Ärsyttää Murha.infossa->
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
^^Höhöh, rosamarine, taitaa sitten sun ja mun yyvee-vilkkaudella olla aikas paljon eroa... eihän nyt viesti/pari viestiä päivässä kenenkään sähköpostia tuki
(mutta niistä vähistäkin soisin tiedon tulevan sähköpostiin, säästäisin sillä monta turhaa käyntiä täällä)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Was?Kylli kirjoitti:Mistä tiedät mikä yksäri on mielenkiintoinen ja minkä voi jättää lukematta?
Hmm, tarkoitin kai sitä, että sähköpostiini ei virtaa minkäänmoisia vastauksia minfon keskusteluistakaan. Olen käsittänyt, että sähköpostiin saa myös keskusteluvirrat, jos haluaa?
No Maija, kuinkas sinä sitten vastaat yksäreihisi, jos se säästäisi sinulta täällä käynnin, kun tulisivat mailiboksiin?maija turjukka kirjoitti:^^Höhöh, rosamarine, taitaa sitten sun ja mun yyvee-vilkkaudella olla aikas paljon eroa... eihän nyt viesti/pari viestiä päivässä kenenkään sähköpostia tuki![]()
(mutta niistä vähistäkin soisin tiedon tulevan sähköpostiin, säästäisin sillä monta turhaa käyntiä täällä)
Mulla taitaa olla tänne ilmoitettuna vanhentunut sähköpostiosoitekin, hmm...
ps. Niin ja pääseehän sitä hyvin pienellä vaivalla kurkkimaan pelkkiä yksäreitä, kun hipsii näkymättömänä yksäriluukulle. Mulle on ihan sama näynkö mä täällä vai en, kun tulen ja menen muutenkin miten sattuu.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mitä ärsyttävää nyt tässä on?
Todella hieno tämä 'ignore' toiminto, kiitos yp-lle.
Vihamies-listaa joutuu kyllä usein päivittämään, mutta mikäs sille voi

Todella hieno tämä 'ignore' toiminto, kiitos yp-lle.
Vihamies-listaa joutuu kyllä usein päivittämään, mutta mikäs sille voi
That's a crock!
Aika hyvä saavutus viikon läsnäolon jälkeenHarrietM kirjoitti: Todella hieno tämä 'ignore' toiminto, kiitos yp-lle.![]()
Vihamies-listaa joutuu kyllä usein päivittämään, mutta mikäs sille voi![]()
![]()
Nimimerkillä , ei ensimmäistäkään vihamiestä listalla kahden vuoden aikana, lapsellista touhua.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Ihmisten sietokyky kato on erilainen, joten tervemenoa sinullekin, aktiivisin ketjussa kysy mitä tahansa seuraavaltaChopper kirjoitti:Aika hyvä saavutus viikon läsnäolon jälkeenHarrietM kirjoitti: Todella hieno tämä 'ignore' toiminto, kiitos yp-lle.![]()
Vihamies-listaa joutuu kyllä usein päivittämään, mutta mikäs sille voi![]()
![]()
![]()
Nimimerkillä , ei ensimmäistäkään vihamiestä listalla kahden vuoden aikana, lapsellista touhua.
That's a crock!
Sitä vaan että maija turjukka harmitteli sitä, ettei viime uudistuksen jälkeen ole enää saanut minfo-yksäreistä ilmoitusta meiliin. Ikinä en ole kuullut että kaikista ketjuista olisi mahdollista saada ilmoitus omaan sähköpostiinsa. Ja vaikka olisikin, siitä ei ollut kyse.rosamarine kirjoitti:Was?Kylli kirjoitti:Mistä tiedät mikä yksäri on mielenkiintoinen ja minkä voi jättää lukematta?
Hmm, tarkoitin kai sitä, että sähköpostiini ei virtaa minkäänmoisia vastauksia minfon keskusteluistakaan. Olen käsittänyt, että sähköpostiin saa myös keskusteluvirrat, jos haluaa?
Tähän hymiö. Sellainen hymyilevä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ärsyttää se miten lapselliseksi tämä palsta on menossa...
Tähän yksi hymiö,sellainen fuckface.
Tähän yksi hymiö,sellainen fuckface.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Miten tuo nyt liittyy mihinkään?Aika paskaa läppää, niin JohnDoemaista.HarrietM kirjoitti:Ihmisten sietokyky kato on erilainen, joten tervemenoa sinullekin, aktiivisin ketjussa kysy mitä tahansa seuraavalta
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
No, eilen vasta alkoikin ärsyttämään tuo JD:n "en nyt jaksa suomentaa..."
Vasta lueskelin tuon "Jällivaara"-ketjun ja siellähän viimeisenä on JD:n viesti, notta elinkautinen tuli, en jaksa suomentaa...
Vaan kun se linkki EI ENÄÄ TOIMI!!
Puoliyötä meni lukiessa ruotsin vastaavaa palstaa, ja kaivaessa sieltä tietoa.
Perse.
Vasta lueskelin tuon "Jällivaara"-ketjun ja siellähän viimeisenä on JD:n viesti, notta elinkautinen tuli, en jaksa suomentaa...
Vaan kun se linkki EI ENÄÄ TOIMI!!
Puoliyötä meni lukiessa ruotsin vastaavaa palstaa, ja kaivaessa sieltä tietoa.
Perse.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ja uutta tietoa olisi siihen ja muutamaan muuhunkin Ruotsin tapaukseen, mutta en taida VIITSIÄ suomentaa...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Joskus vanhoja ketjuja kaivellessa käynyt samalla tavalla, linkki vain kopioitu, eikä sekään toimi.
No onhan se tietysti näinkin, vaan kun kyse on kuitenkin vain muutaman kuukauden ikäisestä päätöksestä.
Vaikka nyt ei sitten viitsi niitä kaikkia tekstejä suomentaa, niin olisihan se kauhean mukava, että edes kopioisi sen uutisen, ja suomentaisi siitä edes hitusen?
Vaan ei. Viimeinen postaus on, että tekijä sai elinkautisen, ja linkki. Tekstillä, että "en nyt viitsi..." eikä linkistä ole tuontaivaallisen hyötyä, koska se ei enää toimi.
Arvaa kuule tekeekö mieli laittaa tuollaisen jälkeen minkäänlaista vastausta, mitä olet ehkä suomentanut jonkun ajan?
Minkä olet hakenut ihan muualta, koska annetusta linkistä ei ollut siihenkään apua?
Edelleenkin, kaikki ei ymmärrä kaikkia kieliä.
[edit] kai mie olen vaan sitten niin palikka, että minusta kaikkien pitää saada se tieto, mitä minä olen saanut, joten käytän aikaa ja suomennan...
Vaikka nyt ei sitten viitsi niitä kaikkia tekstejä suomentaa, niin olisihan se kauhean mukava, että edes kopioisi sen uutisen, ja suomentaisi siitä edes hitusen?
Vaan ei. Viimeinen postaus on, että tekijä sai elinkautisen, ja linkki. Tekstillä, että "en nyt viitsi..." eikä linkistä ole tuontaivaallisen hyötyä, koska se ei enää toimi.
Arvaa kuule tekeekö mieli laittaa tuollaisen jälkeen minkäänlaista vastausta, mitä olet ehkä suomentanut jonkun ajan?
Minkä olet hakenut ihan muualta, koska annetusta linkistä ei ollut siihenkään apua?
Edelleenkin, kaikki ei ymmärrä kaikkia kieliä.
[edit] kai mie olen vaan sitten niin palikka, että minusta kaikkien pitää saada se tieto, mitä minä olen saanut, joten käytän aikaa ja suomennan...
Eihän ny tämä mitään läppää ollutkaan.
Ihan vaan tiedoksi, vaikka olen täällä alokas, niin erilaiset rikosfoorumit ovat minulle aika tuttuja.
Joten minun vihamies-listalle on helppo päästä jos olet joku näistä seuraavista.
- Nimimerkki joka syyttäää kaikkia tuplanikkeilystä, harrastaen itse sitä mielin-määrin
- joka ei ole ollenkaan kiinnostunut rikoksista mutta notkuu palstalla 'seurustelumielessä'
- jolla on taipumus vainota joitakin tiettyjä nimimerkkejä
- nimimerkit jotka haluavat tietää 'kuka minä oikeasti olen' ja paremman tiedon puuttessa alkavat epäilemään minua rikoksesta joka esim tehtiin sillon kun en ollut vielä syntynytkään
- joilla mitä ilmeisemmin viiraa päässä
jne jne jne

Ihan vaan tiedoksi, vaikka olen täällä alokas, niin erilaiset rikosfoorumit ovat minulle aika tuttuja.
Joten minun vihamies-listalle on helppo päästä jos olet joku näistä seuraavista.
- Nimimerkki joka syyttäää kaikkia tuplanikkeilystä, harrastaen itse sitä mielin-määrin
- joka ei ole ollenkaan kiinnostunut rikoksista mutta notkuu palstalla 'seurustelumielessä'
- jolla on taipumus vainota joitakin tiettyjä nimimerkkejä
- nimimerkit jotka haluavat tietää 'kuka minä oikeasti olen' ja paremman tiedon puuttessa alkavat epäilemään minua rikoksesta joka esim tehtiin sillon kun en ollut vielä syntynytkään
- joilla mitä ilmeisemmin viiraa päässä
jne jne jne
Viimeksi muokannut HarrietM, Ti Loka 06, 2009 11:43 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That's a crock!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
^Ei tämä mikään senssipalsta ole.
Aika tylsiks menee ketjut jos siellä on viestien sijaan vain "Tämän viestin kirjoitti se-ja-se, jonka olet estänyt. Klikkaa tästä, sano piip ja heitä voltti takaperin kerien mikäli haluat nähdä tämän viestin" 
Eri asia on, jos ei halua nähdä kuin omat viestinsä...
Eri asia on, jos ei halua nähdä kuin omat viestinsä...