Sanallisista lehtien ja ketjun kuvauksista olen tullut käsitykseen, että kyseinen nainen olisi käyttänyt pientä lisäkettä.
Lisäys: Onko tupee sitten sama kuin hiuslisäke vai onko se joku kaljunpeitto?
Edit: Lisätty kysymys
Hiuslisäke voi olla joko mm. klipsuilla kiinnitettävä, kammalla kiinnitettävä tai ponnariversio. Tuossa kuvassa oleva näyttää nimenomaan näiltä Tallinnan kampaversioilta. Niinkuin huomaat, siinä tosiaan on jakaus, mutta kuvittelepa tämä hökötys päähän tuollaisena kuin näet sen jakauksineen päivineen? Ei taida istua ja latvoihin päin kovin ohenee, eli kyse on lisäkkeestä.Carina kirjoitti:Meillä on sitten ilmeisesti erilaiset mielipiteet peruukista.
Minun mielestäni peruukki on koko pään peittävä "esine" riippumatta siitä miten se kiinnitetään tai onko alla omaa tukkaa. Mielestäni tuolla täällä nähtävillä oleva kuva jo kertoo kyseessä olevan peruukin. Keskellä näkyy jakauskin.
Hiuslisäke taas on hiuksiin lisättävä erillinen osa, esim ponnari tai muu tupsu.
Tuo kuva minkä tänne laitoin on sama kuva mikä oli Aamulehden kannessa.
Jaa ympyrän muodossa..hmm, no siinä tapauksessa voitaneen puhua kai peruukista, tosin turhaahan tämän kinaaminen onkin, ei auta itse asiaa yhtään, luulen =)Carina kirjoitti:Ne pinnit kun ovat siellä sisällä ilmeisesti ympyrän muodossa..
No niin no, ja sä perustat tietosi.. mihin? Niihin näkemättömiin kuviin joita se kiinalainen horoskooppi on nähnyt ja joista sulla ei ole mitään tietoa?Carina kirjoitti:Sinä perustat tietosi ilmeisesti tosiaan vain siihen mitä poliisi sanoo, joten vaikka poliisi olisi sanonut kyseessä olevan vanha karvalakki niin sinä uskosit sen ilman kyseenalaistamista ja omaan silmään luottamista?
Sinähän saat ihan rauhassa olla vaikka sitä mieltä, että kyseessä on auton alle jäänyt orava.Carina kirjoitti: Minun mielestäni saan olla sitä mieltä, että kyseessä on peruukki, sanoi poliisi mitä sanoi.
Oottepas te täällä sitten riidan keittäneet sinä aikana, kun meikä kävi Helssingissä.Blues kirjoitti:Carina, minulla ei ole pienintäkään syytä epäillä omaa lähdettäni, sillä se on poliisi.
Ja jos sinulla on vielä jotain päänaukomista, niin tiedät osoitteen sille...