Sannan surma - Mikkeli 2009
Re: Mikkelissä kuollut 28 - vuotias nainen
ei ole kyllä mullekkaan tullu mistään mitään tietoa että sanna olisi muka sammunut jonnekkin..
tiedän kyllä miten sanna löydettiin tai kuka sen löysi mutta en uskalla vielä täällä sitä paljastaa...odotellaan poliisin uutta tiedotetta jospa siinä se tulisi sitten kaikkien tietoon...
tiedän kyllä miten sanna löydettiin tai kuka sen löysi mutta en uskalla vielä täällä sitä paljastaa...odotellaan poliisin uutta tiedotetta jospa siinä se tulisi sitten kaikkien tietoon...
En viitsi minäkään kertoa enempää. Mutta mielipiteeni on että Sanna oli jonkun verran sekava.. Antaa poliisien tutkia. Kyllä kaikki jossain vaiheessa selviää.
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
Ihan fiksua, en minäkään uskaltaisi kertoa sellaista joka suoranaisesti liittyisi johonkin henkilöön, koska jonkinlainen yksityisyydensuoja täytyy säilyttää. Siksi minusta oli järkyttävä sen yhdenkin koulukaverin kertomat tiedot pari sivua taaksepäin. Itse en olisi paljastanut edes kotipaikkakuntaa.Candy kirjoitti:ei ole kyllä mullekkaan tullu mistään mitään tietoa että sanna olisi muka sammunut jonnekkin..
Edit. Tuo kyllä, "tiedän kyllä miten sanna löydettiin tai kuka sen löysi mutta en uskalla vielä täällä sitä paljastaa", kertoo aika suoraan sen että ei se ainakaan mikään satunnainen koirankusettaja ole ollu..
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
Tietäisikö Candy tai Piupali oliko Sannalla akku loppu jo illan aikana vai oliko puhelin sammutettu/sammunut myöhemmin vai eikö puhelin vaan vastannu sunnuntaina soitettaessa?
Olisiko tässä voinut olla kyseessä jonkinlainen kosto miesystävänä ollutta poliisia kohtaan?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Ei ole varmaan kukaan kuullut mistään mihin aikaan tämä poliisin tiedote olisi tulossa?
ei ollut akku loppunut...Sannalle sunnuntaina soittaessa ei kuullemma puhelimeen oltu vastattu mutta oli hälyttänyt kyllä,eli puhelin oli ollut päällä...
Minä olin myös järkyttynyt jonkun sannan vanhan koulukaverin kertomista tiedoista,varsinkin kun eräät tiedot eivät liittyneet sannan tapaukseen mitenkään joten ne olisi voinut jättää kertomatta...
Minä olin myös järkyttynyt jonkun sannan vanhan koulukaverin kertomista tiedoista,varsinkin kun eräät tiedot eivät liittyneet sannan tapaukseen mitenkään joten ne olisi voinut jättää kertomatta...
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
Mietin just että ei varmaan kukaan kehtaa soittaa ja kysyä mihin aikaan tiedote tulee =D
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Anna mennä.Bloodhound kirjoitti:Mietin just että ei varmaan kukaan kehtaa soittaa ja kysyä mihin aikaan tiedote tulee =D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-sav ... endocument28.09.2009 Mikkelissä kuolleena löydetyn naishenkilön tapaukseen liittyen on vangittu mikkeliläinen 23 vuotias mieshenkilö Mikkelin käräjäoikeudessa. Kuolleena löydetyllä naisella ja tekoon todennäköisin syin vangitulla miehellä ei ole ollut poliisin tietojen mukaan mitään keskinäistä suhdetta. Poliisi on puhuttanut tapaukseen liittyen kymmeniä henkilöitä ja kuulustellut useita todistajia. Poliisi jatkaa edelleen tapauksen tutkintaa, eikä voi tutkinnallisista syistä kommentoida tekotapaa tai muita tekoon liittyviä yksityiskohtia.
Poliisi haluaa kiittää kymmeniä ihmisiä, joiden antamilla havainnoilla on ollut suuri merkitys tutkinnan edistymisessä.
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
Taisin aiemmin sanoa että näinköhän poliisi tiedottaa että tutkinnallisista syistä emme voi paljastaa kuolinsyytä.. Prkl!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Mikäs siinä korpeaa?
edit. Iltalehden mukaan miehellä on jo aiempaa rikostaustaa.
edit. Iltalehden mukaan miehellä on jo aiempaa rikostaustaa.
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
No tässä ei ollu mitään muuta uutta kuin että tekijä on kiinni ja sen ikä..
Muilla ei ole pelkoa, mutta rikoksentekijällä ja uhrilla ei mitään keskinäistä suhdetta..?
Spekuloidaanko? =D
Joko poliisilla oli tekijä kiinni kokoajan tai sitten tulee mieleen taaaas se kosto juttu..
Edit. tekijällä rikostaustaa, well, mulle ei olis yllätys jos vaikkapas huumetaustaa ....
Muilla ei ole pelkoa, mutta rikoksentekijällä ja uhrilla ei mitään keskinäistä suhdetta..?
Spekuloidaanko? =D
Joko poliisilla oli tekijä kiinni kokoajan tai sitten tulee mieleen taaaas se kosto juttu..
Edit. tekijällä rikostaustaa, well, mulle ei olis yllätys jos vaikkapas huumetaustaa ....
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
No mitä siinä nyt olisi pitänyt olla?Bloodhound kirjoitti:No tässä ei ollu mitään muuta uutta kuin että tekijä on kiinni ja sen ikä..
Ettehän te tähänkään asti juuri muuta ole tehneet joten pekulointi jatkukoon.Bloodhound kirjoitti:Spekuloidaanko? =D
Jos tuo poliisipoikaystävälle kosto pitäisi paikkansa, pidettäisi tekijää varmasti vaarallisena rikollisena.Bloodhound kirjoitti:Joko poliisilla oli tekijä kiinni kokoajan tai sitten tulee mieleen taaaas se kosto juttu..
Mistäs moinen aavistus?Bloodhound kirjoitti:Edit. tekijällä rikostaustaa, well, mulle ei olis yllätys jos vaikkapas huumetaustaa ....
-
Bloodhound
- Lauri Hanhivaara
Oonko mä todella ainoa joka odotti siinä olevan edes jotain siitä mitä on tapahtunut tai mitä on selvinny tähän asti?
Miten niin?Damien kirjoitti:Jos tuo poliisipoikaystävälle kosto pitäisi paikkansa, pidettäisi tekijää varmasti vaarallisena rikollisena.
Bloodhound kirjoitti:Edit. tekijällä rikostaustaa, well, mulle ei olis yllätys jos vaikkapas huumetaustaa ....
On vaan.. Jää nähtäväksi..Damien kirjoitti: Mistäs moinen aavistus?