Anteeksi pelkkä hymiö,olen sanaton.
Päivän Naurut
Re: Päivän Naurut
Anteeksi pelkkä hymiö,olen sanaton.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Voi olla, että hymyilyttää.
Tuo lausahdukseni perustui pelkästään siihen, että molempiin juttuihin olen paneutunut aika moisella voimalla, ajalla ja energialla. Madeleineen vielä tuhatkertaa enemmän kuin Ulvilaan.
Madeleinessä olen ollut vielä ärsyttävämmän paljon enemmän sitä mieltä, ettei vaihtoehtoja ole ja vanhemmat on syyllisiä. Eikä ole tullut edes mieleenikään epäröidä näkemystäni.
Ja voitte vielä hymyillä lisää, kun sanon, että osittain mielipiteeni perustuu ''tunteeseen'' mikä jossain tuolla takaraivon perukoilla syntyy. Molemmissa.
Ja minusta on kaiken lisäksi mukavaa, kun ihmiset hymyilee.
Tuo lausahdukseni perustui pelkästään siihen, että molempiin juttuihin olen paneutunut aika moisella voimalla, ajalla ja energialla. Madeleineen vielä tuhatkertaa enemmän kuin Ulvilaan.
Madeleinessä olen ollut vielä ärsyttävämmän paljon enemmän sitä mieltä, ettei vaihtoehtoja ole ja vanhemmat on syyllisiä. Eikä ole tullut edes mieleenikään epäröidä näkemystäni.
Ja voitte vielä hymyillä lisää, kun sanon, että osittain mielipiteeni perustuu ''tunteeseen'' mikä jossain tuolla takaraivon perukoilla syntyy. Molemmissa.
Ja minusta on kaiken lisäksi mukavaa, kun ihmiset hymyilee.
Nuotio & Äreät Tiput
Eikö vain...Sanoinkin tuolla Ulvilan-ketjussa että kai se on parempi kun rupee hymyilyttämään spekulaatiot kuin se että niitä lukiessa pääsisi itku.MissHolmes kirjoitti: Ja minusta on kaiken lisäksi mukavaa, kun ihmiset hymyilee.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
MissHolmes
- Ben Matlock
hyvä! 
Ja nyt hymyillään yhdessä

Ja nyt hymyillään yhdessä
Poliisikilpailu
LAPD, FBI ja CIA kilpailivat siitä, kuka saa jäniksen nopeimmin metsästä kiinni. Jänö-Jussi päästettiin metsään ja FBI aloitti. Se rajasi alueen ja piti lehdistötilaisuuden jossa ilmoitti, että jäniksiä ei ole olemassa. Sitten oli CIA:n vuoro. He rynnivät metsään, teurastivat kaikki eläimet ja polttivat koko kasvuston. Oli siis aika vaihtaa metsikköä viimeistä poppoota, LAPD:ta varten. Porukka rynnisti metsään ja palasi sieltä pian mukanaan henkihieveriin piesty karhu joka hoki: “Okei, okei! Olen jänis, olen jänis!
Nuotio & Äreät Tiput
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta meillä on viereisessä asunnossa oikea kyylä. Hän myöskin kertoo meille, miten pihaa tulee haravoida, miten puutarhavälineitä huolletaan ja missä on meidän autopaikka. Niin, meidän autopaikkahan ei toki ole tuossa lämmitystolpan kohdassa, vaan 10m kauempana
Koska tolppa on "heidän alueella" eli "heidän etupihalla". Kyseessä siis rivitalo. Kävipä sitten äsken meidän takapihalla kurkkimassa, kai katsoi, miten ollaan takapihaa hoidettu.
Niinpä, itkeä vai nauraa..
Niinpä, itkeä vai nauraa..
Nanika ga tooku matteiru to
Hahahah!MissHolmes kirjoitti:Poliisikilpailu
LAPD, FBI ja CIA kilpailivat siitä, kuka saa jäniksen nopeimmin metsästä kiinni. Jänö-Jussi päästettiin metsään ja FBI aloitti. Se rajasi alueen ja piti lehdistötilaisuuden jossa ilmoitti, että jäniksiä ei ole olemassa. Sitten oli CIA:n vuoro. He rynnivät metsään, teurastivat kaikki eläimet ja polttivat koko kasvuston. Oli siis aika vaihtaa metsikköä viimeistä poppoota, LAPD:ta varten. Porukka rynnisti metsään ja palasi sieltä pian mukanaan henkihieveriin piesty karhu joka hoki: “Okei, okei! Olen jänis, olen jänis!
Täs on yks aika hauska youtube-pätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=NisCkxU544c
LIKE A BOSS!!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Uusi South Parkin jakso pitkää aikaan ja Michael Jackson.
Eipä ole hetkeen tullut naurettua näin paljon..Nukkumaan..
http://allabout-sp.net/?p=season13/1308
Eipä ole hetkeen tullut naurettua näin paljon..Nukkumaan..
http://allabout-sp.net/?p=season13/1308
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
OT/ Kai sinä olet katsonut Mr. Jeffersonin?Damien kirjoitti:Uusi South Parkin jakso pitkää aikaan ja Michael Jackson.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tietysti, muuten tuo ei olisi varmaan ollutkaan noin hauskaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
WLDHRT kirjoitti:Minfo ei ole MUTU-palsta......... HAHAHAHAA BUHAHAHAHAHAHAAAAAAJohn Doe kirjoitti:Pikkusisko vois sit esittää lähteen moiselle väitteelle,kas kun sitä ei näytä tietävän sen enempää poliisi,kuin lehdistökään!!!
Minfo EI ole MUTU-palsta,kuten Suoli24!
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=630
Ei vitsi
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Päivän hauskuus minfosta:
Nimimerkki koiruus on viety kahdeksi viikoksi kenneliin räksyttämään asiattomuuksiaan.
Nothing is quite what it seems
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200910 ... 8_ul.shtml

http://www.youtube.com/watch?v=BO2rW1alVv8Iltalehti kirjoitti:Oho, mitkä refleksit
Suojatietä ylittänyt mies oli jäädä kaahaavan bussin alle Venäjällä, mutta miehen refleksit pelastivat hänet kuolemalta, kirjoittaa Daily Mail.
Kenties työpaikalta myöhässä ollut mies juoksi salkku kainalossa liikennevaloihin maanantaina Permin kaupungissa Venäjällä. Mies lähti juoksemaan tien yli ja ehti kuin ihmeen kaupalla pois liikennevaloihin kaahanneen bussin alta.
Liikennevaloihin ajanut bussi törmäsi liikennevaloissa pysähdyksissä olleen auton perään. Holtittomasti liikkuneen bussin kaahailu johtui jarruihin tulleesta viasta.
Bussi aiheutti vahinkoja yhteensä 19 autoon. Kuolemantapauksilta kuitenkin vältyttiin, vaikka neljä ihmistä jouduttiinkin viemään sairaalaan.
Paniikissa olleet matkustaja hyppivät ulos bussin ikkunoista, kun se jatkoi matkaansa pysähtymättä. Lopulta bussi pysähtyi korotetulle aukiolle jättäen tuntuvan kaaoksen taakseen
Kaamosmasennus siirtyi taas muutamalla päivällä. Tänään alkoi päivä hauskasti kun avasin aamu-tv:n. Toimittaja haastatteli siellä poliisia: "Oletko poliisin virka-asussa vai ilman?" -"Ilman". "-Onko sinulla poliisin ase?" "Ei."
Mitä ihmettä? Ovatko katsojaluvut niin alhaiset että pitää ruveta pitämään senssiohjelmaa?

Mitä ihmettä? Ovatko katsojaluvut niin alhaiset että pitää ruveta pitämään senssiohjelmaa?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
^Mulle tuli tuosta Kyllin kertomuksesta mieleen joku seksipuhelu