Tässä kohdin haluaisin palata erityisesti tapahtumaa edeltäneisiin päiviin.L.Luciano kirjoitti:No tämä mielestäni on aivan normaalia. Itse tavallaan keikkahommissa töitä tekevänä ajelen myös monesti (lähes aina) kotiin suoraan. Enkä esim. jää yöksi hotelliin vaikka se kustannettaisiinkin. Juju on vaan siinä että ensinnäkin hotellin aamupalat alkavat tympimään, seuraava päivä on tästä keikasta vapaa (muuten joutuisi vielä autoilemaan seuraavana päivänä kotiinsakkin) ja vaikka sitten että kotona on PAAALJON mukavampi nukkua/olla kuin jossain hotellissa, paikkakunnalla, jossa et ehkä edes tunne ketään. Jos olisin sinkku voisi asia tietenkin olla toisin, koska aika kuluisi rellestäessä. Oliko Jukka viinaan menevä?MissHolmes kirjoitti:...Minun huomioni on myös alusta asti kiinnittynyt siihen, että Lahti ajeli kotiin joka reissultaan. Se kertoo siitä, että on jokin syy. Tottakai se syy voi olla suuri rakkausperhettä kohtaan, mutta suurta rakkautta perhettä kohtaan on myös se, ettei ajele hirviaikaan sysipimeässä yössä. Väsyneenä. Varsinkin, jos ehtii kotiin vasta muiden nukkuessa ja lähtee aamupalalta. Syy voi olla toisen henkisesti heikko tila, jomman kumman mustasukkaisuus. Mikä tahansa...
Lahti oli keskiviikkona Helsingissä, ajoi sieltä kolmetuntia ja risat kotiin Ulvilaan lähteekseen seuraavana päivänä Turkuun ajaakseen kaksi tuntia ja toiset kaksi takaisin.
ja hänellä oli kuulemma tapana toimia näin.
En puhunut keikoista kotiin vapaapäivälle, vaan turhasta eestaa sahaamisesta.
Olen itsekkin tehnyt reissuhommia ja tuossa ei ole mitään älyä. Oikeesti.