Alkoi jotenkin "keittämään" kun kävin kioskilla ja Iltalehden lööppi huusi. Äiti musertui vankilaan!
Voi naisparkaa. Rakastava äiti.
Ostin lehden ja sisäsivuilla oli enemmän. Poliisikin on huolestunut lasten kohtalosta. Koska meillä poliisit ovat alkaneet kantaa huolta lasten hyvinvoinnista? Eipä silti hyvähän niin olisi.
Kuinka paljon meillä on miehiä isiä jotka eivät saa tavata lapsiaan edes siviilielämässä?
Estäjänä yleensä äiti.
Meillä tosiaan elää hyvin voimakkaana tuo äitimyytti. Naisen väkivalta on tabu ei siitä saa edes keskustella.
Jos tässä tapauksessa kuollut uhri olisi ollut nainen. Mies olisi heti viety raudoissa varmaan paikkaan.
Päälle ehdoton kielto lasten tapaamisesta. Eikä kukaan olisi puolustamassa miestä, paitsi tietysti asianajaja. Eivät huutaisi lehtien lööpit; isäparka musertui vankilassa.
Naisethan yleensä saavat henkirikoksen tehtyään lapsen vankilaan. Kuinka monta henkirikoksen tehnyttä miestä saa tehdä näin? Veikkaampa ettei kovinkaan moni.
http://www.mammadieetti.net/liity.htm
Aika paljon äidin ajasta on vienyt monen sivun ylläpito ottaen huomioon lapsimääränsä.
Tuokin sivusto missä äiti toimi henkilökohtaisena valmentajana antaen ihmisille neuvontaa.
Kodinhoito on ehkä jäänyt vähemmälle, epäilen mutta tarkkaa tietoahan minulla ei tietenkään ole.
...ON MAHDOLLISTA ETTÄ MINÄ OLEN OUTO...
MUTTA SUHTEELLISUUSTEORIAN MUKAAN ON AIVAN YHTÄ TODENNÄKÖISTÄ ETTÄ SE OUTO OLETKIN SINÄ!