Ootteko ajanu humalassa/huumeissa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Ootteko ajanu humalassa/huumeissa?

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

Tämä on varmaan aika rikollinen ketju, mutta kuinka moni on ajanut humalassa/ muuten päihtyneenä ja jos on niin ei/on jäänyt siitä kiinni? Tosiasia on, että tämmöinen on todella rangaistavaa ja muutenkin todella väärin muita kohtaan, mutta sitä vain harrastetaan nuorten/alkkisten keskuudessa. Omat tekoni ovat jo vanhentuneet rikosoikeudellisesti ja voin myöntää, että on tullut ajettua ja oltua kännisten kavereiden kyydissä hurjassa nuoruudessa! Se vielä pitää todeta, että aina kun me ajeltiin ei tullut mieleenkään kaahata mikä tuntuu enemmän olevan nykyään sääntö nykynuorilla? Me mentiin kaupungille ja parkattiin auto jonnekkin sivulle ja käveltiin loppumatka...no eräs kaveri paloi silloin kolmesti samana iltana ratista ja pääsi suorituksellaan rikospostin sivuille...onko nykyään meno yhtä Hullua?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ootteko ajanu humalassa/huumeissa?

Viesti Kirjoittaja Damien »

On joo valitettavasti.Tätä vain harrastetaan nuorten keskuudessa?
Eikö tuolle Sipatille voi todellakaan tehdä mitään? Palkatkaa siitä uusi mode ei menisi rahat hukkaan?
Eikö tämä ole vähän väärässä osiossakin? :wink:

siirretty - tm
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Sipatti
Lauri Hanhivaara

:D you got me!
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Mitään en myönnä, mutta ehkä olen voinut vähän hampuissa ajella sillon kun se vielä oli elämässä mukana.
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Elämässä mukana? No saanko kysellä missä nytten oot? Ethän vaan istumassa :D :D :D
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kyllä on tänään taas sipatin kommentit yhtä tajunnan virtaa. :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kyydissä olen ollut silleen että kuski alkoi juoda kesken matkaa ja oltiin jumalan selän takana mökkiteillä ajelemassa joten en kyydistä siellä halunnut jäädä. Olisin saanut siellä seisoskella vähän aikaa illan tuntumasta yöhön ennen kyydin saamista tai nukkua kuusen alla. Hatusta pidin kiinni kovasti ja hengissä selvisin kuten myös muut.

Kerran humalaisessa tilassa riidan päätteeksi koitin ajaa autoa mutta vanha kun oli niin en osannut ryyppyä( :P )käyttää siinä tilassa ja auto ei lähtenyt liikkeelle. Hyvä homma minulle ja muille erityisesti! Täm oli sellasta "hurjaa nuoruutta" kuten edellinenkin.

Muissa aineissa en ole ajellut kun linja-autolla ja vähän pyörällä joten niistä ei ole haittaa aiheutunut. Eikä niistä nykyään aiheudu sitä vähää. Jos jotakin on tehtävä tee se nuorena niin vanhana voi olla viisaampi.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Hyvä Rimma just tämmösiä "nuoruusajan kertomuksia" hainkiin takaa!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ei ole tullut kummassakaan tilassa ajettua. Eikä tule vastakaan. En uskaltaisi. Huumeita en uskaltaisi kokeilla edes kotini sohvassa 8)
Nothing is quite what it seems
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

En ole ajanut aineissa tai kännissä, enkä aja.
Lapsena olen ollut rattijuoppojen kyydissä, ei minulta paljoa kyselty. Mitään ei onneksi sattunut. Teininä olin kerran rattijuopon kyydissä vahingossa. Vasta jälkeenpäin sain tietää kuskin juoneen.

En ole myöskään ajanyt ylinopeutta, enkä aio ajaakaan. Kunnioitan itseäni, muita tiellä liikkujia ja kyydissäni olevia liikaa ajaakseni ylinopeutta.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
StillGoingStrong
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja StillGoingStrong »

Kerran nuorena ajoin siis komattakymmentä vuotta jo (!!! :/ ) siis aika kauan, vanhalla fiat 600:lla. Seuraavana päivävnä morkkiksissa mietin, että siinä yhdessä vaiheessa huomasin ajavani pyörätiellä. No auto oli niin pieni, että todennäköisesti minulle olisi käynyt huonommin kuin pyöräilijälle. Ajoin takaisin tielle ja jatkoin matkaa. Ei ollut kuningasolo, sillä kaveri oli juuri kuukausi sitten jäänyt kiinni ja poliisit olivat joutuneet repimään autosta, ku toinen ei ollut suostunut ratista irrottaa. Matka oli kylläkin melko lyhyt ab 2km, mut eihän se ole lieventä asia.

Kuitenkin loukkasin myöhemmin selkäni tosi pahasti ja oli kovat kipulääkkeet. Töissä oli tilanteita, että piti ajaa autoa. Kyselin yllättävän pitkään, ennen kuin jostain poliisilaitokselta kerrottiin, että saat ajaa, kunhan tunnet, että olet lääkkeeseen tottunut ja jos tulee pysäytys näytät reseptiä, niin homma ok. Mutta onhan sitä omaa tilaa vähän vaikea arvioida.

huimausaineissa en ole ikinä rattiin mennyt, enkä kyllä kännissäkään tuon jälkeen.

Mutta toisilla on pahasti veressä se juttu. Sinänsä ymmärrettävää, että jos sen tavaksi on ottanut, niin kyllä noita kännilän päähänpistoja on sittemmin helpompi toteuttaa. Kännilässä ei tule oltua kovinkaan viisas.
!One Love!
faaruk
Alokas

Viesti Kirjoittaja faaruk »

Tottakai.Ja molemmissa.Useasti.En tosin enää moneen vuoteen,kun siirtynyt liimaan.
neljä kertaa kuus on kerran viikos
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

18- vuotiaana ajoin kerran poikaystävän kanssa käydyn riidän jälkeen ravintolasta kotiin kännissä JA ilman ajokorttia. Poikakaveri oli opettanut mua ajamaan autoa (ajeltiin sellaisella alueella iltaisin missä ei liikkunut ketään metsätiellä) ja minä valopää sitten ajelin kotiin :roll:

Olen ajanut yhden ja kahden siiderin jälkeen useastikin kotiin koska koen, että ne eivät vaikuta niin, että olisin kännissä. Täytyis kyllä joskus puhaltaa alkometriin niin sais selvyyden siitä millaiset promillet on kyseessä.

Ja vielä selvyydeksi kerron, että yleensäkin juon alkoholia ehkä 10 kertaa vuodessa ja niistäkin suurimman osan kotona jolloin ei tarvitse ajella.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Enpä ole ajanut (eikä mulla edes ole ajokorttiakaan)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Jaa, kyydissä on tullut oltua monia kertoja, kun kuski on ollut päihteiden vaikutuksen alaisena. Itekin tullut ajeltua niin ilman korttia kuin myös erinäisten päihteiden alaisena. Jurrissa en sen sijaan oo ajanut, koska siitähän vois jäädä kiinni ;) Ja tekohan on rikos vasta, kun se sellaiseksi oikeudessa osoitetaan. Ja rosikseen ei mennä jos ei jäädä kiinni, joten mitään rikollista mun touhuissa ei ole ollut, haha!

Nii joo, unohtu vielä lisätä loppuun muiden tavoin, että "emmä enää ja viime kertakin oli vähän ennenku mun mutsi synty!!".
Vastaa Viestiin