Eikös astalo voi olla mikä vaan ->
http://fi.wikipedia.org/wiki/Astalo
Itse en sanaan ole muualla kuin minfossa törmännyt.
Ja onko poliisi edes missään vaiheessa mitään sanonut toisesta murha-aseesta kuin että semmonen on? Täällä kun mutut menee yleisemmäksi kuin poliisin sanomat jutut.
Eikä poliisin kertomia asioita ole: (olettaen että ei ole jätetty mitään pois)
- Mahdollisesti vieraan ihmisen DNA:ta löytynyt ja mahdollisesti surmaajan (Ei siis välttämättä verta, ei edes sanonut että olisi 100% murhaajan, vaikka täällä sen jotkut ah niin ihanasti muuntelivatkin ikkunasta löytyneeseen vereen)
- Hätäkeskuksen äänite (eihän poliisi missään vaiheessa ole varmistanut että siellä kuuluisi 3. osapuolen ääntä, tai edes ole varmistanut että soittaja oli A.A. ?)
- A.A:n sanomiset mahdollisesta tekijästä ketä kukaan muu ei ole nähnyt ellei vanhin lapsi.
- A.A:n puhumiset uhkailusta mistä kukaan muu ei ole kuullut?
- A.A:n ilmarinta.
- Fileerausveitsi ainakin ollut toinen murha ase, mikä on kaukana leipäveitsestä eikä laadukkat fileerausveitset katkea helpolla taipuessaan.
- Mitään muuta kuin huhua ollut että silmät puhkottu ja alakerta silvottu? (joku sanoi että kuullut luotettavasta lähteestä muttä en itse 3. osapuolen sanaa sanoisi luotettavaksi)
Ihan vaan haluisin varmistaa asioita kun ne mutut tosiaan muuttuu jollain faktoiksi, ja itse luin yöllä vain 3.ketjun 100 ekaa sivua jonka jälkeen skippasin eilisiin viesteihin.
Voi tosiaan olla että nykyiset asukkaat löytänyt jotain talon ilmastoinnista (veriset hanskat? mitä 3. osapuoli ei olisi ikinä voinut sinne piilotta), ilmastointiaukkoja ei kyllä uudemmissa taloissa välttämättä kauheasti ole, kengät jos oli pihalle haudattu yöllä olisi kaiken järjen mukaan kaivuujäljet näkynyt seuraavana päivänä joten en usko että siitä olisi kiinni, kai tässä ainoata mitä voi tehdä on odottaa ja odottaa vain
poliisin lausuntoja, lehdistöllä tiedot muuttunut vähän väliä samanlailla kuin täällä mutut tulleet faktoiksi.