Mulle on ihan sama kuka Matula on
chopper, en tehnyt mitään suoraa lainausta ja täällä ja teillä on nyt ihan se ja sama asia...miksi sä tuut tänne kakkeli-ketjuun lueskelemaan jos sun mielestäsi muut eivät pysyttele sinun vaatimallasi tasolla
fight the good fight, believe what is right. fight the good fight, with all of your might
Totta kai saa. Mutta kun Matula ei nyt heitä täällä yhtään mitään.HerloCCi Solmunen kirjoitti: Eli siis ei saa ampua takaisin vaikka mitä sontaa heitettäs silmille?
Miten nuo kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Siis vaimon mahdolinen syyllisyys ja Matulan jättäminen rauhaan?Herlocci Solmunen kirjoitti:Ja nyt on tilanne mikä on (vaimoa epäillään murhasta) niin taas meidän ketkä olimme eri mieltä pitäisi pitää suu kiinni ja jättää Matula rauhaan.
En puolusta ketään, enkä oikein tajua missä olen päätäni aukonut. Ei minulla ole "vastustajia" enkä koe haastaneeni riitaa. Ihmettelen vain tyyliä jatkaa Matula-jauhantaa vaikka hän itse ei osallistu keskusteluun. Samoin ihmettelen jatkuvaa henkilöllisyyden arvailua.Herlocci Solmunen kirjoitti:Kertokaapa Chopper ja Kylli mikä on teidän motiivi käydä täällä Matulaa puoltamassa tällasen paskakeitoksen jälkeen ja alkaa vielä aukomaan päätä muille "vastustajille"?
Samaa minäkin ihmettelen. Mutta miksi te jatkatte sitä?Herlocci Solmunen kirjoitti:Ihan vaan muistutukseksi nämä mölinät on Matulan aloittamia ja minä en jaksa kuin ihmetellä miksi hän lähti sille linjalle.
Siten, että on ihan kiva huomata kaiken lyttäyksen jälkeen, että on voinut olla oikeammassa kuin tämä herra(?) joka piti itteänsä tässä ketjussa pääarkkitehtina ja hänellä oli se viimeinen sana. Vahingoniloa se on? Ei kai.Kylli kirjoitti: Herlocci Solmunen kirjoitti:Ja nyt on tilanne mikä on (vaimoa epäillään murhasta) niin taas meidän ketkä olimme eri mieltä pitäisi pitää suu kiinni ja jättää Matula rauhaan.
Miten nuo kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Siis vaimon mahdollinen syyllisyys ja Matulan jättäminen rauhaan?
Ei minulla ole tarvetta puuttua kuin henkilöspekulaatioon.En puolusta Matulan sanomisia enkä sinunkaan.HerloCCi Solmunen kirjoitti: Kertokaapa Chopper ja Kylli mikä on teidän motiivi käydä täällä Matulaa puoltamassa tällasen paskakeitoksen jälkeen ja alkaa vielä aukomaan päätä muille "vastustajille"?
On se minulle. Siis jos viittasit persoonaan etkä omaan kiinnostukseesi.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Ja minua ei Matulan persoonan arvailu sen kummemmin kiinnosta. Se ei liene enää epäselvä.
Nyt sitten epäillään että Ulvilan leskellä on ollut lesbosuhdeMissHolmes kirjoitti:Entäpä sitten tuo KT:n yhteys.
Eikö teistäkin tunnu aika oudolta, että KT olisi vangittu vain nimettömän ilmiannon perusteella?
Minulle tuli kaivellessa sellainen fiilis, että hän saattaisi jotenkin liittyä JL:n seksualiseen suuntautumiseen.
Se ja mahdollinen suhde, saattaisi myös selittää pidätyksen ja vangitsemisen. Mutta sekä vainajaa, että asianosaisia kunnioittaen todellinen tieto olisikin pidetty salassa
Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
Kirjoittaja MissHolmes päivämäärä Ke Loka 07, 2009 1:02 pm
heh heh. Tuo lepakkosuhde olisi paljon uskottavampi. Nyt naurattaa oikeasti
Joku ehkä naapurista? Olisiko se joka kehui AAta nohevaksi ja kunnon kotirouvaksi, joka on sairaaloisen pihalla lueskelevan miehensä ruuanlaitto-orjana?
Huonoa huumoria joko ymmärtää tai ei.HarrietM kirjoitti: Nyt sitten epäillään että Ulvilan leskellä on ollut lesbosuhde![]()
![]()
Hmm .....HerloCCi Solmunen kirjoitti:Jos HarrietM olisit viitsinyt lukea ketjut huolellisesti läpi olisit huomannut, että tuo homo-aspekti on kyllä tullut ketjuun juuri Matulan taholta.