Oriveden vainaja 2007
-
EastLondon
- Remington Steele
Re: Oriveden vainaja
Kunpa sais ne kunnon piirroskuvat vainajasta, niin vois levittää niitä eri puolille Eurooppaa ja itäblokkia mm. medialle ja poliisille. (Pitkä huokaus...)
"Elämä on..."
Sveitsiläinen Caroline de Quervain löytyi jo maaliskuussa 2007 kuolleena Aare-joesta. http://www.polizeinews.ch/Vermisste+tot ... detail.htm
Tämä taisi olla ainoa juttu jossa kerrottiin hänen löytyneen. Ärsyttävää kun jättävät nettiin pyörimään tuollaisia "ehdokkaita" meitä hämäämään.
Tämä taisi olla ainoa juttu jossa kerrottiin hänen löytyneen. Ärsyttävää kun jättävät nettiin pyörimään tuollaisia "ehdokkaita" meitä hämäämään.
-
Lettunen
- Alibin satunnaislukija
Niinpä. Surullista, että löytyi kuolleenaQuellervo kirjoitti:Sveitsiläinen Caroline de Quervain löytyi jo maaliskuussa 2007 kuolleena Aare-joesta. http://www.polizeinews.ch/Vermisste+tot ... detail.htm
Mitenkäs muuten on. Kun puhetta on ollut mp3-soittimen kappaleista, muun muassa Beatlesista, Coldplaysta ja (A-hasta), niin onko mistään kantautunut tietoa, oliko soittimessa joitain nimettömiä/vähemmän kaupallisia bändejä tai artisteja joiden pohjalta voisi päätellä jotakin Tuntemattoman kansalaisuudesta?
Poliisi on jo nämäkin kytkökset varmaan useasti jo tutkinut, mutta piti kysellä kun juolahti mieleen.
Kuolluthan se olisi siinäkin tapauksessa, että olisi Oriveden vainaja.Lettunen kirjoitti: Niinpä. Surullista, että löytyi kuolleena
Mp3-soittimen biisilistaahan ei siis ole julkistettu, joten olettaisin, ettei siellä mitään sen merkittävämpää ollut. Todennäköisesti muukin musiikki samoilla linjoilla, kuin mainitut, mutta tuosta ylläolevasta lainauksesta saa sen kuvan, että prosentuaalisesti eniten Coldplayta.maigret kirjoitti:"Naisen musiikkimakuun kuului etenkin brittiläisen Coldplayn musiikki. Soittimelta löytyi myös brittiläisten Beatlesin, Procol Harumin sekä norjalaisen A-han musiikkia. Lisäksi soittimeen on tallennettu joitain instrumentaalikappaleita."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 8_uu.shtml
Onkos tätä vielä linkitetty tänne? Oriveden vainaja Doe Networkissa
Huomatkaa erityisesti lause ennen tuota vaakaviivaa, ensimmäisessä kappaleessa: State of remains: decomposed.
Kah, se sitten kelpas tuonnekin lopultaelisa_day kirjoitti:
Onkos tätä vielä linkitetty tänne? Oriveden vainaja Doe Networkissa
^ Onko polliisi ollut kuinka paljon osallisena tuon sivun syntymiseen? KRP:n yhteystiedothan tuolta alta löytyvät, eli ainakin jonkin sortin lupa siihen on myönnetty, vai?
Investigators
If you have any information about this case please contact:
Finnish National Bureau of Investigation (Keskusrikospoliisi)
You may remain anonymous when submitting information.
Source Information:
identifyme.org
No eipä mennyt kuin 5 kuukautta tämän meidän vainajan saamiseen tuonne...
Mutta tämä tieto on lähes pieni orgasmi... Tuonne kun ei kaikki pääse
Mutta tämä tieto on lähes pieni orgasmi... Tuonne kun ei kaikki pääse
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Mun tietääkseni ei mitenkään. Ja mä joskus kysyin tuota, että onko toivomuksia mitä laitetaan yhteysosoitteeks, vastausta ei ikinä KRP:stä tullut. Laitoin sit ton yleisen vihje-osoitteen ihan sen kummempia ihmettelemättä. Enkä mä oikeastaan tiedä, miksi tuohon olis lupaakaan tarvinnut, ovat toki voineet doenetworkin suunnasta olla yhteyksissä KRP:hen mutta mulla ei moisesta ole mitään tietoa.elisa_day kirjoitti:^ Onko polliisi ollut kuinka paljon osallisena tuon sivun syntymiseen? KRP:n yhteystiedothan tuolta alta löytyvät, eli ainakin jonkin sortin lupa siihen on myönnetty, vai?
-
Lettunen
- Alibin satunnaislukija
Jep. Coldplay ei auta mitään, koska kyseessä on miljoonia myynyt bändi.maigret kirjoitti:"Naisen musiikkimakuun kuului etenkin brittiläisen Coldplayn musiikki. Soittimelta löytyi myös brittiläisten Beatlesin, Procol Harumin sekä norjalaisen A-han musiikkia. Lisäksi soittimeen on tallennettu joitain instrumentaalikappaleita."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 8_uu.shtml
Mp3-soittimen biisilistaahan ei siis ole julkistettu, joten olettaisin, ettei siellä mitään sen merkittävämpää ollut. Todennäköisesti muukin musiikki samoilla linjoilla, kuin mainitut, mutta tuosta ylläolevasta lainauksesta saa sen kuvan, että prosentuaalisesti eniten Coldplayta.
Vaikka lista brittivoittoiselta vaikuttaa, niin ei hänen kai silti tarvitse olla britti.
Mutta nuo instrumentaalit kieltämättä kiinnostaa.
Olikohan kyse elokuvien soundtrackmusiikeista tai vaikkapa ystävien vähemmän virallisista tuotoksista? Kovin montaa suuren luokan intrumentaalibändiä ei tule heti mieleen ja siksi seikka herättikin mielenkiinnon.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Hienoa että on saatu jonkinlaista ilmoa nettiin.
Mutta yhäkin olen sitä mieltä että toi kuva on kyllä niin kammottavan huono, tuntomerkit ehkä saattaisivat kertoa omaisille jotain.
Mä olen noita kadonneita myös selaillut pitkin nettiä, toi kuva vaan on sellainen et se tuntusi sopivan n. joka toiseen kadonneeseen
Mutta yhäkin olen sitä mieltä että toi kuva on kyllä niin kammottavan huono, tuntomerkit ehkä saattaisivat kertoa omaisille jotain.
Mä olen noita kadonneita myös selaillut pitkin nettiä, toi kuva vaan on sellainen et se tuntusi sopivan n. joka toiseen kadonneeseen
Hienoa, että tietoa on saatu enemmän jakoon! Se on aina hyvä. Ja kuin monet muutkin, niin minäkin huokailen sen kunnollisen kuvan perään...
Mulle tuli tässä mieleen semmoinen, kun täällä on vallan mietitty, että josko vainaja on tullut Suomeen jonkun miehen perässä tai muuten joutunut väärään porukkaan. Entä jos nainen on tullut Suomeen jonkun ystäväporukan tai vaikka ystävän kanssa? Tai ehkä hän on tutustunut johonkin/ joihinkin vasta Suomessa? Vainaja vaikutti siistiltä ja itsestään huolta pitävältä, mutta taskussa olevat lääkkeet voisivat ehkä viitata lääkkeiden väärinkäyttöön/sekakäytöön? Ehkä tämmöinen lääkkeiden sekakäyttö/ huumeet voisivat saada ystävänkin vaikenemaan? Ehkä tämä vainaja on tosiaan päätynyt yksin metsään, jos vaikka oli lääketokkurassa ja eksyi kaveristaan? Tämä ystävä sitten ajattelee, että koska hän ei ole varsinaisesti vastuussa ystävän kuolemasta, ja vasta ehtivät tutustuakin, niin hän ei halua pilata omaa elämää paljastamalla ystävää, koska tällöin hänenkin pikkurötökset paljastuisivat?
Mulle tuli tässä mieleen semmoinen, kun täällä on vallan mietitty, että josko vainaja on tullut Suomeen jonkun miehen perässä tai muuten joutunut väärään porukkaan. Entä jos nainen on tullut Suomeen jonkun ystäväporukan tai vaikka ystävän kanssa? Tai ehkä hän on tutustunut johonkin/ joihinkin vasta Suomessa? Vainaja vaikutti siistiltä ja itsestään huolta pitävältä, mutta taskussa olevat lääkkeet voisivat ehkä viitata lääkkeiden väärinkäyttöön/sekakäytöön? Ehkä tämmöinen lääkkeiden sekakäyttö/ huumeet voisivat saada ystävänkin vaikenemaan? Ehkä tämä vainaja on tosiaan päätynyt yksin metsään, jos vaikka oli lääketokkurassa ja eksyi kaveristaan? Tämä ystävä sitten ajattelee, että koska hän ei ole varsinaisesti vastuussa ystävän kuolemasta, ja vasta ehtivät tutustuakin, niin hän ei halua pilata omaa elämää paljastamalla ystävää, koska tällöin hänenkin pikkurötökset paljastuisivat?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Ihan menee piirtämään sen paremman kuvan 
Mutta asiasta, mie itse jaksan edelleen uskoa nimenomaan siihen, että Suomeen on menty miehen perässä, tai naisen.
Jotenkin se vaan tuntuu loogisimmalta vaihtoehdolta.
Mutta asiasta, mie itse jaksan edelleen uskoa nimenomaan siihen, että Suomeen on menty miehen perässä, tai naisen.
Jotenkin se vaan tuntuu loogisimmalta vaihtoehdolta.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Toisaalta ymmärrettävää jos parempia kuvia ole saatu tehtyä valokuvista mädäntymisen/kuivumisen takia. Kallosta tehdyistä rekonstruktioista on helposti saatu tunnistettavia ihmisiä, mutta joku poliisien olettama itä-huora/narkkari ei tunnu kiinnostavan määrärahojen puutteen vuoksi. Tiedä sitten onko suomessa edes tietotaitoo ja halua moiseen. Tuota en oikein usko et itsensä myyjää ja seksuaalisesti aktiivista ihmistä voi erottaa ruumiinavauksessa toisistaan.
Tätä tapausta sivusta seuranneena päätin ottaa osaa minäkin.
Tuo "poliisin olettama itä-huora" tökkäsi silmään, kun en muualla ketjussa ole siihen törmännyt. Onko tämä fakta, joka on mennyt ohi silmieni? Tuo oletus ei mielestäni tue sitä seikkaa joka on tiedossa, eli pohjoiseurooppalaisittain hoidettu purukalusto. Samoin vainajan ikäarvio mielestäni sotii tätä "ilolintuteoriaa" vastaan.
Maininnat orastavasta osteoporoosista sai miettimään miten ja milloin osteoporoosiin sairastutaan. Tietoni aiheesta on hatarat, mutta seuraavat seikat tulivat mieleeni. Kysymykseen miten sairastutaan; vähän kalsiumia sisältävä ravinto mm. monet vapaaehtoiset diettit ja "elämäntaparuokavaliot". Kertoisiko tämä vainajan filosofiasta? Toki myös varsinainen ravinnon puute aiheuttaa saman. Osteoporoosin syntyä edesauttaavat myös jotkut lääkkeet, ainakin syöpähoitoihin käytetyt. Milloin osteoporoosin yleensä sairastutaan? Äitini lääkärin mukaan naisilla osteoporoosi alkaa ilmetä 40. ikävuodesta eteenpäin. Kertoisiko tämä vainajan iästä?
Tämän vainajan kohtalo tuntuu kovin lohduttomalta. Tosiasia kuitenkin on, että tänäkin päivänä on ihmisiä, joilla ei läheisiä ja omaisia ole. Silti on karua joutua haudatuksi ilman nimeään, mikä kertoisi kuka tämä päättyneen elämän on elänyt.
Tuo "poliisin olettama itä-huora" tökkäsi silmään, kun en muualla ketjussa ole siihen törmännyt. Onko tämä fakta, joka on mennyt ohi silmieni? Tuo oletus ei mielestäni tue sitä seikkaa joka on tiedossa, eli pohjoiseurooppalaisittain hoidettu purukalusto. Samoin vainajan ikäarvio mielestäni sotii tätä "ilolintuteoriaa" vastaan.
Maininnat orastavasta osteoporoosista sai miettimään miten ja milloin osteoporoosiin sairastutaan. Tietoni aiheesta on hatarat, mutta seuraavat seikat tulivat mieleeni. Kysymykseen miten sairastutaan; vähän kalsiumia sisältävä ravinto mm. monet vapaaehtoiset diettit ja "elämäntaparuokavaliot". Kertoisiko tämä vainajan filosofiasta? Toki myös varsinainen ravinnon puute aiheuttaa saman. Osteoporoosin syntyä edesauttaavat myös jotkut lääkkeet, ainakin syöpähoitoihin käytetyt. Milloin osteoporoosin yleensä sairastutaan? Äitini lääkärin mukaan naisilla osteoporoosi alkaa ilmetä 40. ikävuodesta eteenpäin. Kertoisiko tämä vainajan iästä?
Tämän vainajan kohtalo tuntuu kovin lohduttomalta. Tosiasia kuitenkin on, että tänäkin päivänä on ihmisiä, joilla ei läheisiä ja omaisia ole. Silti on karua joutua haudatuksi ilman nimeään, mikä kertoisi kuka tämä päättyneen elämän on elänyt.
Älä oleta
Ruumis ei ollut niin pahassa kunnossa, etteikö siitä olisi voinut saada tehtyä kunnolliset kasvokuvat. Ainoastaan toinen puoli (ilmeisesti se joka oli maata vasten) oli hiukan mädäntynyt.nevermind kirjoitti:Toisaalta ymmärrettävää jos parempia kuvia ole saatu tehtyä valokuvista mädäntymisen/kuivumisen takia. Kallosta tehdyistä rekonstruktioista on helposti saatu tunnistettavia ihmisiä, mutta joku poliisien olettama itä-huora/narkkari ei tunnu kiinnostavan määrärahojen puutteen vuoksi. Tiedä sitten onko suomessa edes tietotaitoo ja halua moiseen. Tuota en oikein usko et itsensä myyjää ja seksuaalisesti aktiivista ihmistä voi erottaa ruumiinavauksessa toisistaan.
Ja mitä noihin määrärahojen puutteisiin tulee, niin Saksasta asti on tarjottu ilmaista
Eli kyse ei ole siitä, etteikö kuvien teko olisi tavalla tai toisella ollut mahdollista, poliisi ei vain ole innokas kunnon kuvia julkistamaan.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.