Sannan surma - Mikkeli 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Re: Sannan surma - Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

Bloodhound kirjoitti:En ole missään vaiheessa uskonut poikaystävän syyllisyyteen, enkä usko vieläkään.
Se että uhri tietäisi kuka poikaystävä on, pitäisin hyvinkin mahdollisena, koska onhan taksikuski voinut kuljettaa heitä yhdessä kotiin vaikka kuinka monena viikonloppuna..
Mä puhun näköjään jo taksikuskista uhrina :lol:

No jos se kuski ei suojele ketään eikä se oo syyllinen nii ei Sannasta löydy sen kuskin dna:takaan..

Ja kerrotaan että kuski on kuitenkin löytöpaikan luona ollut kyseisenä yönä, eli se puhuu minun mielestä sen puolesta että ei se kuski Sannaa ole kotikulmille jättäny...
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

rosamarine kirjoitti:
Vai raiskattiinko Sanna?
Tätä mietin myös...
:?
NiskaLenkki
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja NiskaLenkki »

Bloodhound kirjoitti:
Bloodhound kirjoitti:En ole missään vaiheessa uskonut poikaystävän syyllisyyteen, enkä usko vieläkään.
Se että uhri tietäisi kuka poikaystävä on, pitäisin hyvinkin mahdollisena, koska onhan taksikuski voinut kuljettaa heitä yhdessä kotiin vaikka kuinka monena viikonloppuna..
Mä puhun näköjään jo taksikuskista uhrina :lol:

No jos se kuski ei suojele ketään eikä se oo syyllinen nii ei Sannasta löydy sen kuskin dna:takaan..

Ja kerrotaan että kuski on kuitenkin löytöpaikan luona ollut kyseisenä yönä, eli se puhuu minun mielestä sen puolesta että ei se kuski Sannaa ole kotikulmille jättäny...
Ei varmaan jättänytkään, mutta tapahtumat ovat voineet käynnistyä muuallakin, kun muut kyydissä olijat on jätetty pois ja myöhemmin vaan jättänyt Sannan löytöpaikalle. En muuten keksi, miten olisi saanut Sannan johonkin mihin hän ei ollut menossa, ellei Sanna sitten nukahtanut/ sammunut hetkeksi autoon.
Bloodhound
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Bloodhound »

NiskaLenkki kirjoitti: Ei varmaan jättänytkään, mutta tapahtumat ovat voineet käynnistyä muuallakin, kun muut kyydissä olijat on jätetty pois ja myöhemmin vaan jättänyt Sannan löytöpaikalle. En muuten keksi, miten olisi saanut Sannan johonkin mihin hän ei ollut menossa, ellei Sanna sitten nukahtanut/ sammunut hetkeksi autoon.
Niinpä, viinaa veressä, viimeinen kyytiläinen ja aamuyöstä lämmin taksikyyti alkaa haukotuttaa jo pelkkä ajatuskin...
Ja onhan siinä voinu okei olla jotain että uhri antanu ymmärtää muttei ymmärtäny antaa mutta en allekirjoita tätä.. Ei sovi uhrin profiiliin.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Mikä se uhrin profiili on? Poliisin laatima? Tässä ketjussa laadittu?
Älä oleta
aniko
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja aniko »

NiskaLenkki, jos luit sen viestini ihan kokonaan niin mähän siinä arvelen että "ei epäillä henkirikosta" ja siitä alunperin täällä spekuloitu "ei ollut ulkoisia merkkejä" olivat _poliisin hämäystä_ ja että _ulkoisia merkkejä on ollut_ ja _poliisi on alusti asti epäillyt raiskausta ja tappoa_. Jos aiot periaatteessa ärsyyntyä joka viestistä jossa kehdataan ehdottaa että mitä jos Sannaa ei raiskattukaan tai mitä jos Sanna teki jotain tai mistä nyt ikinä oletkaan päättänyt pitää hernettä nenässä, niin ennustan sun hermoille lyhyttä ikää 8)
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Vai olisiko voinut käydä muiden pois jäätyä sulassa sovussa kuskin kanssa tuolla syrjäisellä, paikallisten kutupaikaksi nimitelemällä paikalla ja päätyä sieltä vaikka ihan ehjänä kotiin?

Ehkäpä todella matkasi tuon jälkeen kotiin ja jäi tekosestaan kiinni, kun humalapäissään ei huomannut peseytyä?

Ehkä sen jälkeen oli pakotetettu näyttämään missä oli ollut ja totuuden mukaisesti ja kuskia suojellen opasti paikalle, jossa todella oli ollut. Ja se ettei siellä tietenkään ollut sitä toista osapuolta sai mustasukkaisen ja vihaisen kumppanin menettämään hermonsa hieman liikaa? Koki tuon tytön opastuksen ko paikalle ehkä suoranaisena v***uiluna?

Taas siis spekua. Mutta selittäisi monta asiaa. Kuolin aikaa tuskin enää maanantaina on voitu määrittää tunnilleen.
Nuotio & Äreät Tiput
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

lost kirjoitti:Jotenkin aavistelinkin, että tuo raiskaus tähän vielä tulisi. Luulen, että raiskaus on mennyt liian pitkälle,
Eiköhän raiskaus mene aina liian pitkälle, by definition... :|
aniko
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja aniko »

DNA-näytteissä voi mennä 2 viikkoa - kuukausi että saadaan tuloksia. Eli juurikin nyt voisi olla ensimmäiset tulokset kädessä, mikä sopisi siihen että tänään on lisätty syytteisiin tämä raiskaus ja todennäköisin syin pidättämistä on jatkettu.

Sitähän voisi vielä epäillä että miksi poliisi kaikista maailman spekulaatioista tarttui juuri tähän "mitä jos joku halusi kostaa poliisipoikaystävälle" ja selvensi että ei, tämä se todellakaan ei sitten ole.
NiskaLenkki
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja NiskaLenkki »

aniko kirjoitti:NiskaLenkki, jos luit sen viestini ihan kokonaan niin mähän siinä arvelen että "ei epäillä henkirikosta" ja siitä alunperin täällä spekuloitu "ei ollut ulkoisia merkkejä" olivat _poliisin hämäystä_ ja että _ulkoisia merkkejä on ollut_ ja _poliisi on alusti asti epäillyt raiskausta ja tappoa_. Jos aiot periaatteessa ärsyyntyä joka viestistä jossa kehdataan ehdottaa että mitä jos Sannaa ei raiskattukaan tai mitä jos Sanna teki jotain tai mistä nyt ikinä oletkaan päättänyt pitää hernettä nenässä, niin ennustan sun hermoille lyhyttä ikää 8)
Näillä hermoilla on hyvin pärjätty tähän asti, ehkä ärsyyntyä oli väärä sanavalinta ja tuli suoraan rosamarinen mulle suunnatusta kommentista. Olla vahvasti eri mieltä olis sitten parempi. Ja aion sitä kyllä olla jatkossakin, nää nyt ei vaan tätä keskustelua johda yhtään mihinkään rakentavaan suuntaan.
kotikyttä
Susikoski

Viesti Kirjoittaja kotikyttä »

iltaa.eka viestini tänne minfoon vaikka pitkään jo lueskellu juttui..noniin palataampa aiheeseen.Poliisi hyvinkin salaperäinen ja "viivyttelevä" jutun suhteen,antaa sellasen kuvan että tutkinta todella pahasti kesken,odottaa jotain dna..ja hyvinkin voi olla kyllä että taksikuski on syyllinen mutta pitäviä todisteita ei esim tappoon ole jotenka tutkintaa jatketaan lisätodisteiden valossa.Itse tuoreena isänä vaikeeta kuvitella kylläkään että jonkun raiskais vaikka seksi tässä vähiin on jääny.Outo motiivi jos ed. on se ollut ja vielä selvistäpäin kait..
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Solmu kirjoitti: Poliisin toistaiseksi suorittaman esitutkinnan ja alustavan oikeuslääketieteellisen tutkimuksen perusteella poliisi on lisännyt tutkinnan toiseksi rikosnimikkeeksi raiskaus.
http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-sav ... 5000390B3F[/quote]

Arvasin. "Seksuaalirikollinen in the making." Tekijällä on niin paljon menettettävää, että teon taustalla täytyy olla jokin hyvin vahva vietti, kuten seksuaalirikollisilla on.

Jostain syystä seksuaalirikollisten vietit käyvät ylisepääsemättömiksi nimenomaan omien lasten saamiseen liittyvissä tunne-elämän myllerryksissä (esim. ns. Järvenpään sarjamurhaajan tapauksessa eräs uhri oli havainnut autossa lastenistuimen). Ehkä tässä voisi olla kyse periaatteessa samasta asiasta.

Huomatkaa, etten tarkoita tällä demonisoida tekijää. Hän on ollut yhteistyöhaluinen poliisin kanssa, ja varmasti siten ymmärtää tekonsa vääryyden. Jostain syystä ratkaisevalla hetkellä vain taipumukset olivat voimakkaammat kuin mies itse.
Every ship must sail a world.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Voiko tuollainen ''sairaus'' todella ''puhjeta'' vasta noinkin vanhana? 23 vuotiaana?
Eikö mitään merkkejä olisi ennen?
Hyvin mahdollista tietenkin.
Jossain vaiheessa se ''hulluushan'' aina saa uhristaan yliotteen ja oma vastustuskyky loppuu tai hämärtyy. Kai.
Nuotio & Äreät Tiput
Ulkopuolinen
Alokas

Viesti Kirjoittaja Ulkopuolinen »

Päivän poliisitiedote oli minulle yllätys. Olin varma, että koko onneton tapahtuma olisi ollut jonkin sortin kammottava vahinko tai monien onnettomien sattumien karmiva summa, mutta nyt tilanne näyttääkin ihan toiselta...raiskaus...todella vastenmielistä..

Minua hämää vain tämän päivän poliisitiedotteessa tuon toisen rikosnimikkeen määrittely... Olen tyhmä, mutta kuinka voidaan määritellä, että kyseessä on raiskaus, jos uhri ei itse enää ole kertomassa.. Sukupuoliyhteydestä ja raiskauksesta molemmista jäänee samanmoisia jälkiä ja eritteitä tiettyihin osiin ihmistä (jos siis ei ole käytetty huomattavaa väkivaltaa -ja alun perinhän tiedotettiin, ettei uhrissa ollut ulkoisia väkivallan merkkejä). Mistä poliisi voi nyt olla varma, että on tapahtunut raiskaus, eikä yhteisymmärryksessä tehtyä sukupuoliyhteyttä...

Onko vangittu kenties itse kertonut raiskauksen tapahtuneen....? Halunnut myöntää raiskauksen ja kiistää tapon....?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ulkopuolinen kirjoitti:Olen tyhmä, mutta kuinka voidaan määritellä, että kyseessä on raiskaus, jos uhri ei itse enää ole kertomassa..
Naisen emättimeen voi jäädä fyysisiä jälkiä raiskauksesta. Eli jos emätin on kuiva ja sinne väkisin työnnetään miehen sukuelin niin siitä jää kyllä jälkiä. Jos taas seksi on ollut vapaaehtoista niin yleensä nainenkin siitä kiihottuu ja emätin kostuu jolloin yhtyminen on ns. kivutonta. Emättimen kuivuuteen on olemassa myös liukasteita joilla voidaan estää kivulias yhtyminen,tätä käyttävät esim. vanhemmat ihmiset ja miksei muutkin lisäämään mielihyvää,mutta tuskin raiskaajat.
Seksiopastus päättyy tähän...
Ulkopuolinen kirjoitti:Onko vangittu kenties itse kertonut raiskauksen tapahtuneen....? Halunnut myöntää raiskauksen ja kiistää tapon....?
Tämäkin voi olla mahdollista. Mutta pyytäisikö syytetty siinä tapauksessa uutta käsittelyä vangitsemisesta ja haluisi vapaaehtoisesti vapauteen. Ei varmasti olisi mukavat oltavat Mikkelin torilla.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin