Taulapää kirjoitti:Olisi jännä saada nimi jostain tietoon.. luultavasti kuitenkin ollut tuota about -83 ikäluokkaa mitä Raisakin.. Niin pieni paikka tuo pirkkala on että tiedä vaikka olisi tuttu..
J:llä se nimi alkaa
Taulapää kirjoitti:Olisi jännä saada nimi jostain tietoon.. luultavasti kuitenkin ollut tuota about -83 ikäluokkaa mitä Raisakin.. Niin pieni paikka tuo pirkkala on että tiedä vaikka olisi tuttu..
Ainakin Raisan piti tavata poikaystävä klo 22.00. Tapasiko? Jos tapasi, asiaa lienee syytä lähteä tarkastelemaan 'tuosta' suunnasta. Kuka oikeastaan Raisan pakotti autoon, ja keitä muita siinä autossa tosiaan olikaan? Minkälainen asema poikaystävällä oli/on nyt?lost kirjoitti:Siis itse olen ainakin luullut, että Raisan poikaystävä asui Kangasalla. En yhtään muista mistä tälläisen olen kuullut, mutta jotenkin se on jostain iskostunut päähän. Ja eikös joskus ollut jotain puhetta, että tämän poikaystävän piti mahdollisesti tulla hakemaan Raisaa kaupungista myöhemmin (olisiko ollut yhden aikaan yöllä)? Jos näin on niin sillon tämän poikaystävän pitäisi olla ainakin 18 v. että autolla pystyi kyyditsemään.
Mutta tuo kyydin saaminenhan on kavereiden kertoma? Jos heillä ei olisikaan puhtaat jauhot pussissa, ei kukaan ulkopuolinen voi tietää, yrittikö Raisa oikeasti saada sitä kyytiä. Enkä tarkoita sitä, että esimerkiksi kaikki kaverit olisivat esim. tappoon syyllisiä. On monia muitakin syitä, miksi ihmiset pakotetaan olemaan hiljaa.matkaaja kirjoitti:Elävä arkisto kertoo bileistä näin:
"Ilta sujuu ystävättären seurassa. Alkoholiakin nautitaan, mutta ei tolkuttomasti. Ravintolaillan jälkeen ystävättärien tiet eroavat. Raisa jää Tampereen Hämeenkadulle ja yrittää saada kyydin poikaystävänsä luo kotibileisiin."
Ja tulee mieleen, että näkikö tämä ystävätär sen, että Raisa yritti saada kyydin? Ja että kertoiko Raisa ystävättärelle, että aikoo saada kyydin bileisiin?Clyde kirjoitti:
Mutta tuo kyydin saaminenhan on kavereiden kertoma? Jos heillä ei olisikaan puhtaat jauhot pussissa, ei kukaan ulkopuolinen voi tietää, yrittikö Raisa oikeasti saada sitä kyytiä. Enkä tarkoita sitä, että esimerkiksi kaikki kaverit olisivat esim. tappoon syyllisiä. On monia muitakin syitä, miksi ihmiset pakotetaan olemaan hiljaa.
Clyde kirjoitti:Eikös Raisa ollut soittanut tälle poikaystävälle (poikaystävän mukaan?) ja kertonut, että yrittää saada kyydin niihin kotibileisiin.