Vinca-kellon arvoitus
Re: Vinca-kellon arvoitus
Mitä jos kellossa olleen veren DNA-profiilit täsmäävät noihin uhrien osittaisiin DNA-profiileihin? Mihin jatkotoimenpiteisiin ryhdytään? Jos poliisi ei suostukaan minkäänlaiseen yhteistyöhön niin mitä vaihtoehtoja jää? Pitää kirjoittaa Jorma Palon kirjoille jatkoa ja toivoa, että julkinen painostus saisi aikaan toimintaa.
Olisi myös jännää jos joku pääsisi vilauttamaan kelloa Gustafssonille ja kysymään, että tunnistaisiko hän kyseisen kellon. Gustafssoniltahan se katosi...ko?
Kunhan väsyneenä spekuloin asiaa:P
Olisi myös jännää jos joku pääsisi vilauttamaan kelloa Gustafssonille ja kysymään, että tunnistaisiko hän kyseisen kellon. Gustafssoniltahan se katosi...ko?
Kunhan väsyneenä spekuloin asiaa:P
Liekö se vankileiriltä lähetetty kortti sitten tämän naisen peruja, vai mistä "Hasse" olisi lähettämänsä kortin voinut saada takaisin?
-
strangelove
- Adrian Monk
Sitä ne kyllä tiedä, mutta oletan että Urho on sen saanut joltain Hansin sukulaiselta pitkin Eurooppaa reissatessaaan.Hessu52 kirjoitti:Liekö se vankileiriltä lähetetty kortti sitten tämän naisen peruja, vai mistä "Hasse" olisi lähettämänsä kortin voinut saada takaisin?
Mutta eikö Urho saanut kuvan nimenomaa "Hasselta" samalla, kuin tuon nyt jo "maankuulun" kellonrämänkin?
-
strangelove
- Adrian Monk
Ei hän Hansilta tuota kelloa saanut, vaan tämän perineeltä naiselta.Hessu52 kirjoitti:Mutta eikö Urho saanut kuvan nimenomaa "Hasselta" samalla, kuin tuon nyt jo "maankuulun" kellonrämänkin?
Oliko se sitten Paloaron Assmann kirjasessa "Luottamus, tai kuolema", jossa hän puhui VInca kellon raameista, joka olisi ollut Bodomin kello.
Jostain olen tuosta kellosta lukenut jo aikoja sitten, joten ei se minulle ainakaan mikään uusi juttu ole!
Jostain olen tuosta kellosta lukenut jo aikoja sitten, joten ei se minulle ainakaan mikään uusi juttu ole!
-
strangelove
- Adrian Monk
Palo(aron) kirjassa sitä ei mainittu. Tästä olen varma. Ehkä kellon kuoresta on jollain foorumilla joskus voitu puhua, mutta se veritahra havaittiin tietääkseni vasta viime keväänä.Hessu52 kirjoitti:Oliko se sitten Paloaron Assmann kirjasessa "Luottamus, tai kuolema", jossa hän puhui VInca kellon raameista, joka olisi ollut Bodomin kello.
strangelove, mistä tieto - tarkistetaan.
- hymm -
- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Mitäpä kuuluu vincaverelle nyt? Joko tutkimukset ovat valmiit?
-
strangelove
- Adrian Monk
Ei ole mitään kuulunut. Odotellaan yhä...Mariacka kirjoitti:Mitäpä kuuluu vincaverelle nyt? Joko tutkimukset ovat valmiit?
Uskon, että odoellaan maailman tappiin, sillä ei siinä kellossa ole muuta, kuin punaista maalia, eli punamultaa, josta saa DNA: jäljen, heh.
Ei Urho kehtaa tunnustaa ajaneensa takaa "haamua", vaikka sieltä väärää DNA:jälkeä Urhon harmiksi varmaan on pukannutkin.
Näin ollen ainakin minä aion unohtaa koko Vinkan kuoret huuhaana, sillä minkään kellon, ei edes Miljonäärin, kuorissa ei olisi kestänyt verijäljet noin montaa vuotta, ainakaan jos jäljellä on todellakin vain raamit, heh heh!
Ei Urho kehtaa tunnustaa ajaneensa takaa "haamua", vaikka sieltä väärää DNA:jälkeä Urhon harmiksi varmaan on pukannutkin.
Näin ollen ainakin minä aion unohtaa koko Vinkan kuoret huuhaana, sillä minkään kellon, ei edes Miljonäärin, kuorissa ei olisi kestänyt verijäljet noin montaa vuotta, ainakaan jos jäljellä on todellakin vain raamit, heh heh!
-
papillon
- Perry Mason
^ Äläs nyt hessu huuhaana sellaista suoralta kädeltä tuomitse mistä ei ole varmuutta, asiaahan syynätään tarkasti.
Jotain niinssä kellonraameissa on, sen nyt näkee mutta mitä, se selvinnee.
Totta on se että jos se on verta niin miksi sitä on siinä, se edellyttää että esine olisi ns. voitonmerkki, muisto, mutta silloin taas kummastuttaa miksi se on purettu niin että pelkät raamit on jäljellä?
Jotain niinssä kellonraameissa on, sen nyt näkee mutta mitä, se selvinnee.
Totta on se että jos se on verta niin miksi sitä on siinä, se edellyttää että esine olisi ns. voitonmerkki, muisto, mutta silloin taas kummastuttaa miksi se on purettu niin että pelkät raamit on jäljellä?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Nyt en muista, onko veren olemassaolo jo varmistunut jotenkin? Urho/Kekkonen on kertonut toisella foorumilla, että Luminol-verenosoitustesti on antanut positiivisen tuloksen. Uskokaamme se, mutta on tunnettua, että Luminol-testi voi antaa vääriä positiivisia tuloksia joillakin aineilla. Oheisessa dokumentissa on linkki tällaisten aineiden luetteloon, mutta minulle ei luettelo suostu aukeamaan. Antaakohan punamulta myös positiivisen tuloksen Luminol-testissä?Hessu52 kirjoitti:Uskon, että odoellaan maailman tappiin, sillä ei siinä kellossa ole muuta, kuin punaista maalia, eli punamultaa, josta saa DNA: jäljen, heh.
http://answers.google.com/answers/threa ... 06264.html
Tuo väittämäni punamulta tuli mieleeni ainoastaan sen johdosta, että siinä on käytetty paljon eloperäistä materiaalia, ja melkeinpä kaikki punainen maali aikoinaan oli juuri punamultaa.
Sen kummempia "tutkimuksia", en ole suorittanut, joten ei tuohon väittämääni ole 100% uskominen.
Mutta eikö se ollut niin, että kaikesta eloperäisestä saadaan otettua DNA-jälki?
Kyllä minä voin arvon papillon tämän kunnianarvoisan "strangen" teeseistä sanoa ihan samaa, mitä mieltä hän on minun teeseistäni, joten voi sitä tuollaistakin mieltä olla, ei se ole kiellettyä ja saa sen noinkin tulkita!
Sen kummempia "tutkimuksia", en ole suorittanut, joten ei tuohon väittämääni ole 100% uskominen.
Mutta eikö se ollut niin, että kaikesta eloperäisestä saadaan otettua DNA-jälki?
Kyllä minä voin arvon papillon tämän kunnianarvoisan "strangen" teeseistä sanoa ihan samaa, mitä mieltä hän on minun teeseistäni, joten voi sitä tuollaistakin mieltä olla, ei se ole kiellettyä ja saa sen noinkin tulkita!
-
papillon
- Perry Mason
^ Kyllä vaan, mutta odotellaan itse aiheesta tutkimustuloksia, että mitä se siinä raamissa oleva jälki on.
Itse en kovin kummoisia odota, sangen skeptinen olen.
Voi sitä semmoinenkin olla, ei se ole kiellettyä.
Itse en kovin kummoisia odota, sangen skeptinen olen.
Voi sitä semmoinenkin olla, ei se ole kiellettyä.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!