Mikä ilahduttaa tänään?
Re: Mikä ilahduttaa tänään?
iiiik, haetaan koiranpentu kasvattajalta alle 20 tunnin kuluttua :> ei oo tullu viikkoon töihin keskittymisestä oikeen mitään.. on viritelty sanomalehtiä lattialle, piiloteltu sähköjohtoja, ostettu tennispalloja jne. millään en malttaisi odotella enää!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Onnittelut Esmes uuden tulevan perheenjäsenen johdosta!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Viikonloppu vihdoin. Ja kunnon synkkä syksyinen loskasää. Ja kuumeilun loppuminen yhtä salaperäisesti kuin se alkoi. (Koputtaa puuta = päätä)
Nothing is quite what it seems
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Se että kello on jo noin paljon ja kohta voi alkaa viettämään rauhallista iltaa.
Käydä vaikka saunassa ja ottaa siiderin.
kauhea päivä ollut joten tää alkaa olla jo ilahduttavaa.
Käydä vaikka saunassa ja ottaa siiderin.
kauhea päivä ollut joten tää alkaa olla jo ilahduttavaa.
Huomenna saan hoiviini kaksi 10 viikkoista kissanpentua ja ne pysyvät hoidossani niin kauan ennen kuin löytävät kodin. <3
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Vapaapäivä...Minfosta
Tullu notkuttua Ulvilan tapauksen takia täällä normaalia enemmin
Tullu notkuttua Ulvilan tapauksen takia täällä normaalia enemmin
Pitkä etsintä on vihdoin päättynyt. Täydellisen mehun etsintä.
Olen kokeillut appelsiinimehua ja muita hedelmämehuja.Tölkeissä ja laimennettavia. Karpalomehuja, mustikkaa, vadelmaa, raparperia, musta- ja punaherukkaa,porkkanaa,tomaattia, jopa banaania ja kookosta. Ja arvatkaa mihin olen päätynyt?
Ihan tavalliseen Mehukatti-sekamehuun. Juuri sopivan ohutta mehua janojuomaksi, ei liian makeaa, vähän kirpeä jälkimaku. Hintakin on ihan kohdallaan. Ja epäilen, että Olvin Raikas-sekamehu on tätä ihan samaa.
Olen kokeillut appelsiinimehua ja muita hedelmämehuja.Tölkeissä ja laimennettavia. Karpalomehuja, mustikkaa, vadelmaa, raparperia, musta- ja punaherukkaa,porkkanaa,tomaattia, jopa banaania ja kookosta. Ja arvatkaa mihin olen päätynyt?
Ihan tavalliseen Mehukatti-sekamehuun. Juuri sopivan ohutta mehua janojuomaksi, ei liian makeaa, vähän kirpeä jälkimaku. Hintakin on ihan kohdallaan. Ja epäilen, että Olvin Raikas-sekamehu on tätä ihan samaa.
Saman ongelman kanssa "paininut" itsekkin kunnes löysin Olvin sekamehun. Mehukatti on minusta makeampaa.Anile kirjoitti: Ihan tavalliseen Mehukatti-sekamehuun. Juuri sopivan ohutta mehua janojuomaksi, ei liian makeaa, vähän kirpeä jälkimaku. Hintakin on ihan kohdallaan. Ja epäilen, että Olvin Raikas-sekamehu on tätä ihan samaa.
^Turun vesijohtovesi saattaa vaikuttaa makuelämykseen. Ehkä teillä päin on makeampaa vettä.
Uskaltauduin nyt elämäni ensimmäiseen rankakorissa roikkuvaan orkideaan, tuossa se nyt kelluu ilmassa, komea voimakkaanvioletti väri jossa vaaleampia läikkiä. Oli hieman arvokkaampi kuin tavallisimmat, joten yritän pitää sen hengissä ja kukkivana, kun nuppujakin on vaikka kuin. Siellä kaupassa oli orkideayhdistyksen neuvoja, oli ihan kiinnostavaa jutella faktoista ja myyteistä orkideanhoidossa.
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Mä olen kerran ollut orkidea-asiantuntijan luennolla... hänen mielestään orkidea on maailman helpoin hoidettava, kunhan vaan ruukussa on oikeanlainen kasvualusta, eikä kasvia kastella kuoliaaksi.
Ostamaan en silti uskaltautunut, koska mulla on huonohko viherpeukalo.
Ostamaan en silti uskaltautunut, koska mulla on huonohko viherpeukalo.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Puuh... 800 km takana , ihana olla kotona!
Niin karmivalta kuin se kuulostaa, "ilahduin" tai pikemminkin sain hieman jännitystä elämään kokemuksesta jota olin pitkään pohtinut miltä se tuntuu, löysin ruumiin. Tai oikeastaan mieheni löysi lenkillä koiran kanssa, mutta haki meikäläisen paikalle ja soitin sitten häkeen.
Dekkari se voi sitten "ilahtua" tälläisestä, vaikka tapaus onkin todella surullinen.
Rauha kuolleen sielulle, R.I.P.
edit.
Kynttilän vien illalla paikalle.
Dekkari se voi sitten "ilahtua" tälläisestä, vaikka tapaus onkin todella surullinen.
edit.
ELÄ ja anna toisten elää
^ Naisen ruumis rantavedestä?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kakira kirjoitti:Niin karmivalta kuin se kuulostaa, "ilahduin" tai pikemminkin sain hieman jännitystä elämään kokemuksesta jota olin pitkään pohtinut miltä se tuntuu, löysin ruumiin. Tai oikeastaan mieheni löysi lenkillä koiran kanssa, mutta haki meikäläisen paikalle ja soitin sitten häkeen.
edit.
Sait ainakin mulle aamumurot väärään kurkkuun aamuisella tekstarilla, oottelen siis raporttiasi, kun kiireiltäsi ehdit =)
Ilahduttaa säilöntäaika, nyt on väännetty kurkkusipulit, paprika-sipulisotkut sun muut mehut ja marjat hilloiksi ja kylmiö näyttää pitkästä aikaa täydeltä, I Luv Fall
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...