on antanut yleisölle harhauttavaa tietoa...
Vaimo on varmaan sitten haavoittunut kun Lahti on suojautunut ja fileerausveitsen kärki on vääntynyt ja kimmahtanut vaimoon päin...
Dna on ollut mielestäni hassuin juttu tässä tapauksessa...siitähän saa kaikenlaista tietoa mutta silti surmaajaa on haettu hyvinkin randomisti...satojen ihmisten testaus - kuinka paljon siihen oikeasti on mennyt rahaa ja oliko niitä testattuja ihmisiä oikeasti satoja? Ehkä monia mutta epäilen että ei kuitenkaan satoja...
Mikä tässä on niin ihmeellistä.
Rasittunut pienten lasten äiti odottaa miestä työmatkalta. Riidanpoikasta heti ilmaan. Käsiin etsiytyy fileerausveitsi pari yllätyksellistä iskua ja kun mies kamppailee hengestään lattialla (se voi olla kovinkin äänekästä jalkojen krampatessa ja kuolinkorinan alkaessa) vaimo soittaa 112 lähinnä siitä syystä että itse on haavoittunut...miksi ei soittanut ennen "veitsitappeluun väliin menoa"?
Poliisilla on varmaankin ollut alusta asti jonkin näköinen ajatus asioiden kulusta mutta ovat ajatelleet että juttuun ehkä liittyy vielä joku kolmas pyörä ja siksi ovat esittäneet julkisuuteen näitä "todisteita" ja "silminnäkijähavaintoja" ja ajatelleet jonkun puhuvan ohi suunsa, vaimon tai vaikka tämän kuvitellun kolmannen pyörän.
On hyvin mahdollista että verinen kengänjälki on peräisin vaikka ambulanssimiehen kengistä.
Muovinen tuoli oven takana kertoisi siitä että ovea ei alkuunkaan ole avattu vaan lasi vain on rikottu. Kukaan ei ole niin tyhmä että käyttäisi noin kiikkerää tuolia pakenemiseen saati sisälle tunkeutumiseen.
Kaikkein eniten minua on mietityttänyt että miksi ihmeessä surmaaja olisi odotellut pari tuntia Lahden kotiin saapumisen jälkeen ennenkuin on mennyt sisälle surmaamaan Lahden. Kaikkein kätevimmin se olisi käynyt pihalla kun Lahti on ollut nousemassa autosta ulos. Veitsi keuhkoihin ja ilmat pihalle...kukaan ei olisi vähään aikaan miestä kaivannut ehkä aikaisintaan aamulla joku olisi hänet havainnut...
Poliisi on ainakin jo myöntänyt että nauhoitteesta ei ole kuulunut "surmaajan" ääntä. Joten ainakin jossain kohtaa poliisi on antanut yleisölle harhauttavaa tietoa...
Vaimo on varmaan sitten haavoittunut kun Lahti on suojautunut ja fileerausveitsen kärki on vääntynyt ja kimmahtanut vaimoon päin...
Dna on ollut mielestäni hassuin juttu tässä tapauksessa...siitähän saa kaikenlaista tietoa mutta silti surmaajaa on haettu hyvinkin randomisti...satojen ihmisten testaus - kuinka paljon siihen oikeasti on mennyt rahaa ja oliko niitä testattuja ihmisiä oikeasti satoja? Ehkä monia mutta epäilen että ei kuitenkaan satoja...
Mikä tässä on niin ihmeellistä.
Rasittunut pienten lasten äiti odottaa miestä työmatkalta. Riidanpoikasta heti ilmaan. Käsiin etsiytyy fileerausveitsi pari yllätyksellistä iskua ja kun mies kamppailee hengestään lattialla (se voi olla kovinkin äänekästä jalkojen krampatessa ja kuolinkorinan alkaessa) vaimo soittaa 112 lähinnä siitä syystä että itse on haavoittunut...miksi ei soittanut ennen "veitsitappeluun väliin menoa"?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Mikäli kenkien kätköpaikka olisi talossa, se oli ollut tarkasti etukäteen suunniteltu piilo. Toinen vaihtoehto on, että piilo on sellainen mihin murhaajakin olisi voinut kengät piilottaa, vaikkapa muovikassiin ja naapurin roskapönttöön. Tätä kylläkin epäilen, sillä uskoisin, että poliisi on lähalueen roska-astiat tutkinut.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Höhhöö...Ei ne kriisiterapeutitkaan asiakkaitaan seuraa 24h/vrk.Kyllikki S kirjoitti:Ehkä vaimo ei ole enää surman jälkeen saanut mahdollisuutta käydä surmakodissa yksin.
Aina on ollut joku kriisiterapeutti tai omainen tukena (mikä tietysti saattanut kovastikin harmittaa vaimoa loppusiivouksen kannalta)
Ja olishan se nyt oudolta kuulostanut jos vaimo olisi vaatinut päästä talolle ihan yksinään.
Helpostihan tuota sureva vaimo olisi voinut ilmoittaa tutuilleen että haluaaa vielä viimeisen
kerran käydä Jukkaa muistelemassa tuolla yksin.
edit. Ei sitä taloa seuraavana päivänä myyty.
Pelastushenkilöstö pukee vakavasti loukkaantuneelle kengät. Yhä hauskemmaksi menee MissHolmesimme jutut.MissHolmes kirjoitti: Ja sairaala väki taas on olettanut, että pelastushenkilöstö on auttanut ne vaimon jalkoihin ja ne luonnollisesti on veressä, koska asunnossa on tapahtunut järjetön veriteko.
Uskokaa tai älkää.
Paskanen tukka
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Alan kohta kallistua sille kannalle, että vaimo on saattanutkin olla yksin kaiken takana. Tämä perustuu sitten siihen oletukseen että poliisi on ryssinyt tutkimuksissa muutamia aivan alkeellisia seikkoja.
Ei voi olla totta, että vaimon tai Lahden kenkiä läpikäyty. Eikä uskoisi viranomaistenkaan kävelleen pitkin taloa jälkiä sotkemassa.
Toisaalta luulisi VUOSIA kestäneen tutkinnan aikana selvinneen, onko HäKen nauha aito, vai onko sinne nauhoittunut toimintaelokuvan painikohtausta tms.
Olisiko ammatikseen DNA-näytteitä tutkineet tehneet noin perusvirheen ja sitten otattaneet satoja näytteitä melkeimpä summissa.
Jos näin on, niin on todettava kuten Repomies, että voi jumalauta!
Mutta kuten olen tolkuttanut, kyllä Puputti tähän liittyy...
Ei voi olla totta, että vaimon tai Lahden kenkiä läpikäyty. Eikä uskoisi viranomaistenkaan kävelleen pitkin taloa jälkiä sotkemassa.
Toisaalta luulisi VUOSIA kestäneen tutkinnan aikana selvinneen, onko HäKen nauha aito, vai onko sinne nauhoittunut toimintaelokuvan painikohtausta tms.
Olisiko ammatikseen DNA-näytteitä tutkineet tehneet noin perusvirheen ja sitten otattaneet satoja näytteitä melkeimpä summissa.
Jos näin on, niin on todettava kuten Repomies, että voi jumalauta!
Mutta kuten olen tolkuttanut, kyllä Puputti tähän liittyy...
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
Mitenkään loukkaamatta ruotsin kuninkaallista poliisia, niin varmaan ruotsalainen poliisi olisi kolmen vuoden jälkeen huomannut aamulla, että pärkkele...minun kengän jälkihän se olikin 
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
-
Mia Wallace
- Vähänniinkuharrastaja
No ei. Kun nyt vasta.Damien kirjoitti:Ei aikaisemmin käynyt kun menettivät isänsä?Mia Wallace kirjoitti:Vähän ot, tai sitten ei, mutta mun käy tällä hetkellä ihan kamalasti sääliksi kaikkia noita ko. pariskunnan lapsiaToivottavasti pärjäävät elämässään kaikesta huolimatta hyvin!
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Yksinpuheluahan se täällä on pääasiassa ollut jos on näitä virallisia faktoja vastaan spekuloinut.cicero kirjoitti:Aika lailla alusta asti poliisin antamat tiedot "todisteista" ovat pistäneet miettimään niiden todenperäisyyttä. Tosin sehän ei ollut tällä foorumilla sallittua...epäillä todisteiden olemassaoloa.
Eipä paljon keskustelua herättänyt :
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1110
Helpostiko? En usko. Tuollaisen järkytyksen kokenutta ihmistä vahdataan kuin pikkulasta. Ja kehtaisiko lähteä ajelemaan Ulvilaan "fiilistelemään" (veikkaan, että perhe siirtyi surman jälkeen välittömästi Turkuun)Damien kirjoitti:Höhhöö...Ei ne kriisiterapeutitkaan asiakkaitaan seuraa 24h/vrk.Kyllikki S kirjoitti:Ehkä vaimo ei ole enää surman jälkeen saanut mahdollisuutta käydä surmakodissa yksin.
Helpostihan tuota sureva vaimo olisi voinut ilmoittaa tutuilleen että haluaaa vielä viimeisen
kerran käydä Jukkaa muistelemassa tuolla yksin.
edit. Ei sitä taloa seuraavana päivänä myyty.
kun lapset tarvitsevat äitiään koko ajan.
Totuus
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Varmasti jos vaimo sitä olisi halunnut.Mutta jos vaimo on ollut surmaaja, olisiko hän pyytänytKyllikki S kirjoitti:Helpostiko? En usko. Tuollaisen järkytyksen kokenutta ihmistä vahdataan kuin pikkulasta. Ja kehtaisiko lähteä ajelemaan Ulvilaan "fiilistelemään" (veikkaan, että perhe siirtyi surman jälkeen välittömästi Turkuun) kun lapset tarvitsevat äitiään koko ajan.
jonkun vahtimaan itseään ympäri vuorokauden?
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Miten mä käännyn koko ajan sen puolelle että tämä oli todellakin suunniteltu juttu, ei siis mikään pienestä tai suurestakaan riidasta lähtenyt "vanhinko"
Ensinnäkin jo sen takia mietin näin, että jos kyseessä olisi ollutkin riidasta lähtenyt juttu, ihmetyttäisi jo lyöntien määrä joita oli useita, ei yhtä jonka jälkeen olisi tajunnut että mitä tuli tehtyä, mutta että takoa sillä veitsellä useita kertoja raivon vallassa, sen jälkeen järjestelmällisesti keksiä piilotella kenkiä, rikkoa ikkunoita ja tuikata itseään vielä siinä sivussa
Jos kengät sitä paitsi olisi heitetty jostain ihme syystä takkaan, eikö poliisit sitä olisi huomanneet että silloin kun pariskunnan kuului olla nukkumassa, takassa roihusikin iloinen tuli?
Millainen takka heillä edes oli, onko tietoa?
Ensinnäkin jo sen takia mietin näin, että jos kyseessä olisi ollutkin riidasta lähtenyt juttu, ihmetyttäisi jo lyöntien määrä joita oli useita, ei yhtä jonka jälkeen olisi tajunnut että mitä tuli tehtyä, mutta että takoa sillä veitsellä useita kertoja raivon vallassa, sen jälkeen järjestelmällisesti keksiä piilotella kenkiä, rikkoa ikkunoita ja tuikata itseään vielä siinä sivussa
Jos kengät sitä paitsi olisi heitetty jostain ihme syystä takkaan, eikö poliisit sitä olisi huomanneet että silloin kun pariskunnan kuului olla nukkumassa, takassa roihusikin iloinen tuli?
Millainen takka heillä edes oli, onko tietoa?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Eikös tuo nyt kävisi huomattavasti enemmän järkeen että spontaanisti raivostuttaessa niitäAlice Cullen kirjoitti:Ensinnäkin jo sen takia mietin näin, että jos kyseessä olisi ollutkin riidasta lähtenyt juttu, ihmetyttäisi jo lyöntien määrä joita oli useita, ei yhtä jonka jälkeen olisi tajunnut että mitä tuli tehtyä, mutta että takoa sillä veitsellä useita kertoja raivon vallassa,
lyöntejä tulee ihan turhan paljon?