Ollaan tarkkana siellä!Kakira kirjoitti:Ei.Marsalkka kirjoitti:
Lukiko tuossa, että heidän kotimaansa on turvaton tai että he elävät täällä pysyvämmin?
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Ollaan tarkkana siellä!Kakira kirjoitti:Ei.Marsalkka kirjoitti:
Lukiko tuossa, että heidän kotimaansa on turvaton tai että he elävät täällä pysyvämmin?
Mihis meinasit muuttaa? Ei ainakaan kannata lämpimään lähtee siellä vasta sulla ongelma noitten maahanmuuttajien kanssa onkin. Venäjä taitaaa olla sellanen ainoa sivistyksen omaava maa millä ei ole niin hirveätä ongelmaa näitten kanssa. Tuokin on aika mielenkiintoinen heitto, että asunnottomille annettais asunnot jos ne menis töihin. Mistä ne työpaikat niille hommattais, kun työttömyys vaan kasvaa?Dormeator kirjoitti:Tämä nyt on vain minun mielipide mutta luulisin että Suomen kodittomat joille annettaisiin asunnot sillä ehdolla että menevät töihin olisi hiukan viisaampaa.. mutta tosiaan olen tullut siihen tulokseen että antaa valittelun olla, olenkin jo alkanut ettimään uutta asuinpaikkaa muualta kuin Suomesta.
Misä ola ongelma sitten? Pää perseestä ylpeät suomalaiset. Avohoitopotilaan, linnaruunan tai työttömän suomalaisen on typerää dissata ulkomaalaisia, kun itse vie enemmän yhteiskunnan rahoja kuin tuottaa. Kuinka moneen minfolaisista on mahtanut joku mamu edes kohdistaa rikoksia, se on vaan niin vitun in hehkuttaa tätä kylmää ja ankeaa maatamme ja ahkeraa rehtiä kansaamme. Minä en ainakaan ole valtiolle tuottanut niin paljoa että pystyisin tuomitsemaan jonkun maahanmuuttajan. Nistiä, varasta ja alkkista on suomalaisissakin, mutta ne on coolimpia kuin mustat varkaat vai?Kakira kirjoitti:Myös suomessa, ainakin toistaiseksi suurin osa maassa asuvista on peruspenttejä, joten selväähän tuo.loneliness kirjoitti:Uusimmassa Alibissakin suurin osa rikoksista oli jälleen peruspenttien tekemiä.
No eipä ole kovin hälyttävä osuus sitten ulkomaalaisten tekemät rikokset tosiaan. Tuohon lukuun kun vielä suhteutetaan vielä varallisuus ja työtilanne, niin mahtaakohan suomalaisilla työttömillä olla rumemmat tilastot rikosten osalta. Se siitä "mamut vittuun tekemästä rikoksia" -asenteesta. Mistä linkistä noi luvut oli?Damien kirjoitti:Eilen juuri tuli selailtua jotain tilastokeskusten selvitystä vangeista ja Suomen vankiloissa
istuvien määrästä ulkomaalaisia oli muistaakseni 1.2 tai 2%.Koitan etsiä sen jostain.
Rikoksesta epäiltyjen Suomessa asuvien ulkomaan kansalaisten määrä kaikista rikoksista
vuonna 2005 oli: 3,0% kun heitä oli väestöstä huikeat 2,2%.
No eivät ole ei.loneliness kirjoitti:No eipä ole kovin hälyttävä osuus sitten ulkomaalaisten tekemät rikokset tosiaan.
Tuokin asenne johtuu vain ja ainoastaan siitä että pelkästään suomalaisella pitäisi ollaloneliness kirjoitti:Se siitä "mamut vittuun tekemästä rikoksia" -asenteesta.
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen tekstejä.loneliness kirjoitti:Mistä linkistä noi luvut oli?
Eipä tuo väliä mihin maahan sitä lähtee, eipä paina mamuttiasiat silloin paljoa, itehhän olen silloin myös mamutti joten kattotaan välillä asiaa siltäkin kantilta..jamppa kirjoitti:Mihis meinasit muuttaa? Ei ainakaan kannata lämpimään lähtee siellä vasta sulla ongelma noitten maahanmuuttajien kanssa onkin. Venäjä taitaaa olla sellanen ainoa sivistyksen omaava maa millä ei ole niin hirveätä ongelmaa näitten kanssa. Tuokin on aika mielenkiintoinen heitto, että asunnottomille annettais asunnot jos ne menis töihin. Mistä ne työpaikat niille hommattais, kun työttömyys vaan kasvaa?Dormeator kirjoitti:Tämä nyt on vain minun mielipide mutta luulisin että Suomen kodittomat joille annettaisiin asunnot sillä ehdolla että menevät töihin olisi hiukan viisaampaa.. mutta tosiaan olen tullut siihen tulokseen että antaa valittelun olla, olenkin jo alkanut ettimään uutta asuinpaikkaa muualta kuin Suomesta.
Yrittäjyys on ihan vapaata kaikille.Dormeator kirjoitti:Niin.. samasta paikasta asunnottomille töitä kun mamuteille, jos heille löytyy duunia niin pitäis löytyä Suomalaisillekkin.
loneliness kirjoitti:Misä ola ongelma sitten? Pää perseestä ylpeät suomalaiset. Avohoitopotilaan, linnaruunan tai työttömän suomalaisen on typerää dissata ulkomaalaisia, kun itse vie enemmän yhteiskunnan rahoja kuin tuottaa. Kuinka moneen minfolaisista on mahtanut joku mamu edes kohdistaa rikoksia, se on vaan niin vitun in hehkuttaa tätä kylmää ja ankeaa maatamme ja ahkeraa rehtiä kansaamme. Minä en ainakaan ole valtiolle tuottanut niin paljoa että pystyisin tuomitsemaan jonkun maahanmuuttajan. Nistiä, varasta ja alkkista on suomalaisissakin, mutta ne on coolimpia kuin mustat varkaat vai?Kakira kirjoitti:Myös suomessa, ainakin toistaiseksi suurin osa maassa asuvista on peruspenttejä, joten selväähän tuo.loneliness kirjoitti:Uusimmassa Alibissakin suurin osa rikoksista oli jälleen peruspenttien tekemiä.
Samanlaisia loisia ne meikäläisetkin verorahoilla elelevät ovat.Dormeator kirjoitti: eiköhän omanmaan kansalaiset ole oikeutettu enemmän käyttämään valtionsa rahoja kuin maapallon toiselta puolen tulleen mamutin joka tulee loisena?
Etkö ole tosiaan kuullut sanaa: Mamutti? Siksi kutsutaan Suomeen tulevia pakolaisia yleisesti, täytyy aika pellossa asua jos ei tuota sanaa ole ennen kuullut.Himmeli kirjoitti:Mitä tarkoittaa tämä mamuti-sana, jotka viljelet joka viestissä ja otsikossa? Ei sellaista sanaa ole olemassakaan. Ehkä kannattaisi yrittää muuttaa sitä omaa elämäänsä paremmaksi, eikä niinkään huolehtia muiden asioista? Ihan perusteista, kuten suomen kielen sanojen opettelusta voisi aloittaa, tämä käsittämätön "mamuti" saa purskahtamaan nauruun joka kerta
olenko puhunut ihon väristä? En muistaakseni mitään...Damien kirjoitti:Samanlaisia loisia ne meikäläisetkin verorahoilla elelevät ovat.Dormeator kirjoitti: eiköhän omanmaan kansalaiset ole oikeutettu enemmän käyttämään valtionsa rahoja kuin maapallon toiselta puolen tulleen mamutin joka tulee loisena?![]()
Ei se ihon väri tee mitään poikkeusta.
En muuten ollut minäkään vaikken pellossa asu.Dormeator kirjoitti:Etkö ole tosiaan kuullut sanaa: Mamutti? Siksi kutsutaan Suomeen tulevia pakolaisia yleisesti, täytyy aika pellossa asua jos ei tuota sanaa ole ennen kuullut.
Äkkiseltään minäkin kuvittelisin ettei ihmisen, joka asioikseen pahoittaa mieltään muidenDormeator kirjoitti:Ja omaa elämää paremmaksi?
Ja mistäkö päättelit että elämäni ei ole hyvää?
Aika lapsenomaista väittää ettei olisi.
Mitä väärää siinä on?Dormeator kirjoitti:ei ole ainoa paikka missä kirjoitan mamuteteista, mutta ainoa on tämä paikka siinä että mamutteja suositaan oikein urakalla,
Ja miten tuokaan mihinkään liittyy?Suosithan sinäkin vain suomalaista.Dormeator kirjoitti:taitaa kertoa sitä että muutamat taitaa ite omata ulkomaan taustat.
Kuka haluaa?Dormeator kirjoitti:Tätä sitä halutaan Suomeen:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200909 ... 4_ul.shtml
Voidaanko sinne samaan maahan lähettää suomalaisetkin loiset sikailemaan?Dormeator kirjoitti:olenko puhunut ihon väristä? En muistaakseni mitään...
eihän sillä väliä, eläkööt omassa maassaan sioiksi pellossa, ei Suomessa.